Математика 1-сынып Орта мерзімді сабақ жоспары І-тоқсан-36 сағат

443

Математика   1-сынып Орта   мерзімді сабақ жоспары І-тоқсан-36 сағат

Дайындық кезеңі (12 сағат)

Тараудың мақсаты: 

Заттарды санауға және салыстырылатын объектілерді анықтауға үйрету,оқу-танымдық іс-әрекетке қатынасуға бейімдеу;

Заттардың өлшемі ,түсі және пішіні туралы түсініктер,заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру;Ұзындығы бойынша салыстырған заттардың сипаттамасы жайында түсінік «ұзын-қысқа», «биік-аласа», «енді-енсіз» және заттарды белгісіне қарай салыстыру білімін дамыту; «Теңдік» «теңсіздік» ұғымдарын енгізуге,есепті шығару барысында амалды сапалы таңдай алуға дайындау;

        Сандар мен арифметикалық амалдар қосу мен азайту жайында,қатынастар мән-мағынасы,геометриялық фигуралар,кеңістіктегі заттардың орналасу қалпы,әрекет және құбылыстың рет-тәртібі,яғни тізбектеле өтуі туралы түсінік қалыптастыру;Алгебра мен геометрия элементтерін,қарапайым шамалар және оларды өлшеудің фундаментін қалау;

   Тарудың міндеттері:

  • Сандардың мөлшерлік және реттік сипаттамаларымен таныстыруға дайындау.Санды шығарып алудың бір көзі заттарды санау екендігін сезіндіру,заттарды санаудың нәтижесі ретінде санның мән-мағынасын түсіндіру.
  • Екі жиынтықтан бір жиынтық құрастыру және қандай да бір ортақ қасиеті бойынша заттарды бөліп алу сияқты практикалық әрекеттер орындай алу,фигураларды бөліктерге бөле білу,оларды бөліктерден құрастыра алу,кеңістік пен уақыттық түсініктерді бағдарлай білу біліктерін қалыптастыру.
  • Ұзындық,оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыруға шаманы өлшеудің нәтижесі ретінде сан ұғымын енгізуге дайындау,оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

 

 

            Күтілетін нәтиже:

  • Заттарды санап (тура,кері), белгілі бір ретпен көрсетіп, «қанша?», «нешінші?» сұрақтарын қойып, оларға жауап бере алады;
  • Заттардың екі тобын салыстырып, «артық», «кем», «сонша» қатынастарын тағайындап,екі жиынтықты теңестіруді,заттарды әр түрлі белгілеріне қарап салыстыруды тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады;
  • Геометриялық фигураларды ажыратып,қарапайым белгілері,қасиеттері бойынша топтап,санақ материалы,көрнекілік ретінде пайдалана біледі;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
1-сабақ (3-4 бет)     Заттарды санау.Қанша?Неше?Нешеу?Тура және кері санау. Санаудың мәнін ашу,жекелеген заттарды санауға үйрету.    Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

   Заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмысын жүргізу

 

-заттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады

-қанша?неше? сұрақтарына жауап беріп,заттарды санап,салыстыра алады

-сөйлеу тілдері дамиды

-топпен жұмыс жасай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

 

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

2-сабақ   (5-6 бет)               Заттарды салыстыру. Заттардың әр түрлі белгілеріне қарай салыстыру арқылы өлшемі,түсі, және пішіні туралы түсініктерін қалыптастыру Заттардың ұқсатығымен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру. -заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстырып,оларды санай алады;

-фигураларды сәйкес түске бояй алады;

-өз беттерінше жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

«Бауырсақ ертегісінің»кейіпкерлерінің суреттері

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

3-сабақ        (10-11 бет) Кеңістікте бағдарлау.Затардың кеңістікте орналасу қалпы Заттарды салыстыру арқылы қажетті ұғымдарды енгізу.Кеңістік туралы түсініктерін нақтылап түсу,қалыптастыру. Заттардың кеңістікте орналасу қалпын анықтау туралы түсінік беру және соны білдіретін сөздердің мән-мағынасын түсініп,орынды қолдануға үйрету. -заттардың бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтай алады;

-сөздердің мән-мағынасын түсініп,қолдана алады;

-өз ойларын еркін,нақты жеткізе біледі;

-дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
4-сабақ             Қозғалыс бағыты Қозғалыс бағыты туралы кең түсінік қалыптастыру Әр бағыттағы қозғалыс туралы түсініктерін кеңейте түсу.

