Жай бөлшектерді бөлу

33

Сабақ тақырыбы:  Жай бөлшектерді бөлу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін, дағдыларын пысықтау;

Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру;

Тәрбиелік:Алған білімдеріне жауапкершілікпен  қарауға,  өз мүмкіндігіне  сенуге, үлкен жетістікке  ұмтылуға үйрету.

Сабақтың типі:  жаңа ұғымды меңгерту

Әдіс-тәсіл: ойын технологиясы

Құрал-жабдығы: интерактивті тақта, видео ролик

Көрнекілігі: слайдтар, карточкалар,

Сабақтың жүру барысы

І. Ұйымдастыру

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Жаңа сабақ бастаймыз.

Саламатсыз ба оқушылар?

Осы өлең жолдарында не туралы айтылып тұр. Мектепте алып жатқан біздің болашақ  мамандықтың баспалдағы. Ендеще сол баспалдаққа көтерілу кезінде қандай қасиеттерді бойымызға сіңіруіміз керек. Егер тапсырмаларды дұрыс орындасақ сол қасиеттер анықталады. Тапсырмаларды 1-3 балдармен бағаланып, сонында барлық балдар қосылып есептеледі.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.

№787   Теңдеуді шешіңдер:

ІІІ. Қайталау сұрақтары

1.Жай бөлшекті жай бөлшекке көбейту дегеніміз не?

2.Жай бөлшектерге қолданылатын көбейтуге қатысты қасиеттері

3.Санның бөлігі қалай табылады?

Жұмбақтар

Актуальдау:

х   

х=

  1. Жаңа сабақ

I.Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу.

1-мысал:

 

Бөліндінің бөлгішке көбейтіндісі бөлінгішке тең екені белгілі.Демек,

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек.

Санды 0-ге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды 0-ге көбейткенде көбейтінді 0-ге тең болады.

II.Аралас санды аралас санға бөлу.

Аралас санды аралас  санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолдану керек.

III- Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу.

Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолданылады.

Мысалы: 4::=6

:2=

Дамыту:

Балалар, бүгінгі сабақта біз осы тақырып бойынша есептер шығарып, өз білімізді шыңдаймыз.

№ 794

1).

3).

5).

7).

№795

 

2). 1:                                               4). 1:

6). 1:            8). 1:=1=

Нашар оқитын оқушымен жұмыс карточка таратылады

 

Бекіту:

 

 

Сабақты қорытындылау: Н.Ә. Назарбаевтың ролигі

Демек, балалар, белгілі бір маман иесі болу үшін біздің біліміміз терең болуы керек және оған көп дайындалу қажет.

Үйге тапсырма.№

Бағалау. Балдық жүйеде бағалау