Күз

55
Пәні Дүниетану
Сыныбы 1 «Ә»
Тақырыбы: Күз
Мақсаты: Балалардың күз мезгілі туралы түсінігін кеңейту.Қоршаған ортаны күтіп-баптауға тәрбиелеу.Мезгілге байланысты өсімдіктердің өзгерістерін ұғындыру,ой өрісін,тілдік қорын дамыту.
Сабақтың әдісі «Ой қозғау»стратегиясы,топтастыру,топтық жұмыс.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті

(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты)

Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Ресурстар
І. Қызығушылығын ояту.

 

Сыныпты сабаққа психологиялық дайындау.

Шаттық шеңбері арқылы ортаға шығу.

Психологиялық дайындық.

«Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін білдірген,

Дүниетану сабағы» — деп дүниетану сабағын бастайық.

Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу.

1 топ-Қызанақ.

2 топ-Сәбіз.

3 топ-Қызылша.

Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, достарым!

Жылуыма жылу қос,

Міне менің қолым!

 

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, көкөністерді жинау .

 

 

 

 

 

Оқушылардың зейіні сабаққа аударылады.  

Көкөністер суреттері (қызанақ, сәбіз,қызылша, қияр), себет

 

 

 

 

 

 Өткенді қайталау.

(5 минут)

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану.

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан  сұрау.

 

—          Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?

—          Өсімдіктердің қандай пайдасы бар?

—          Оларды біз не үшін өсіреміз?

 

—          Оқушылар, жаңа сіздер түрлі көкөністерді таңдап алдыңыздар. Осы көкөністер қай уақытта піседі?

—          Ендеш, бүгінгі тақырыбымыз  «Күз»

Ауа-райын бақылау

Жұмбақ жасыру

 

Топтық тапсырмалар.

 

1 топ: Күз мезгілінің суретін салу

2 топ: Күздегі адамдар еңбегі туралы сурет салу.

3 топ: Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?

Әрбір топқа тапсырмалар беріп, қадағалау.

 

 

 

 

Қоюланып тағы бұлт,

Жауды жаңбыр себелеп,

Жапырағын жамылып,

Бұға қалды көбелек.

 

Оқулықпен жұмыс.

Сурет бойынша әңгіме.

Топтарға тапсырма

 

 

 

Қорытындылау

 

 

« Жапырақ жинау» ойыны.

 

 

-Күзде ағаштар несінен айырылады?

 

-Олар қандай түске боялады?

 

-Осы жапырақтарды жабайы аңдар не істейді?

 

-Күзде адамдардың еңбегі туралы не білеміз?

 

Оқушылар мұғалімді тыңдайды.

—          Бұта, шөп,ағаш

 

Ауаны тазартады, көлеңке болады, көрік береді.

Оқушылар өз ойын айтады.

 

 

 

—          Көкөністер күзде піседі.

 

 

Жұмбақтарды шешеді

Әңгімелейді

 

 

Күз мезгілінің суретін салады.

Әңгіме құрастырады, суретін салады.

Әңгімелейді, суретін салады.

 

Естеріне түсіреді, айтады.

 

 

Балалар ортаға шығып жұмыстарын қорғайды.

 

Хормен айтып, қимылын жасайды.

 

 

 

 

 

1 топ-Күздегі өсімдіктер туралы әңгімеле

2 топ-Күздегі өлі табиғаттағы өзгерістер туралы

3 топ-Күздің өнімдер туралы

 

 

 

 

 

-жапырағынан айырылады.

 

 

-қызғылт,сары түске енеді.

 

-жапырақтарды астарына төсейді.

 

-астық жинайды,бақшаны жинайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұғалімді тыңдай отырып, сұрақтарға жауап береді.

 

Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

 

 

Ауа-райын бақылау дағдылары артады

 

 

 

Оқушылардың топтық жұмыс жасау дағдысы қалыптасады, табиғатта болатын өзгерістерді сипаттап үйренеді.

 

 

 

Сөйлеу, ойлау дағдылары артады

 

Бой сергітіп, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырыптың қаншалықты меңгерілгені анықталады.

 

 

 

Оқушылар күз мезгілі,ерекшеліктері,

Күз айлары туралы біледі.

 

Табиғатты аялау керектігін түсінеді.

 

 

Адамдардың күзгі еңбектері туралы мағлұмат алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд (жұмбақ шешулері суреті)

 

 

Плакаттар, ақ қағаз, түрлі-түсті бояулар,

Қарандаш,субояқтар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикелер,суреттері.

 

 

Жапырақтар,түрлі-түсті бояулар,желім.