Алған білімдерін өз тәжірибелерінде қолдана алуға жетелеу

-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-математикалық тілі дамиды

— сөйлеу тілдері дамиды

-топпен жұмыс жасай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Кубиктер

 

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

                    5-сабақ

 

Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыру(жылдам,баяу) Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алу(жылдам,баяу) біліктілігін қалыптастыру Математикалық ойлауын дамыту. -қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алады(жылдам,баяу)

— топпен жұмыс жасай алады            -сөздердің мән-мағынасын түсініп,қолдана алады;

 

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

6-сабақ

(12-13 бет)

       Уақытты    бағдарлау(бұрын,кейін,дейін,…) Уақыт жайындағы түсініктерін нақтылай түсу,қалыптастыру. Уақытты білдіретін терминдерді орынды қолдана алу біліктерін дамыту. математикалық терминдерді  тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады

-жұппен,топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Санау материалдары.

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

 Мазмұнды  және жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.

«Күнекей қыз»ертегісі кейіпкерлерінің суреті,бейне ролик.

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
               7-сабақ

 

            Реттік санау.Нешінші? «Реттік сан» туралы түсінік қалыптастыру,оқып үйренген материалды тиянақтай түсу. Оң және сол қолды анықтауға үйрету. Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру -жыл мезгіліндегі өзгерістерді сипаттап айта алады

-құбылыстардың өту ретін тағайындай біледі

-тапсырмаларды  өз беттерінше орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Жыл мезгілдерінің суреті,санау материалдары,жан-жануарлар суреттері,… Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

                           8-сабақ

 

     Зттардың пішіні.Пішіні         бойынша заттарды салыстыру Заттардың пішіні туралы түсінік қалыптастыру.

Пішіні бойынша заттарды салыстыруға жетелеу

Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру. Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай алады

-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыра біледі

— жұппен,топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

фигуралар жиынтығы Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

9-сабақ

 

Геометриялық фигуралар (үшбұрыш,дөңгелек,шаршы,текше,шар) Геометриялық фигуралар туралы оқушылардың ой-өрісін қалыптасыру. Қызығушылықтарын ояту.Фигураларды дұрыс сыза білуге үйрету. -жазықтықтағы,кеңістіктегі фигураларды бейнелей біледі

-негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

—дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

жан-жануарлар суреттері,сызба,фигуралар жиынтығы Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

 

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
 10-сабақ

(17-бет)

 

Сызықтар (түзу,қисық) Сызықтардың түрлері туралы түсінік.Сызықтарды атау және ажырату білімін қалыптастыру. Математикалық ойлауын дамыту.

геометриялық фигураларды кескіндей алуға жетелеу.

-фигураларды пішіні бойынша топтай алады;

-сызықтарды атап,санап,сыза алады;

-геометриялық фигураларды кескіндей алады;

 

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

Сызық түрлері,мазмұнды суреттер,үлестірмелі материалдар,жіп Формативті,топтық,өзін-өзі бағалау
11-сабақ

(18 –бет)

Нүкте.Сәуле.Бұрыш Геометриялық фигуралармен таныстыру. Қызығушылықтарын ояту.Фигураларды дұрыс сыза білуге үйрету. -тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

—дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

фигуралар жиынтығы,санау материалдары Формативті бағалау.

Өздерін-өздері бағалау.

