Жазбаша қосу және азайту

67
Апта 20 Күні 29.01.15 Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:  Жазбаша қосу және азайту
Сілтеме: 2-сынып Математика оқулығы
Жалпы мақсаттары: 1)Оқушыларды ынталандыра отырып,  жазбаша қосу мен азайтуды  меңгерту, есеп шығарту

2) логикалық ойлау қабілеттерін  дамыту.

3) бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі: Оқушылардың ынтасы арта отырып, жазбаша қосу және азайтуды   меңгереді, есеп шығарып логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді.
Негізгіидеялар Сабаққа қызыға отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгеру
Пайдаланған әдіс тәсілдер Топтық жұмыс,  ой қозғау,  миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия

Тапсырмалардың түрлері

Уақыты

(45 мин)

Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушылардың  іс-әрекеті
1)      Сергіту сәті 2мин «Қызыл өрік» бейнежазбаны көрсетеді Бейнежазбаға қарап, би билейді
2)      топқа бөлу

санау арқылы

3 мин Санау арқылы 1,2,3,4,5 6 оқушыдан топқа бөлінеді
3)      Ой қозғау

«Жұлдызша» мозайка құрастыру.

10мин Өрнектер  жазылған жұлдызша қиындыларын таратады.

-Жұлдыздай жайнай беріңдер!

-Қосу және азайтудың бізге ыңғайлы , қысқа қай түрін қолдану керек?

Электрондық оқулықты ашып көрсетеді

Топ бойынша өрнектердің мәндерін табудан жарысады.

6+5    7+4     9+8    7+6   6+6

8+4     8+7    7+5    9+4    8+5

14-5    12-5    13-6   14-6   16-9

12-6   15-7    14-7   15-6    17-8

Қосу, азайтудың жазбаша түрі керек айтып, электрондық оқулықтан модуль 1. 11 сабақтан түсіндірмені көріп түсінеді.

4)      Миға шабуыл 20 мин №1,2     27+36   63-27 өрнектерін шығарғанын қадағалайды.

Өрнек жазылған парақшаларды таратады.

№4 тапсырманы орындату үшін слайд көрсетеді.

 

 

 

№5 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды.

Көркем жазу

27+36   63-27өрнектердің мәнін баған түрде  табады.(жеке жұмыс)

Әр топ 2 өрнек мәнін тауып түсіндіріп айтады да, тақтаға жазады.

Кеісділерді көріп, 7см-5см=2см 6см-4см=2см  7см+4см=11см 6см+5см=11см=1дм1см тауып ауызша  айтады.

әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,.  өз  нұсқаларын ортақ қағазға жазады

Д.т-3б                      Ә.с – 7н        ?н

Ә.с – 7н          ?а      Б.б – 6н

Б.б -6н

6.Ой толғаныс 3 мин Логикалық  тапсырманы орындатады 5жыл бұрын Ержан 8жаста болған

6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады? (5+8+6=19жаста)

7. Бағалау 2мин Мимикамен

Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады.

  Мимикамен өздерін өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады.
8. Кері байланыс

Инцерт

3мин Слайдты көрсетеді.

— Сендер бүгінгі сабаққа қатысты алдыңғы сабақтарда не білетінсіңдер?

— Бүгін не білдің?

— Тағы не білгілерің келеді?

Оқушылар ауызша айтады.

Білемін Білдім Білгім келеді
9. Үй тапсырмасы 2 мин Күнделікке жаздырады №3, 153-бет