Қызықты математика

68

Тақырыбы: Қызықты математика

Мақсаты:Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамытуғалған білімдерін тереңдету,есеп дағдыларын қалыптастыру.Шығармашылық ізденістерге ұштау. Логикалық ойлауын дамыту.

Барысы: Уа,халайық, халайық

Бәріне жар салайық.

Бүгінгі кеш төрінде,

Математика елінде

Есеп шешеіп жэарысып

Жұмбақ шешіп аңдысып.

Көңілді кеш жасайық,

Мұнда қызық табылар.

Жұмбақ есеп бәрі бар.

Ал,сайыскер балалар

Білімміңді сынайық-деп ортаға сайысқа қатысушы екі топты шақырайық.

І-топ « Алғырлар», ІІ-топ «Тапқырлар»

Шеберлікті, білімді

Сараптап сіздер көріндер.

Әділ қазы алқасы

Әділ баға берініздердеп сайысымызға әділ баға беретін әділ қазы алқасын сайлайық.

Оқу ісінің меңгерушісі:Г.Қабыл

Бастауыш сынып мұғалімі :А.Тәжібек

Бастауыш бірлестік жетекшісі: Л.Бекжан

Сайыстың шарттарымен таныс болыңыздар.

І.Таныстыру

ІІ Жұмбақ есеп

ІІІ Ғажайып математика

ІҮ. Тіл өнері

Ү.Мақалдың жалғасын табу

ҮІ.Амал таңбаларын қою

І.Әр топ өздерін таныстырады.

ІІ.Жұмбақ есеп

Көбелектер далада,

    Гүл күлтесін санаған.

    Әрбір гүлде 5 күлте,

    Алты гүл бар жиыны.

    Күлте нешеу санашы,

    Бар ма оның қиыны?      6*5=30

2Маймылдың 3 баласы,

    Дүкен жаққа сабылды.

    Әрқайсысына оқитын,

    5 кітаптан алынды.

    Тек ақымақ маймылдар,

    Дұрыс санай алмады.

    Неше кітап көмектес,

    Маймылдардың алғаны? 3*5=15

  1. Жаңа туған пілдің  массасы 

1 тоннаның  сегізден  бір  бөлігін тартады.  Жаңа  туылған  пілдің баласы   неше  килограмм тартады  /125 кг/

Ойлап ешкі лақтарын,

    Әкелді ағаш бұтақтарын.

    Он алты бұтақ барлығы,

    Еденге қойды, төрт лаққа,

    Бөледі қалай, ал мұны ? 16:4=4

ІІІ.Ғажайып математика

Алғырлар тобына сұрақтар беріледі,10ұпаймен бағаланады.

30 оң жақтағы ұяшық

  1. Бірінші үйде 30 адам,ал екінші үйде біріншіге қарағанда 20 адам артық тұрады.Екінші үйде неше адам тұрады? /50адам/

2.1дециметрде неше сантиметр бар?\10см

30 ортадағы ұяшық

1.Аулада 12 ер бала,олардан 6-уы кем қыз бала ойнап жүр.Аулада неше қыз бала ойнап жүр?(10)

2.100жылда неше ғасыр бар?\1ғасыр

 

10 сол жақтағы ұяшық

1.Марат 15сөз жазу керек болды ол 7 сөзді жазып қойды Марат енді неше соз жазуы керек?(8)

  1. 2 тәулікте неше сағат бар?\48сағ./

 

20 оң жақтағы ұяшық

.1.Асханада 8 литр сүт жұмсалғаннан кейін тағы 6 литр сүт қалды.

Асханада неше литр сүт қалды?»  «14»

  1. Ең кіші натурал сан\1/

20 сол жақтағы ұяшық

.Қоймада 60 қап күріш және 30 қап жарма болды.Асханаға 20 қап жөнелтілді.Қоймада неше қап жарма қалды? (60+30-20=70)

20ортадағы ұяшық

Дүкенге 20 жәшік қияр және 30 жәшік қызанақ әкелінді.Және 40 жәшік қызылша әкелінді.Дүкенде неше жәшік көкөніс бар?(20+30+40=90)

 

  • Оң жақтағы ұяшық

1.Тәуліктің 3тен 1 бөлігі неше сағатқа тең?\8сағ/

2.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша ? /3кг/

10.Сол жақтағы ұяшық

1.Қиылыспайтын екі түзу қалай аталады?\параллель

2.Ең кіші натурал сан\1

10 ортадағы ұяшық

.1дециметрде неше сантиметр бар?\10см

2.100жылда неше ғасыр бар?\1ғасыр

. ІҮ.Тіл өнері

Алғырлар тобы

Т + 10 = ?

6 + Н = ? 

7 + К = ?

100 + ІМ = ?

К + 2 + Л = ?

Тапқырлар тобы

3 + КІР = ?

5 + ІК = ?

С + 10 + А = ?

Қ + 10 + АҚ = ?

8 + КӨЗ = ?

 

Ү.Мақалдың жалғасын табу,

«Алғырлар»тобына

1.Жеті жұрттың тілін біл (жеті түрлі ілім біл)

2Білікті бірді жығар.(білімді мыңды жығар)

3.Екі жақсы қас болмас.(екі жаман дос болмас)

4.Досыңды үш күн сынама,(үш жыл сына)

5.Жүз теңге болғанша,(жүз досың болсын)

6.Жүзден біреу шешен,(мыңнан біреу кесем)

«Тапқырлар» тобына

1.Отыз тістен шыққан соз,(отыз рулы елге тарар)

2.Білгенің бір тоғыз,( білмегенің тоқсан тоғыз)

3.Бір кісі қазған құдықтан,( отыз кісі су ішер)

4.алтау ала болса ауыздағы кетеді,( төртеу түгел болса төбедегі келеді)

5.Елу жылда ел жаңа(, жүз жылда қазан)

6.Жеті рет өлше,( бір рет кес)

ҮІ.Амал таңбаларын қою

Алғырлар тобы

37     30=57                   200       6=206                     255        55=200

799      10=789                        8        7=56                       360       4=9                                                                                                        560        2=  1120                           3642        6=607                        220       2   =  440

 

Тапқырлар тобы

27        30=57                     2427         3=809                    630        2=1260

155       55=100                        300       250= 550                      810           9=90

230        3=690               54         9=6                            200           50=150

 

Қорытынды :