Топтық бағалау

12-сабақ

 (19-бет)

Кесінді.Екі нүкте арқылы кесінде жүргізу Жаңа геометриялық фигура кесіндімен таныстыру Кесінді туралы түсінік қалыптастыру.Кесіндіні  сыза алу дағдыларын қалыптастыру. -тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі

—дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

 

фигуралар жиынтығы,санау материалдары Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

                                                                                                

                                                                                               

                                                                                       ІІ тоқсан

                                                        0-ден 20-ға дейінгі сандар.Қосу және азайту

   Тараудың мақсаты:

          Бір таңбалы сандармен амалдар орындауда,бір амалмен шығарылатын есептерді шығаруда оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу. Он көлеміндегі сандардың құрамы,қосу кестесі және оны есептеулер жүргізуде қолдана алу біліктерін қалыптастыру.

        Қалдықпен табуға берілген есептің құраушы бөліктері мен шығару үдерісінің кезеңдері ,теңдіктер мен теңсіздіктер туралы оқушылардың түсініктерін тиянақтау.

           Алгебраның,геометрияның элементтерімен,шамалар және оларды өлшеумен байланысты білімді біліктерді,дағдыларды дамыту.

          Кестелік жағдайларда разрядтан аттамай есептеу біліктері мен дағдыларын тиянақты қалыптастыру.

           Есеп және оны  шығару процесі,өзара кері есептер туралы  түсінікті,есеп мазмұны бойынша амалды саналы таңдай алу біліктерін қалыптастыру.

         Өрнектерді құру,оқу,жазу,салыстыру және олардың мәндерін табу, кесінді жүргізу,кесіндіні салуды орындау, геометриялық фигураларды бір-бірінен ажырату біліктерін жетілдіру.             

         Тараудың міндеті:

  • Бір таңбалы сандардың реті,сандардың құрамы,қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеттері,қосудың ауыстырымдылық қасиеті жайындағы білімді меңгерту.
  • 0 мен натурал сандарды шығарып алу, қосу және азайту амалдарының мән-мағынасы жайында түсінік қалыптастыру.
  • Таңбаларды, терминдерді орынды пайдалану және бір таңбалы сандарды оқу,жазу,салыстыру біліктерін геометриялық фигуралар,олардың элементтері,өрнектер  және олардың мәндері ,кесіндінің ұзындығы және оны өлшеу,берілген ұзындығы бойынша кесінді салуды орындау біліктерін тиянақты қалыптастыру.
  • Кестелік қосу мен азайтуды оқытып үйретуге,есепті және оны шығару тәсілдерін енгізуге дайындау.
  • Қосу, азайту амалдарының өзара байланысы,қосудың ауыстырымдылық қасиеті,натурал сандардың негізгі қасиеттері,қосу мен азайтудағы 0 мен 1-дің қасиеті,сандардың құрамы туралы біліктерін  дамыту.

          

                 Күтілетін нәтиже:

  • Заттарды санаудың,кесіндінің ұзындығын өлшеудің және арифметикалық қосу мен азайту амалдарын орындаудың нәтижелері ретінде сан туралы түсініктері қалыптасады;
  • Өсу және кему реті мен бір таңбалы сандар қатарын құру,тура және кері бағытта санай алу білігі қалыптасады;Бір сан аттай отырып, сандарды тура және кері бағытта атай алады;
  • Берілген санмен көршілес сандарды анықтап,сандарды салыстыра біліп,,салыстырудың нәтижесін сөз және таңбалар арқылы өрнектей біледі;
  • Бір таңбалы сандарды атау,оларды цифрлармен жаза білу дағдылары қалыптасады;
  • Амалдардың қасиеттерін есептеулер жүргізуде қолдану,қосындының,айырманың мәндерін табуда сандардың құрамы жайындағы білімді қолдану,қарапайым өрнектерді құру,оқу,жазу,салыстыру және олардың мәндерін табу біліктері қалыптасады;
  • Кесіндінің ұзындығын өлшеу,арттыру,кеміту,кесіндіні салуды орындау,кесінділерді қосу және азайту біліктері қалыптасады;
  • Көпбұрыштар ,олардың кескіндері туралы,қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу,фигуралардың және сызықтардың қиылысуы туралы түсініктері және дециметр терминін енгізу,оның сантиметрмен арақатынасын тағайындай білу ,цифрларды және өрнектерді ,теңдіктерді дұрыс,әдемі жазу дағдылары қалыптасады;

