Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері

Сабақтың тақырыбыҮш таңбалы  сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері
Жалпы мақсатыҚалдықты табуға  арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді қайталау. Үш таңбалы  сандар және сәйкес шамаларды  қосу мен азайтуды қайталау. Көпбұрыштар  мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын тағайындау.
Оқу нәтижелеріü  Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады.

ü  Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады.

ü  Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.

Сабақ типіАралас сабақ
ӘдістерСұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту әдісі

 

КөрнекілігіПлакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар

 

Жаттығулар·         Психологиялық ахуал

·         «Арифметикалық диктант»ойыны

·         Есіңе сақта

·         Математикалық эстафета

·         Есептер құпиясы

·         Деңгейлік жаттығулар

·         Ойлан,тап!

·         Неге?Неліктен?

·         Қай әдіс тиімді?

·         Қорытынды. Рефлексия

·         Бағалау

Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
  1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
  2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
  3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) –

5-8 минут

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің            іс-әрекетіОқушының

 іс-әрекеті

Ресурстар
Ұйымдастыру

 

Топқа бөлу

Психологиялық ахуал
Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын
Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын
« Ғылымдар патшасы» боп дараланып
Математика қызығына тоймайтұғын,-деп математика сабағын бастайық!

Топтар:

І топ: «Зерде»

Ой арманын кешеміз,

Ақылды боп өсеміз.

Есепке тұнған әлемнің,

Жұмбақ сырын шешеміз.

ІІ топ: «Зерек»

 Мақсатымыз –білім алу,

Міндетіміз –еңбектену

Жеңіске қолды жеткізу

 

ІІІ топ: «Достық»

Шаршы алаңда мүдірмеу,

Көп ойланып кідірмеу

 

Оқушылар бәрі қосылып қимылдар арқылы бейнелейдіСлайд, оқушылар
Жаңа сабаққа дайындық      «Арифметикалық диктант» ойыны

Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың астын екі сызықпен сызыңдар.

39, 68, 999 сандарынан кейін  келетін сандарды жазыңдар.

500,300,900 сандарының тікелей  алдында  келетін сандарды жазыңдар.

Диалогтік  оқыту

тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту әдісі

АКТ қолдану

Оқушылар ауызша айтылған мысалдарды жазып шығады.Интерактивті тақта,

 

«Есіңе сақта!»1 дм = 10 см                    1 км=1000 м
1 жыл = 12 ай                  1 кг=1000гр
1 сағ = 60 мин                  1 т=10 ц
1 тәул = 24сағ                   1ц=100 кг
Оқушылар 2-сыныпта өтілген материалдарды естеріне түсіредіОқулық
Математикалық эстафета№1 есепті шығару

300+200     250+300       240+90                             500-200      550-300        330-90                                    1000-700      550-250       1000-300

Әр топ өздеріне берілген есептерді шығаруОқулық
Сергіту сәті.

 

 

 

Дөңгеленіп тұрамыз,
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетедімузыка
Жаз және тексер:200бен 80-нің қосындысы  60 пен 70-тің қосындысынан артық;                                           200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның қосындысынан кем;                                               500  бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің қосындысынан артық.Ерілген теңдіктерді, теңсіздіктерді жазып көрсетеді.Оқулық
Есептер құпиясы

 

Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын құрады,салыстырады,дәлелдейді№3 есепті оқушылар шығарадыОқулық
Қызықты квадраттар
5156
     987
  12                                                313

5+8+13=26

15+5=20   26-20=6

15+8=23   26-3=3

6+8=14     26-14= 12

12+5=17     26-17= 9

13+6=19      26-19=7

 

 

5
8
13
Сиқырлы квадраттар
№4

 

 

 

 

 

Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз:

 

 

Оқулықтағы берілген атауларға қарай топтастырады Оқулық
Теңдеу құр және оны шеш:1-топ: Х-пен  200-дің қосындысы 500-ге тең;

2-топ:  у-пен  200-дің айырмасы 800-ге тең;

3-топ:  В-мен 300-дің қосындысы 700-ге тең.

Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.Оқулық
Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

27
9
1
3
3

 

 

 

 

 

Суретте қанша үшбұрыш бар?    10

 

 

Оқушылар логикалық тапсырмаларды орындайдыСуреттер
Рефлексия
  • Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле қояйық.

 

  • «Кері әсер парағы»

Әсер еткен жері?      Неліктен?    Пікіріңіз?

 

Оқушылармен кері байланыс жасау арқылы бүгінгі сабақтан ұққандарын өз ойларын жазу

 

Стикер, маркер
Бағалау Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды мадақтау. Жұлдызшалар тарату

 

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Оқушыларды  формативті бағалау. 

Интерактивті тақта

 

 

Бағалау бетшесі