Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе –теңдіктерді дәлелдеу

59

Сыныбы:                                 9 «а»

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе –теңдіктерді дәлелдеу

Сабақтың мақсаты: 

                Білімділігі:           Тригонометриялық функциялардың қасиеттері

мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру.

              Дамытушылығы:   Ойлау жүйелігін және сұрақтарға нақты жауап

беруге тез шешім қабулдауға үйрету.

             Тәрбиелілігі:                     Тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп

тиімді тәсілдерін көрсету арқылы талғамдарын

арттыру, іздену, бақылау арқылы оқушыладың дүние танымын қабілеттерін қалыптастыру.

Әдісі:                                     Деңгейлеп саралап оқыту.

Көрнекілігі:                          Интерактивті тақта, компьютер, кеспе қағаздар

Сабақтың құрылымы:       Сабақ төрт деңгейлік бөлімінен тұрады

  1. Оқушылық деңгей (Сұрақтар)
  2. Алгоритмдік деңгей (Есептер)
  3. Эвристикалық деңгей (Ойын)         
  4. Шығармашылық деңгей
  5. Қорытынды.
  6. Үйге тапсырма

І.  Ұйымдастыру:                Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Негізгі бөлім

І саты  «Міндетті оқушылық» саты (Ауызша сурақтар)

  1. Бір ғана аргументтің синусы мен косинусының арасындағы қатынасты өрнектейтін формуласын жазыңыз
  2. Бір аргументтің тангенсі мен котангенсінің арасындағы байланысты теңдікті жазып көрсетіңіз
  3. Қандай тригонометриялық формулаларды білесіңдер?

 

ІІ саты  «Алгоритмдік саты »

«А» -тобы

1) Өрнекті ықшамдаңдар:

2) Өрнекті ықшамдаңдар:

   «В» -тобы

1) Есептеңдер:

       

     2) Өрнекті ықшамдаңдар:

     «С» -тобы

1) Өрнекті ықшамдаңдар:

2) Егер болса, онда  өрнегінің мәнін есепте

ІІІ саты  « Эвристикалық  саты ».

Математикалық лото ойыны. Есептер берілген жауаптарын дұрыс тауып, есептің теңдігін қояды.

«А» Өрнекті ықшамдаңдар:

«В» Егер  болса, онда  өрнегінің мәнін есептеңдер

«С» Өрнекті ықшамдаңдар:

ІV саты  « Шығармашылық саты ».

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:
  2. Егер болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар:

Бой сергіту

  1. Бір –бірімен жарысқан

Төрт аю, бір арыстан

Екі қой мен бір түлкі

Бәрі нешеу кім біледі (8)

  1. Оң сандарға қол шатырдай,

Қалпақ болған беделі

Квадраттасаң егер оны,

Жоғалтпассың сен оны (Квадрат түбірі)

  1. Ол-оқушы құралы

Қатеңді түзетіп тұрады (Өшіргіш)

  1. Күн –күн сайын жыртылдық

Өміріміз бір жылдық (Күнтізбе)

Сабақ соңында оқушылардың білімі бағаланып,  үйге тапсырма берілді

 

Үйге: №255 (1,2), №258 (2,4), №263 (2,3), №264 (1,2)