                                                                        

 

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
1-сабақ

(54-55 бет)

6 саны және цифры.Алтыбұрыш 6 саны және цифры,6санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.Алтыбұрыш туралы түсінік беру. 6 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сандарды шығарып алу тәсілдерін біледі;

-кері,тура бағытта санай алады;

-6 саны мен цифрын жаза алады;

-топпен жұмыс жасай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

2-сабақ

(56-57 бет)

6 санының құрамы  6 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру.Сәйкес теңдіктерді жазуға,оқуға үйрету. 6 санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу. Сәйкес теңдік,теңсіздіктерді жаза алады;

-математикалық тілде сөйлейді;

-6 санының құрамын біледі;

-өз беттерімен жұмыс жасай алады;

 

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

3-сабақ

(58-59 бет)

7 саны және цифры. 7 саны және цифры,7 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру. 7 цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

-цифр,өрнек,теңдіктерді жаза алады;

-өз ойларын нақты жеткізіп,дәлелдей алады;

топпен жұмыс жасай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

4-сабақ

(60-61 бет)

7  санының құрамы 7 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру.Сәйкес теңдіктерді жазуға,оқуға үйрету. 7  санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу. тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-7 санының құрамын біледі;

 —дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
5-6 сабақ

(62-63 сабақ)

Өрнектерді салыстыру Сан мен сандардың қосындысын ,айырмасын салыстыра білу білігін дамыту Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу,дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау. -заттардың екі тобын салыстыра біледі;

-теңдік,теңсіздік  құра алады;

-тапсырмаларды өздіктерімен орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

  Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

7 сабақ

(64-65 бет)

8  саны және цифры. 8  саны және цифры,8 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру. 8  цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру

-қосу,азайту амалына байланысты теңдіктер құра алады;

-өз беттерінше қорытынды жасай алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

8 сабақ

(66-67 бет)

8  санының құрамы 8 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру.Сәйкес теңдіктерді жазуға,оқуға үйрету. 8  санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу. тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

-8 санының құрамын біледі;

 —дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар,абак

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

9 сабақ

(68-69 бет)

9   саны және цифры. 9 саны және цифры,9 санының сандар қатарындағы орны туралы түсінік қалыптастыру. 9  цифрын жазуға үйрету.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру

сәйкес сандарды таба алады;

-теңдіктерді құра алады;

-9 санын 9цифрымен таңбалай біледі;

-өз ойларын еркін жеткізе алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
10 сабақ

(70-71 бет)

9  санының құрамы 9  санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру.Сәйкес теңдіктерді жазуға,оқуға үйрету. 9  санының құрамы туралы білімін есептеулер жүргізуде қолдана алуға жетелеу. тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады

9 санының құрамын біледі;

 —дәптермен жұмысты орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

11 сабақ

(72-73 бет)

10 саны.Дециметр.1 дм=10 cм 10 саны туралы түсінік қалыптастыру.Дециметр терминін енгізу.Дециметр және  кесіндіні өлшей білуге жетелеу. Басқа сандардан айырмашылығын,дециметрдің сантиметрмен

 арақатынасын тағайындау.

