Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия  сыныптары бар»

№8  жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы:  2 «в»                Пәні:   Математика                          

 Бастауыш сынып мұғалімі:   Кожакова Анаргул Инадировна

Сабақтың тақырыбы           Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту                       
Сабақтың  жалпы мақсатыКөбейтіндіні нөлмен аяқталатын сандарды көбейту тәсілдеріне  есептер шығару түсінігін  қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Әдіс-тәсілдертоптық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу
Күтілетін нәтижесіКөбейтіндіні санға бөлу түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.

 

Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіредіГүлдер
 

2

2 минТопқа бөлу

Оқушыларды  құстың макеттері арқылы  4 топқа бөлу

Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.Көгершіндердің макеттері
31 минБүгінгі  сабақтың критерийлерімен таныстыру

Қызығушылығын оятуМиға шабуылМағынаны тануОй толғауБелгі бойынша іздеуСынақтан  өткізу
 1 ұпай4 ұпай1 ұпай3 ұпай5 ұпай2 ұпай
Бағалау шкаласы

«5»-15 ұпай

«4»-10 ұпай

«3»- 5 ұпай

 

4

2 минІ.Білу

Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

Нөлмен аяқталатын сандарды көбейтуге Венн диаграммасын құру

Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазадыплакаттар
55 минІІ. Түсіну

Миға шабуыл

  1. Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту тәсілдері деген не?
  2. Көбейту деп нені атайды?
  3. Бөлу деп нені атайды?
Оқушылар  сұрақтарға жауап береді.
 

6

3 минІІІ. Қолдану

Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Есептер шығару № 1

Ауызша талдай отырып амалдарды үлгі бойынша орында

№ 2  Өрнектердің мәндерін үлгі бойынша тап?

№3 салыстыр

Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіредісызба
75 минIV. Талдау

Ойтолғау

№5

100*5=500 грамм    5*10 =500 картоп

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, есептер шығаруқалай құралғаны жайлы айтады.
810 минVІІ. Жинақтау

«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

№6

50*10=500:5=100 маркер 100 тг тұрады.

№ 7 8*7=56+72=128+8+56=192  баарлығы 192 тг

 

Жеке жұмыс

Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

910 минVІІІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

№ 9 Қалдықтың дұрыс орындалғанын тексер

№10 тіктөртбұрыштың ауданы 40см кв:4=10

Р=10*4=40 см

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды.

Сурет

А4 парақшалары

102 минІХ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

1.      Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

2.      Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?

3.      Бұл сен үшін неге қиын болды?

4.      Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады

Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

А4 парақшалары
112 минХ. Бағалау

Шаршы сыз және оны тең 8 үшбұрышқа бөл.

Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарадыБағалау парақшалары
 

12

1 минІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

«Кесте» тақырыбы б\ша іздену

№4,8  амалдарды орындау, теңдеуді шешу

Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа  көбелек пішіндес стикерді жапсырады.стикер