Логикалық ойлау есептеу қабілеттерін дамыту

Тақырыбы:    Өткенді  пысықтау

Сабақтың  мақсаты.   Оқушылардың  өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.

Дамытушылығы.   Оқушылардың  логикалық  ойлау есептеу қабілеттерін  дамыту.      Тиянақты жауап беруді талап ету.

Тәрбиелігі. Оқушыларды  өз бетімен жұмыс жасай отырып, тапқырлыққа,  жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге, ұлттық ойын ойнауға  тәрбилеу.

Түрі.     Ойын сабақ

Әдісі.  Ойын  элементтерін қолдану, сұрақ жауап

Көрнекілігі.  Интерактивті тақта, сөзжұмбақ, логикалық есептер

Сабақтың   барысы.

I.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларға психологиялық    даярлық жасау.

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең  басыңнан,

Барлық ғылым бізге үйір болады,

Досың олар табылатын қасыңнан.

  1. II. Үй тапсырмасын тексеру

Математикалық   диктант

40*8  =320                        700-1=699                  480:6=80

599+1 =600                       30*0=0                        56 : 8=7

250+250=500                    700-300=400              9*9=81

40:40=1                             300*1=300             6*9=54  

« Теңге ілу»

 

Көбейткіш

 

70842020104020
Көбейткіш

 

5914587
Көбейтіндінің мәні350724208050320140

 

 

Бөлінгіш

 

30363480902810048
Бөлгіш

 

39637106
Бөліндінің мәні101780304108

 

 

 

«Көкпар»

 

526+628: 2=840                       860-936:3+240=788

400-462:2=169                          620+693:3+149=1000

963:3*2=642                              884:2*2=221                                                         

 

 

 

Қызығушылықты ояту

 

300*4=120                  40*5=200                             250:5=50

720:8=90                     800*2=1600                         70*4=280

60*5=300                    60*6=360                              320:8=40

 

Сөзжұмбақ    шешу.

  1. Кем ұғымына қарсы ұғым
  2. Кіші ұғымына қарсы ұғым
  3. Сол сөзіне қарсы сөз
  4. Екінші разрядтың атауы
  5. Ұзындық өлшем бірлігі
  6. Уақыт өлшем бірлігі  

 

 

ҮМ
АЛОИ
РКОНМН
ТЕҢДЕУ
ЫНЫТТ
ҚҚР

 

 

 

«Арқан  тарту»

Теңдеулерді   шеш.

Х+(600-127) = 850900-а =420:6 630:Х =28:4

Х*30=120:2                                Х:40=30:5                         1000-Х=90*9

 

«Палуан   күрес»

5 см

5 см

3 см

 

8см

 

 

Периметрін ауданын тап.

Венн диаграммасы                                                

Шаршы                                                                     Тік төртбұрыш

 

Барлық қабырғалары тең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 күнде3 кг көкөніс2 кг жеміс

Барлығы: 45 кг көкөніс пен жеміс жұмсалды.

Жеміс пен көкөніс әрқайсысы неше килограмнан жұмсалды?

Шешуі: 1) 45:5=9 күнде жұмсалған

2) 9  3 = 27 кг көкөніс

3) 9  2 = 18 кг жеміс

Жауабы: 27 кг көкөніс және 18 кг жеміс жұмсалған.                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 гүлшоқта3 қызыл гүл4 ақ гүл

Барлығы 168 қызыл және ақ гүлдерден гүлшоқтар жасалған.

Барлық қызыл гүлдің саны нешеу? Барлық ақ гүлдің саны ше?

Шешуі: 1)168:7=24 гүлшоқтары жасалған                                           

             2) 24  3 = 72 қызыл гүл

             3) 24  4 = 96 ақ гүл

Жауабы: барлығы 72 қызыл және 96 ақ гүл.                               

 

 

Тиістіамалтаңбаларыменжақшанықой

(5: 5)+(5:5) = 2                                                      5+5*(5-5)=5

(5+5+5):5=3                                                          (5*5+5):5=6   

(5*5-5):5=4                                                          (5+5):5+5=7

 

Логикалық есептер

  • Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр?
  • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?
  • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?
  • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды?
  • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады?

Бағалау

Үйге тапсырма:

4 күрделі теңдеу құрып шығарып келу.