-10 цифрын жаза алады:

-тура,кері бағытта санай алады:

-қосынды мен айырманың,теңдіктердің барлық нұсқаларын қарастыра алады;

-10 см=1дм-біледі,қолдана алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

12 сабақ

(74-75 бет)

10  санының құрамы 10 санының құрамымен таныстыру.Есептеу тәсілдерін,есепті енгізуге мақсатты бағытталған жұмысты бастау. Мәні 10-ға тең қосындылар,10 санынан басқа сандарды азайтумен байланысты айырмалар құру біліміне машықтандыру. ұзындықтың бірлігі-дм қолдана алады;

-10 санының құрамын біледі;

—дәптермен жұмысты орындай алады

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық

13 сабақ

(76-77 бет)

Бір таңбалы және екі таңбалы сандар.Монеталар(жиынтығы және ұсақтау):1 тг,2 тг,5 тг,10 тг Сандардың қатары туралы түсінікті тиянақтау. Бір таңбалы,екі таңбалы сандардың мәнді айырмашылығын,келесі санды шығарып алу ерекшелігін тағайындау. 10 көлеміндегі сандарды оқып,жазып,салыстыра алады;

-өз беттерімен тапсырмаларды орындай біледі;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

 

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
14 сабақ

(іздену)

20 -ға дейінгі екі таңбалы сандарды шығарып алу,оқу,жазу және салыстыру 20-ға дейінгі сандардың реті,құрамы туралы білімдерін қалыптастыру. Бір таңбалы,екі таңбалы сандардың мәнді айырмашылығын,келесі санды шығарып алу ерекшелігін тағайындау. тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады;

 —дәптермен жұмысты орындай алады;

-өз ойларын нақты,еркін жеткізе біледі

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Цифрлар жиынтығы

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

15 сабақ

(іздену)

Екі таңбалы сандарды ондықтар мен бірліктердің қосындысы түрінде жазу Екі таңбалы сандарды ондықтар мен бірліктердің қосындысы түрінде жаза алуға машықтандыру. ондықтармен байланысты нумерациялық білімді игерту. — Ондықтар мен бірліктерді

қосынды түрінде жаза алады;

-екі таңбалы сандардың нумерациясын,олармен орындалатын амалдарды орындай алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

16 сабақ

(78-79 бет)

Кесінділердің ұзындықтарының қосындысы және айырмасы Кесінділердің ұзындықтарының қосындысы және айырмасы туралы кең түсінік қалыптастыру математикалық ойлауын дамыту.

Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

кесіндінің ұзындығын арттыра,кеміте алады;

-сәйкес теңдікті қолдана біледі;

-тапсырмаларды өз беттерінше орындайды

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

17 сабақ

(80 бет)

Қайталау.Өзіндік жұмыс Математикалық ойлауын дамыту.Сандардың реті,құрамы туралы білімді тиянақтау. Оқушылдардың білім және білік,дағдыларды игеру деңгейін анықтау. -Тапсырмаларды өз беттерінше орындап,қорытынды шығара біледі;

 

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
18 сабақ

(81-бет)

Білім деңгейін анықтау Оқып үйренген материалды игеру деңгейін анықтау. Оқушылардың білімін бағалау және түзету жұмыстарының бағытын айқындау. -жұппен жұмыс жасай біледі;

-кеткен қателерге талдау жүргізе алады;

-алған білімдерін қолданып,көрсете біледі;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

19 сабақ

(82-бет)

1 санын қосу және азайту Сандар қатарының қасиетіне сүйеніп,1 санын қосу,азайту тәсілімен таныстыру. Санға 1-ді қосу үшін келесі санды атау,санннан 1-ді азайту үшін алдыңғы санды атау жеткілікті екенін ұғындыру. -санның қанша артық,кем екеніе көрсете біледі;

-өрнек құрып,мәнін тауып,теңдікті жаза алады;

-1 санын қосу,азайту тәсілін қолдана алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

20 сабақ

(83 бет)

2  санын қосу және азайту(2+2,4-2) 2  санын қосу және азайту(2+2,4-2) тәсілдерімен таныстыру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.Берілген

ұзындық бойынша кесінді сызуға үйрету. 

