7 санын қосу және азайту

62

Тақырыбы: 7 санын қосу және азайту

Сабақтың мақсаты: 7 санын қосу және азайту тәсілдері бойынша түсінік беру. Оқушының логикалық ойын дамытуға мүмкіндік жасау, қосу, азайту дағдыларын жетілдіру. Жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Типі: аралас

Түрі: жаңа

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын,жұмбақ

Көрнекілігі: «Бәйге» ойыны, кестелер, суреттер, интерактивті тақта.

Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану

 

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Үй тапсырмасын сұрау

«Бәйге» ойыны. Магнитті тақтадан жылжымалы аттарды қоямын.

Үш қатарға үш атты белгілеп, жарысқа түсіремін.Қай қатардың оқушылары алғырлық көрсетсе, сол аттары ерге жылжып отырады да «Бәйге» ойынының жеңімпазы болады.

1-қатар                             2-қатар                      3-қатар

5+2=                                  10-3=                       1+6=

9-2=                                   4+3=                         8-1=

 

3.Жаңа сабақ

-Балалар, не байқадыңдар? Қосынды мен айырманың мәндері 7-ге тең

Олай болса, бүгін біз санға 7-ні қосу  және сонан 7-ні азайту тәсілдерін өтеміз.

Балалар, біздің сыныпқа цирк келіпті.Циркке билет алуымыз керек. Енді циркті тамашалайық.

Циркте жұрт самсаған

Мәз болса деп жар салам

Ду күлдірсем оларды

Қуанамын мен соған,-деп әліппе оқулығында тақпақтаған кім еді?  (Сайқымазақ)

Осы кезде цирк аренасына балалардың күлдіргі кейіпкерлерін ортаға шақыру.

 

1.Сайқымазақтың тапсырмасы:

Санға 7-ні қосу және азайту тәсілдерін балаларға үйретіңіз деп маған тапсырманы беріпті.

+7=               -7=              7+   =

+7=               -7=               7+   =

+7=              -7=                7+    =

-Балалар, кестеге назар аударайық.

-Ненің мәнін таптық?(қосындының)

-Мәндерін ата-8,9,10

-Қанша өрнек құруға болады?(3 өрнек)

2,7 санын көркемдеп жазу.Кестені жазу.

 

Сергіту сәті.

1,2,3,4,5,6,7 орныңнан тұр

7,6,5,4,3,2,1 орныңа отыр

 

Қорықпайды күшті аңнан,

Қорқады тек тышқаннан (Піл)

2.Пілдің тапсырмасы:

«Кім тапқыр?»ойыны.

1.Көлден ұшты 7 қаз,

Қайтып қонды 2 қаз,

Қонбады оның нешеуі,

Қане кім тез шешеді?

Қолыңмен тиме,

Үсті толған ине.(Кірпі)

 

3.Кірпінің тапсырмасы:

Тәрелкеде-2

Сауытта-?

Ш:6-2=4

Жауабы:4 кәмпит бар

 

4.Қоянның тапсырмасы:

Қалқиып ұзын құлағы,

Елеңдеп қорқып  тұрады(қоян)

3+7=            9-9=         5-0=

10-0=             2+7=        9-8=

3+6=              9-7=         2+7=

10-5=             8+0=        1+6=

Қоян саққұлақ болңандықтан, сендердің жауптарыңды естіп, қуанып қалды.Міне,біз, бүгін 7 санын қосу мен азайтуды үйрендік, 7-нің қасиетті сан екенін де білеміз.Жеті күн, жеті ата, жеті қазына.

 

-Жеті күнді кім атап бере алады?(Дүйсенбі,сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі)

-Жеті күнді былай да бөлуге болады:бүгін,ертең, бүрсігүні,арғы күн, ауыр күн, соңғы күн, азына.

-Жеті атаны кім атап береді?(ата,әке,бала,немере,шөбере,шөпшек,немене)

-Жеті қазынаны кім атап береді?

1.Ер жігіт

2.Сұлу әйел

3.Ақыл,білім

4.Жүйрік ат

5.Қыран бүркіт

6.Берен мылтық

7.Жүйрік тазы

Адамға серік,

Күзетке берік(Ит)

 

5.Иттің тапсырмасы:

Неше

Мысықта   -3 дөңгелек

-8үшбұрыш

-6сәуле

Балапанда       -3 дөңгелек

-6үшбұрыш

-0сәуле

 

4.Сабақты қорыту.

Ойын «Жауабын тап»

1+7             9             10-7      2

2+7             10            9-7        3

3+7              8             8-7        1

5.Бағалау. Фишкалармен бағаланады.

 

5            4             3

 

6.Үйге тапсырма

7санын қосу, азайту кестесін жаттау.