Білімді бекіту сабағы

80

Тақырыбы:   Білімді бекіту сабағы

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі.

Оқушыларға  әр түрлі  тапсырмалар беру  арқылы пәнге деген қызығушылықтарын ояту.

Дамытушылығы : Оқушылардың таным қабілеттілігін ,сабаққа белсенділігін арттыру.Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту , зеректікке , алғырлыққа , жылдам есептеуге үйрету, есте сақтау қабілеттерін арттыруға ,  ақыл ой-өрістерін кеңейтуге, шығармашылыққа  өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға үйрету..

 Тәрбиелілігі. Оқушыларды мақсатқа жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, шапшаңдылыққа, ұқыптылыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі :  саяхат –сабақ

Әдісі: сұрақ-жауап, тиянақтау, топпен жұмыс.

Көрнекілігі:  суреттер, мақал-мәтелдер, тапсырмалар,интерактивті тақта

 Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық кезең

«Жүректен жеткен лебіз» Оқушылар бір-біріне гүл шоқтары арқылы тілек айту.

 Мақсат қою.

Мақсатымыз –білім алу,

Міндетіміз-еңбектену

Еңбектену арқылы,

5-ке қолды жеткізу

Бүгінгі сабағымызда математика әлеміне саяхат жасай отырып,  сиқыршы қыздың тапсырмасын  орындау  арқылы мақсатымызға жетуіміз керек.Берілген тапсырмалар төмендегідей.

  • «Сандар әлеміне саяхат»
  • «Белгісіздер елінде»
  • «Амалдар елінде»
  • «Математикалық сиқыр»
  • «Логика әлемінде»
  • Жаңа ұғым «Кесте құру арқылы шығармашылық есептер»
  • Математикалық сызба

 Балалар,сиқыршы қызбен бірге   «Сандар әлеміне»    саяхат жасаймыз.

 Берілген  сандарды екі санның қосылғыштары түрінде жіктеу арқылы жазу.(слайд)

 

Сандарды орналастыр:

 

 20  2   8   4   7   40   30   5     50   5  (слайд)

 

Интерактивті тақтамен жұмыс.

Оқушылар сандарды ондықтар мен бірліктердің   ұяшықтарына  орналастырады.

 

 

 

Ондықтар   бірліктер
20

30

50

40

4

2

7

5

8

 

«Белгісіздер елінде»

 

Әр топ белгісіз санды тауып, орнына қою керек.

І. Топ                                     ІІ топ

20 +          = 40                       50 +          = 100

 

 

    — 60=30                          90 —           =10

 

«Адасқан сандар»

Берілген сандар мен таңбалар  арқылы теңдіктер құру.

1 топ                                                2 топ

7        —                                             8        9     =

+     8     =                                              17     +   —

15

«Амалдар еліне саяхат»   +  — таңбаларын қою Тақтамен жұмыс жасау.

 

                                                              

50*40*20=70

30*3*60=93

 

«Математикалық сиқыр»  Әріптерден сөз құрау .

 

т р ө т

      Жігітке    —      өнер аз.

т е і ж

     

          *    қырлы,  бір сырлы.


е г і с з

            -у    ала болса, ауыздағы  кетеді,

             -у   түгел болса, төбедегі келеді.      

т а л ы

                                                      

 

 

«Математикалық жұмбақ»  Жұмбақты шеше отырып, уақыт өлшем бірліктерін еске түсіру.

Ағайынды жетеуінің,

Бесеуінің жұмыс бар,

Жұмысы жоқ екеуінің.    ( бір апта)  Сурет арқылы апта күндерін көрсету.

1 апта-7 күн.

 

Он екіге жетіп,

Жүрген кері кетіп,

Ағайынды он екі,

Бір атаның әулеті   (он екі ай)

1 жыл-12  ай.

 

Ақ киімді біреуі,

Көк киімді біреуі

Әлем-жәлем киімі

Тағы бірі жүреді,

Үш жүз алпыс бес,

Үш жүз алпыс алты

Әр жылдағы қалпы

     1 жылда- 365 күн —  366 күн.

Биыл 2013 жыл ақпан айы 28 –нен аяқталғандықтан,  биыл жылда  365 күн бар.

Бір қазыққа байланған

Үлкен ат пен кіші ат

Бір-бірінсіз жүрмейді,

Кешігуді білмейді.  (  сағат)

1 сағат-    60 минут

1 минут-  60 секунд

 

«Логика әлемінде»    «Кім жүйрік болса ойға, сол алда!»