-өз беттерінше тапсырмаларды орындай алады;

дәптермен жұмысты орындай алады;

-өз ойларын нақты,еркін жеткізе біледі

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

21 сабақ

(84-бет)

2 санын қосу кестесі.Санның құрамы 2 санын қосу,азайту тәсілдерін тиянақтау.2-ні қосу кестесін құру,азайтудың сәйкес жағдайында қолдану үлгісін көрсету Цифрларды,өрнектерді ,теңдіктерді дұрыс,әдемі жазу дағдысын қалыптастыру. -өрнек құрып,мәнін тауып,теңдікті жаза алады;

Тапсырмаларды өз беттерінше орындап,қорытынды шығара біледі;

 

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
22 сабақ

(85 бет)

Есеп.Қосу және азайту(3+2,4+2,5-2,6-2) Есеп,өзара кері есептер,есептің құрылымы және оны шығару процесі туралы түсінік қалыптастыру. Есеп мазмұны бойынша амалды таңдай алу,негіздеп беру біліктерін қалыптастыру. кестелік қосуды орындай алады;

есеп шығару процесінің сатыларын біледі; .

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

23 сабақ

(86 бет)

Есеп (Қалдықты табу) Қосу және азайту(5+2,7-2) Есептің құрамды бөліктері,есепті шығару үдерісінің кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру. 5+2,7-2 жағдайларын есептеулер жүргізуде қолдану білігін қалыптастыру. -теңдіктер мен теңсіздіктерді қолдана алады;

-есепті және жауабын талдауды біледі;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

24 сабақ

(87 бет)

Есеп (Қосындыны табу) Қосу және азайту(6+2,8-2) Есептің құрамды бөліктері,есепті шығару үдерісінің кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру 6+2,8-2 жағдайларын есептеулер жүргізуде қолдану білігін қалыптастыру -сандарды ретімен орналастырып біледі;

-есептің құраушы бөліктерін өздігімен анықтай алады;

-қосу кестесін қолдана алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

25 сабақ

(88 бет)

Есеп (Қалдықты табу) Қосу және азайту(7+2,9-2) Қалдықты табуға берілген есептің құраушы бөліктері,шығару үдерісінің кезеңдері туралы түсініктерін тиянақтау. Қосу кестесін,қосынды мен айырманың мәндерін табуда қолдану білігін,теңдіктер мен теңсіздіктер туралы түсініктерді тиянақтау. сандарды ретімен орналастырып біледі;

-есептің құраушы бөліктерін өздігімен анықтай алады;

-қосу кестесін қолдана алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

 

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Күтілетін нәтиже Модульдер Ресурстар Бағалау
26 сабақ

(89 бет)

Есеп (Және,тағы) Қосу және азайту(8+2,10-2) Есептің құрамды бөліктері,есепті шығару үдерісінің кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру 8+2,10-2 жағдайларын есептеулер жүргізуде қолдану білігін қалыптастыру -теңдіктер мен теңсіздіктерді қолдана алады;

-есепті және жауабын талдауды біледі;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

цифрлар кассасы,санау матнриалдары,парақшалар Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

27 сабақ

(90-91 бет)

Қайталау.Өзіндік жұмыс Қалдықты табуға берілген есептің құраушы бөліктері мен шығару үдерісінің кезеңдері туралы оқушылардың түсініктерін тиянақтау. Қосу кестесін,қосынды мен айырманың мәндерін табуда қолдану білігін,теңдіктер мен теңсіздіктер туралы түсініктерді тиянақтау Тапсырмаларды өз беттерінше орындап,қорытынды шығара біледі;

— сандарды ретімен орналастырып біледі;

-есептің құраушы бөліктерін өздігімен анықтай алады;

-қосу кестесін қолдана алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау

28 сабақ

(95 бет)

Білім деңгейін  анықтау оқушылардың математикалық қабілетін дамыту ББД игеру деңгейін анықтау кестелік қосуды орындай алады;

есеп шығару процесінің сатыларын біледі; .

-есептің мәнді белгілерін ажырата алады;

-тапсырмалпрды өз беттерінше орындай алады;

АКТ

Диалог

Бағалау

Жас ерекшелік

Көшбасшы

Дарынды,қабілетті

Санау материалдары,цифрлар

Фигуралар жиынтығы.

Суреттер

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Топтық бағалау