Елтаңба мен Ту туралы жыр

137

 

Пән: Ана тілі
Сынып: 4 «А»
Сабақтың тақырыбы Елтаңба мен Ту туралы жыр
Мақсаты Елтаңба мен Ту туралы жырдың  мазмұнын түсіну.Мәтіннің мазмұнын  талдау ,сыни –тұрғыдан  ойлау арқылы  өз пікірлерін ашық айтуға үйренуі.Елтаңба мен Ту туралы  меңгерген ұғымын нақты  білу.
Оқу нәтижесі Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Елтаңба мен Туды  ажырата алады.Әңгімелей, талдай алады.
Сабақтың  түрі: Жаңа сабақ
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушының

іс-әрекеті

Қажетті

құрал- жабдықтар

Психологиялық  дайындық

( 3мин)

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу

(3мин)

 

1. Қазақстан Республикасының Әнұранын орындау.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар түстерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

 

 

 

Оқушылар әнұран орындап жатыр

 

 

Оқушылар  топқа  бөлініп жатыр

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі – түсті  қима  -қағаздар

 

 

 

 

Білу

(5 мин)

 

 

 

 

 

Біздің Отанымыз қандай?

— Қазақстан халқы қалай тұрады немен айналысады?

—  ҚР рәміздері, авторлары  туралы әңгімелеу.

—  ҚР Конституция күні қашан?

— Отаныңа деген ыстық махаббатыңды қандай жылы сөздермен   жеткізер едің?

.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  мұғалімнің  қойған  сұрақтарына  жауап  беруде

Түсіну

(6 мин)

Топпен жұмыс.

1-топ: ҚР Елтаңбасы туралы сурет салу.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-топ: ҚР Туы туралы әңгімелейді.

 

 

 

 

 

 

 

3-топ: ҚР Әнұранның авторлары кім?

 

 

 

 

 

 

4-топ:Шағын эссе жазады

 

1-    топ оқушылары  елтаңба  суретін салып жатыр

2-    топ оқушысы постер қорғап жатыр

 

 

3-    топ оқушысы әнұранның  авторы туралы  мәлімет  беріп жатыр.

 

 

 

 

Сергіту сәті.

(2 мин)

 

«Қызыл өрік » сергіту  сәтімен  оқушылардың бойын сергіту.

 

Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді Музыка ойналады
 

 

 

 

 

Қолдану

(10 мин)

 

 

 

 

 

Әр топ оқушыларына  мәтін бөлініп беріледі .

Оқушылар мәнерлеп

оқып мазмұнын

ашады.

 

Оқушылар  мәтінді  оқып жатыр

Мәтінің мазмұнын айтып жатыр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен  жұмыс

 

Талдау

(4 мин)

 

Ойлы болсаң ,озып көр!

Мақал – мәтел айтып  жарысу

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мақал – мәтелдің  жалғасын  тауып, жауап беріп жатыр.

 

 

 

Мақал — мәтелдер

Жинақтау

(7мин)

Білемін Білгім келеді Үйрендім
 

Оқушылар білемін,білгім келеді,үйрендім кестесін толтырып  жатыр.

 

 

 

 

 

Кесте

     Бағалау

(3минут)

Оқушыларға бағдаршамның үш белгілері таратылады.Әр оқушы өзін-өзі осы үш белгімен бағалай алады.

Қызыл түс -5 деген баға бағалайды,

Жасыл түс – 4 деген бағамен бағалайды,ал егерде бала  сары түсті таңдаған болса  ол бала 3- деген бағамен өзін бағалай алады.Осылайша әр оқушы өзін –өзі бағалауы мен  мұғалімнің сабағы  бағаланып,өзара кері байланыс жүзеге асырылады.

 

 

 

 

 

Оқушылар геометриялық фигуралар  арқылы  бағалайды.

Бағдаршамның үш белгісі

Қызыл,

Жасыл,

Сары.

 

Үйге тапсырма

(2 мин)

 

Мәтінді түсініп оқып,мазмұнын айту.

 

 

Оқушылар кітаптан және қосымша интернет сайдтарынан ізденіп айтады.

 

 

Оқулық