С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi

44
Пәні: Ана тілі Сыныбы: 3 «в» сынып
Сабақтың тақырыбы: С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi
Жалпы мақсат: Автордың идеясын таба білуге, шығармадағы ойды талдауға, өздігінен ой қосуға үйрету.
Сілтеме: Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер.

Электронды оқулық, интернеттен «Көкшенің көрінісі» видео.

Оқу нәтижелері: Оқушылар идеясын табуды, мәтінді талдауды, тапсырмалар арқылы өздігінен ой қосуды үйренді.
Ақпарат көздері, қолданатын материалдар: Оқулық, интер белсенді тақта, флипчарт, электронды оқулықтар, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, күлегештер.
Негізгі идеясы: Табиғат адам бойына шабыт, көңіліне қуат, сезіміне сұлулық пен сағыныш ұялатады. Адам бойына адамгершілік қасиеттерді қалыптастыратын мол тәрбие көзі.
Әдіс тәсілдер: Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылау. АКТ қолдану: электронды оқулық. СТО: «Блум таксономиясы»

ОҮБ: (Табыс критерийлері бойынша)

Дереккөздері: Оқулықтан алынған тапсырмалар, материалдар, ғаламтордан алынған видео, автор туралы мәліметтер.

Тапсырмалар

Тапсырма түрлері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының әрекеті Тапсырмалар жүйесі
 Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Сыныпты үш топқа бөлу. Сюжетті суреттер арқылы топқа бөлу.  Топ басшыны тағайындау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

 

1)Білу. Үй тапсырмасын сұрау. Үйге берілген тапсырманы айтады. Талдайды. Бір біріне сұрақ қояды.

 

Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру. Салып келген суреттерін өзара бағалайды.
Мына фильмде не көрсетілген?

Көкшетауды кім көрді? Бурабайдың әсемдігін суреттеп айтып беріңдер.

Оқушыларға көрсетілген бейнефильмнен не көргендерін айтады.

Оқушылар топтастыру арқылы Көкшетауды суреттеп береді.

Өзіндік жұмыс. Тапсырмамен танысу, ойлану.
2) Түсіну. Оқулықта берілген мәтінді түсіндіру.

Автор туралы интертақтадан электронды оқулықтан толық мәлімет беріп кету.

Оқулықпен жұмыс.

Балалар тізбектей оқиды.

 

 

Автор туралы не білетіндерін айтады.

Түртіп алу. Дәптерге жазып алу.

Өзіндік жұмыс. Алған мәліметті жүйелейді.

 

Дәптермен жұмыс істейді. Толықтырады.

Сергіту жаттығуы.
3) Қолдану Мәтіннен Көкшені суреттейтін тұстарын тауып оқып, топта талдайды.

 

Автордың негізгі ойын постерге түсіріңдер.

(Кері байланыс орнату.)

Топта Көкшені басқаша қалай суреттеуге болады? деген сұраққа балалар жауап іздейді.

 

Постер құрастыру арқылы автордың негізгі ойын түсіреді.

Топпен жұмыс. Зерделей отырып өз ойларын постерге түсіреді.

Бірінің білімін бір толықтырады.

4) Талдау. Шығарманы талдау. Көкшенің көрінісін дәл осылай суреттеуге ақынға не түрткі болды?

(Кері байланыс орнату.)

Оқушылар өз ойларын ой талқыға салады.

Дебат әңгіме жүреді.

Көкшетау көрінісін тағы қандай ақындар тілге тиек еткенін ойларына түсіріп айтады.
5) Жинақтау. Көкшетаудың адам өміріне пайдасы туралы әңгімелеу. Семантикалық картамен жұмыс.

(Кері байланыс орнату.)

Жазғы сауықтыру кешендері және демалыс орны туралы мәлімет жинақтайды.

Өз бетімен жұмысты орындайды.

Алған білімдерін толықтырып отырады.

Өзара талдайды.

6) Бағалау. Сонымен Көкшенің табиғатын бізге жеткізген автордың еңбегіне көзқарастарың қандай?

Сендерге мәтін ұнады ма?

Осы алған білімдеріңді достарына, ата аналарыңа айтып бере аласыңдар ма?

(Кері байланыс орнату.)

Балалар жауаптарын айтады.

 

Өзара пікір туады.

 

Иә немесе жоқ жауаптары айтылады.

ОҮБ. Табыс критерийлері бойынша  алдын ала құрылған бағалау шкаласымен бағаланады.

Аты

жөні

Балл Баға
Үй тапсырмасы: Мәтінді бөліктерге бөліп, талдау. Табиғат
Рефлексиялық кезең. Сабақтан алған әсерлерін тақтаға қоңырау кезінде жазып кетеді.