Менің апам-дәрігер

Тақырыбы: «Менің апам-дәрігер»

Мақсаты: Мәтінді түсіндіру,оны сын тұрғысынан ойлау арқылы меңгерту.

 

  Білімділігі:Оқушылырға жаңа мәтін туралы түсінік беру,өз ойларын

ашық айта білуге төселдіру.Өз бетімен жұмыс жасауға бейімдеу.

  Дамытушылығы:Ауылдағы мекемелер,шаруа,маман,көлік түрлері туралы

өзіндік көзқарас қалыптастыру.Тіл байлықтарын арттыру.Ауыл

тұрмыс-тіршілігі жайында ойларын тереңірек білуге ұмтылдыру.

 Тәрбиелілігі:Оқушылардың туған жерге деген қызығушылығын ояту,оны

сүйе білуге тәрбиелеу.Адал,абыройлы оқушы болуға жетелеу.

Түрі:Аралас сабақ

 

Әдіс-тәсілі:әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап,көрнекілікпен жұмыс,сөздік

жұмыс,венн диаграммасы,топтастыру,ойын түрлері,өзін-өзі

жетілдіру,өзін-өзі бағалау.

 

Көрнекілігі:көшпелі тақта,суреттер салынған плакаттар,суреттер,

үлестірмелі таяқшалар,т.б.

 

Жүрісі:І.Ұйымдастыру кезеңі

Жаңа сабаққа назар аударту.

 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау,бағалау

  • Көктемгі көрініс бейнеленген сурет тақтаға ілінеді.Сурет арқылы «гүл теру»ойыны ойналып,сұраққа жауап алынады.
  • Ауыл көрінісі бейнеленген суреттерін тексеру,мадақтау.

             

             ІІІ.Жаңа сабақ

«Менің апам дәрігер»

Алдын-ала дайындалып келген оқушыларды анықтау.

  1.«Кім болам?»ойыны ойналады

Оқушылардың болашақта,азамат болғанда кім болатындары туралы пікір алысады.

«Дәрігер». Дәрігер адамдарды емдейді.

-Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Менің апам –дәрігер».

 

 2.Түсіндірме жұмыс

-Оқушыларға жаңа сабақты сурет арқылы түсіндіру.

 

3.Оқулықпен жұмыс

-Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.

-Жеке-жеке жүргізіп оқыту.

Жаңа сабақты игерту:Үйдегі көмек

 

  1. Сергіту сәті  «Апам үшін күнде де.»
  2. Тапсырмалар

1) Ауылды жерде қандай мекемелер барын байқа.

 

Балабақша                     Аурухана                     Тәртіп сақтау бөлімшесі

 

Мектеп                                                                Кітапхана

 

 

 

Мәдениет үйі                                                              Теміржол бекеті

 

Спорт метебі            Дәріхана

 

 

 

Мәтіндегі мекемелер:баплабақша,аурухана,мектеп.

 

2) Ауылдағы шаруа түрлерін теріп оқу. «Жасалған жұмыс түрлері».

  • Сиыр сауады,тамақ дайындайды,ауруларды емдейді,ағаш жарады,малға жем береді,малды ауылды аралайды.
  • Үйге жиылған отбасы мүшелері не істейді?
  • Әркім өзінің атқарған шаруасы жайында әңгімелейді,пікірлеседі.

 

3) Ауылда қандай мамандар жұмыс жасайды?

-Мәтіндегі мамандар:дәрігер,мал дәрігері.

-Маман түрлері:мұғалім,теміржолшы,күзетші,құрылысшы,жүргізуші,

жөндеуші,су айдаушы,малшы,есепші,бақылаушы,суретші,мүсін-деуші,тәрбиеші,т.б.

 

  • Көліктің қандай түрлерін білесің? «Венн диаграммасы»

 

Қала мен ауыл

 

Ауыл                                                                    Қала

 

5.Дәптермен жұмыс   «Сөздік жұмыс»

 

Салт атты-атқа мінген адам.

Ат-арба-атқа жегілген арба.

 

 

 

 

IY.Қорытындылау   «Өзін-өзі жетілдіру»

 

Жаңа білімді бекіту: Мұғалімге қояр сауал,ой толықтыру, жеткен нәтиже (мазмұнын немесе өзінің жаңа сабақ бойынша түсінігін әңгімелеу).

 

-Үйден алдын-ала дайындық жұмысын жүргізген екі оқушы.

 

1.Сағынғали Амангүл

2.Жұбандық Әсемгүл

 

Алдын-ала оқуҮйдегі көмекМұғалімге қояр сауалОй толықтыруЖеткен нәтиже
1.Мәтінді үйден бес рет оқыдым.

Мазмұнын айтуға дайындал-дым.

«Дәрігер»

туралы сұрадым.

Олардың атқаратын жұмыстарын білдім.

Мәтін не себепті дәрігер туралы айтылған?Мәтін туралы мағлұмат алдым.

Маман,меке-мелерді ажырата білдім.

Үйдегі дайынды-ғымның арқасында қиындықсыз ойлаған мақсатыма жеттім.
2.Мәтінді түсініп оқыдым.Тапсырмаларға көз жүгірттім.Мәтіндегі мамандардан басқа қандай маман иелері барын сұрап білдім. 

 

 

——-

Тапсырма-ларды қызыға отырып орындауға тырыстым.Мұғалімнің көмегімен жаңа сабақты игердім.

 

Y.Үйге тапсырма:мәтіннің мазмұнын айту

 

YІ.Өзін-өзі бағалау