 Әр топқа 5 сұрақтан беріледі?

1 Атамның жасы ең үлкен екі таңбалы санға тең. Атамның жасы нешеде?

2 Немересінің жасы ең үлкен бір таңбалы санға тең.Немересінің жасы нешеде?

3 Қуыршақ 30 теңге тұрады . Осындай 2 қуыршақ қанша тұрады?

4 1 кг етті пісіру үшін 1 сағат кетеді . Ал 2 кг етті пісіру үшін қанша сағат кетеді?

5 3 қозыда неше аяқ бар? Неше құлақ бар?

6 Марат Қайраттан күшті. Кім әлсіз?

7 Түлкі қасқырдан қулау . Қайсысы  аңқау?

8 Киік бұланнан жүйрік Қайсысы баяу?

9 Хасен жолда келе жатып 10 теңге тауып алды. Асқар мен Сержан сол жолдан қанша теңге тауып алар еді?

  1. Асқар мысығының салмағы қанша екенін білгісі келді? Алдымен өзі өлшенді. Салмағы 35 кг көрсетті.содан кейін мысығын қолына алып таразыға тұрды. Ол 40 кг болды.

Мысығының салмағы қанша?

11 Жануардың оң жағында екі аяқ, сол жағында екі аяқ,артында екі аяқ, алдында екі аяқ барлығы қанша аяқ?

Сергіту сәті.

1,2 3- бұл үшбұрыш  (үшбұрыш)  Оқушылар өздері көрсетіп тұрады.

4,5,6- бұл шаршы      (шаршы)

7,8- білім теңіз,

9,10- «Білім еліне»  қон!

 

Жаңа ұғым.

Шығармашылық тапсырмаларды орындауда  кесте құруға  үйрету

Азамат, Ержан,Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғанын мұғалімнен сұрағанда , ол: «. Ешкім  «2» алған жоқ, бірақ бағаларың әр түрлі. Тоқтар «3» алған жоқ. Ержанның бағасы «3» те, «5»  те емес – деді.Балалардың қайсысы қандай баға алды.?

 

 

Балалар

баға

  «2»   «3»    «4»      «5»
Азамат    +
Ержан     +
Тоқтар +

 

Өзіндік жұмыс.Екі  топқа тапсырмалар беріледі.Әр топ  кесте құрады.

1 топтың тапсырмасы

Жазғы демалыс кезінде балалар  тай жарыс ұйымдастырды

Жарысқа Арман, Ержан, Марат  өз тайларын қосты. Олардың тайлары мәреге әр уақытта жетті.Арманның тайы бірінші және үшінші келген жоқ .Мараттың тайы бірінші келген

жоқ . Қайсысының тайы қалай  келді?

Оқушылар өздері кесте құрады.

 

 

ІІ топтың тапсырмасы

Автобусқа қызыл, жасыл, көк көйлек киген 3 қыз отырды. Айжанның көйлегі, көк түсті емес, ал Маржанның көйлегі қызыл түсті емес, Әсемнің көйлегі қызыл да, көк те емес. Әр қыздың көйлегінің түсі қандай?

 

«Математикалық сызба»

 

Топтық жұмыс

Екі топқа тапсырма беріледі  .

Әр  топ  тапсырманы  орындау барысында  сызбаны плакат бетіне сызбамен  көрсету керек.

Мектеп ауласына 100 түп қарағай,  30 түп шырша ағашын екті.  Оқушылары өздері қанша түп қарағай, қанша түп шырша  егілгендігін берілген санға сәйкес  сызбамен суреттерін салу арқылы көрсетіледі.

Қарағай шыршадан қанша түп артық, шырша қарағайдан қанша түп кем екенін сұрақ қою арқылы  анықтайды.Қарағай және шырша суреттерін салу арқылы табиғатты қорғауға өздерінің қандай үлес қосатындығы жайлы әңгімелеу.Табиғат жайлы мақал –мәтелдер айту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарама-қарсы орналасқан   екі таңбалы  сандардың  орындарын ауыстыру арқылы сандар жазу және  >, <  таңбаларын кою арқылы салыстыру.

45
54
26
18

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды:  Математика әлеміндегі тапсырмаларды орындауда әр топқа сиқыршы қыз   ризашылығын білдіріп, түрлі марапаттаулар  әзірлеген екен: Әр оқушыға  «Зерек оқушы», «Білімді», «Тапқыр» «Алғыр оқушы» мадақтауларын   т.б. тапсырды