Абдрахман Асылбеков өмірі және шығармашылығы «Ақ тілек»өлеңі

66

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 2″Г» Күні: Мұғалім: Айтжанова С.О
Сабақтың тақырыбы: Абдрахман Асылбеков өмірі және шығармашылығы «Ақ тілек«өлеңі
Мақсаты: А.Асылбековтың шығармаларына шолу жасай отырып, «Ақ тілек» өлеңінің идеясын түсіну.

 

Күтілетін нәтижелер: —  А. Асылбековтың «Ақ тілек» өлеңіндегі негізгі ойды түсінеді.

—  Адамдардың арасындағы ақ тілек, жалпы тілек туралы түсінігі қалыптасады.

—  Ақ тілекті  жоғары бағалай алады.

Керекті жабдықтар: Оқулық,  интерактивті  тақта, интернеттен алынған тақырыпқа байланысты қосымша материалдар.
Әдіс-тәсілдер «Миға  шабуыл»әдісі, Әңгіме-дебат, «Дербес тілек», Топтық жұмыс.

 

Қолданылатын модульдер: 1. Оқыту үшін  бағалау және оқуды бағалау

2. СТО

3. АКТ

4. Оқушылардың жас ерекшеліктерін сәйкес оқыту және оқу

5. Оқыту және оқудағы жаңа   әдістер

Сабақ  барысы:
Сабақ кезеңдері және тапсырмалар Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Бағалау
Психологиялық дайындық 3мин Сәлеметсіздер ме?  Балалар, бүгінгі көңіл –күйлеріңіз  қалай?  Сыныпта  бүгін  кезекші кім? Сабақта  кім  жоқ?

 

Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерін смайликтер жапсыру арқылы көрсетеді.

 

Ынталандыру
Топқа бөлу 2мин Қима қағаздарды таңдап алып, сондағы жақсы тілектер, сөздер бойынша  топқа  бөліну. Сұлулыққа , батырлыққа , әдептілкке, білімділік, сабырлылыққа байланысты сөздермен топқа бөлінеді. Әр топ жеке-жеке отырады
Үй жұмысы 5мин 1. «Миға         шабуыл»әдісі

Үш бидің қандай нақыл сөздерін білеміз?-деген сұрақ қояды.

 

Оқушылар миға шабуыл жасай отырып, Үш бидің нақыл сөздерінен үзінді келтіреді (білетін нақыл сөздерін айтады) Қол соғу арқылы марапаттау
Жаңа сабақ 5мин А.Асылбековтың шығармаларына шолу жасау

Өлеңмен жұмыс.Әңгіме-дебат

-Сөздік жұмыс:

Ғалам — аспан әлемі

Аңғар- дала

3. «Дербес тілек» жазу тәсілі. Сыныптас досыңа тілек жазу

 

— Өлеңді мәнерлеп оқиды

— Мазмұнын талдайды

Ақын әрбір шумақтың неге байланысты айтылғанын түсінеді.

— Тізбек бойынша оқиды

— Адамдар ақ тілекті қай кезде айтады?-деген сұраққа әр топ әңгіме-дебат жүргізеді.

Дәптермен жұмыс

— Сыныптас досыңа тілек жазады,топта талдайды, ұнаған тілекті ортаға салады

Топбасшының топты бағалауы
Сергіту сәті «Ақ тілек»ойын Оқушылар жұптасып бір-біріне қарайды, күлімсірейді. Арқамен тұрып, жақсы жылы сөздер айтады Қол соғу арқылы мадақтау
Қорытынды 5мин 4. Топтық жұмыс.

Өлең мен Төле бидің батасының арасындағы ұқсастықты табу

«Қар лақтыру«ойыны ойналады.

—  Екі плакатқа автордың өлеңдері жазылады. Оқушылар арасындағы ұқсастықты табады.Ақ тілекті қай кезде айтады, батаны қай кезде береді және кімдер беретіні жайлы біледі.

— Берілген ақ қағазға әр оқушы бір сыныптасына арнап тілек жазады. Бір-бірлеріне лақтырады, тілекті оқып, кімнен келгенін эмоциясына қарап табады.

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау
Үй жұмысы 5мин «Ақ тілек» өлеңін жаттау.  Балаларға арналған ақ тілектер іздестіріп келу. Күнделіктеріне жазып алады Кері байланыс,форма

тивті  бағалау