Жақшалы өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу реті

125

Сабақтың тақырыбы:  Жақшалы өрнектердегі арифметикалық амалдардың 

                                            орындалу реті

Сабақтың  мақсаты: Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу реті туралы                 біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру

2) Оқушылардың ынтасын арттыру, берік есте сақтау,теориялық,  логикалық ойлау қабілетін,     математикалық тілін дамыту, өзіндік ізденіс дағдыларын жетілдіру

3) Оқуға, білімге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу

Сабақ типі: аралас сабақ

Сабақ формасы: ұжымдық, топтық, жекедара

Сабақ көрнекілігі: слайдтар

Техн. жабдықтар: проектр

Әдіс- тәсілдері:  сұрақ- жауап,өзіндіік ізденіс

Техн. түрі: «Биоақпараттандыру және синергетика» білім беру технологиясы

                     «Жаттықтырғыш» картасы 

 

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру

Сергіту. Жылдамдықты 2 есе, 3 есе арттыру, есе кеміту

               Оперативтік есте сақтау 37, 365, 4896, 273891 т.б.

                                                                                Сабақтың айдары: Ұмтылған  ұтар,

                                                                                                                     Ойланған — озар

                                   ІІ Үй тапсырмасы

  1. №9 ауызша тексеріледі (математикалық тілде оқылуына мән беріледі)

Теңдік дұрыс болатындай етіп, жақшаларды қою

( 18 + 16) : 2 =   17                                         6 х ( 8 : 4)  =  12

( 15 + 16) : 3  =   7                                           ( 24 + 4) : 4 = 7

     2.Сұрақ- жауап арқылы қорыту

     ІІІ. Актуалдау. Сызба бойынша жұмыс

                             

                                    І        Жаңа сабақ

      Кесте бойынша жақшалы өрнектердің орындалу ретін еске түсіру

   

 

 

   Оқушыларға үш деңгейлік тапсырма беріледі

  ТКШ   2 х 3   =   6

  АКШ   ( 12 + 24) : 4=   9

  ЖКШ   9 х ( 55 – 50) + 56  =   55

  5 + 30 сек. Үш деңгейде берілген тапсырмаларды толық орындаған оқуш ылар     тобына, екі тапсырманы орындаған оқушылар    тобына, бір ғана тапсырманы орындаған оқушылар     тобына өтеді. Әр топқа сарапшылар сайланады. Енді әр деңгейге 10 тапсырмадан беріледі, сарапшылар 5 тапсырмадан шығарады.

                     

  • кезең

5 х ( 66 — 60) + 50                              (14+13):3                       0 х 1

6 х ( 77 – 70) + 55                             (24+11):5                       1 х 2

5 х ( 88 – 80) + 60                             (24+12):4                       2 х 2

7 х ( 99 – 89) + 50                             (28+12):5                       2 х 3

      6х ( 79 – 70) + 65                              (17+13):5                       2 х 4

      9 х ( 65 — 60) +56                               (24+16):5                       1 х 3

      5 х ( 56 — 50) +60                               (32+22):6                       2 : 2

      6 х ( 75 — 70) +70                               11+31):6                        4 : 2

      7 х ( 66 — 60) +58                               22+14):6                        5 х 2

      6 х ( 88 — 80) +57                               (23+22):5                       3 х 3

3 оқушыдан кейін 30 сек. беріледі, әр сарапшы  белгіленген өз тобын тексереді.мұғалім   тобын тексереді.Енді 9, 10 тапсырма орындағандар  тобында қалады, 7,8 тапсырма орындағандар   тобына, 5, 6 тапсырма орындағандар  тобына өтеді.  Тағы әр деңгейге 10тапсырмадан беріледі.

2 кезең

50 х 5 – (70+80)                               ( 15 +10) :5                        0 х 2

60 х5 — ( 50+50)                                ( 22 +13) :5                       1 х 4

70 х 5-( 70 +80)                                ( 25 +25) :5                       3 х 2 

80 х 6-( 60 +70)                                ( 23 +22) :5                       4 х 2

90 х 5-( 80 +70 )                               ( 14 +14) :4                       5 х 5

      60 х 6-( 80 +80)                                ( 20 +10) :5                       1 х 5

50 х 5-( 90 +60)                                ( 12 +20) :4                       0 х 4

70 х 6-( 60 +60)                                ( 14 +4 ) : 3                       3 х 3

60 х 8-( 90 +90)                                ( 11 +10) :3                       4 х 4

80 х 5-( 60 +50)                                ( 23 +13) :4                       4 х 5

3 оқушыдан кейін 30 сек.беріледі. Сарапшылар  өз тобын тексереді, тапсырманы орындауларына қарай  оқушылар әр топқа ауысады.

 

                                 С е р г і т у       с ә т і

Есептедік,шаршадық,                               Отырайық,тұрайық,

Орнымыздан тұрайық.                              Соқтығысып қалмайық.

Қимылдатып аяқты,                                   Сәл демалып алған соң,

Шапалақты ұрайық.                                   Жазуды қайта жалғайық.

 

Тағы үш деңгейлік тапсырма беріледі

3-кезең
( 60 -50) :5 х6                        ( 44 -40) х2                         0 х 5  

( 70 -50) :5 х5                        ( 25 -20) х3                         4 : 4

( 80 -60) :5 х7                        ( 54 -50) х4                         3 х 4       

( 90 -40) :5 х8                        ( 36 -30) х5                         5х3

( 75 -60) :5 х9                        ( 67 -60) х2                         10х2

( 86 -80) :6 х9                        ( 55 -50) х6                         5:5

( 58 -50) :8 х7                        ( 27 -20) х3                         4:1

( 99 -90) :9 х8                        ( 48 -40) х2                         12:2

( 85 -80) :5 х6                        ( 59 -50) х2                         14:2

( 79 -70) :9 х5                        ( 73 -70) х4                         15:3

3 оқушыдан кейін 30 сек. беріледі, сарапшылар өз тобын тексереді. Бұдан кейін логикалық тапсырмалар беріледі.

-Баспалдақ 9 басқыштан тұрады. Баспалдақтың дәл ортасында болу үшін, Қай басқыштың үстінде тұру керек? (бесінші)

-Себетте 6 алма бар. Үш баланың әрқайсысына 2 алмадан тиетіндей әрі себетте де 2 алма қалатындай етіп, қалай бөліп беруге болады?(балалардың біреуі алмаларын себетпен бірне алады.)

-Қаз екі аяқпен тұрған кезде, оның массасы 4 кг.  Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады? (4 кг.)

Ойын: «Математикалық телефон»

Бекіту. «Нақты сұрақ, дәл жауап»

1.Жақшалы өрнектерде амалдар реті қалай орындалады?

  1. Жақшасыз өрнектерде ше?
  2. Көбейтуге кері амал?
  3. Санды 1- ге, 0- ге көбейткенде неше шығады?
  4. Санды өзіне – өзін бөлгенде ше ?

Бағалау.    обында отырған оқушылар «5»,     тобында отырған оқушылар «4»,     тобында отырған оқушылар «3» деп бағаланады

Үйге тапсырма: №11, 92,93- беттер

Қорыту.                      Кестені жатқа білеміз,

                                     Көңілді, тату жүреміз.

                                     Қай жаққа мейлі қарасаң,

                                     Керек қой білім әрқашан