Ньютон биномы

64
Бекітемін                                                                                                                                                                    Келісемін

Мектеп директоры_______                                                                                                                                      Оқу ісінің меңгерушісі_______

Қажымұратов Ж.С.                                                                                                                                                   Бақтыбаева Қ.Қ.

 

Күні: 08.05.13 Сыныбы: 10-сынып
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары Мұғалімі: Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы: Ньютон биномы
Сабақтың мақсаты: Оқушылар Ньютон биномының формуласын және оның қасиеттерін меңгеру қажет
Күтілетін нәтижелер: Топпен жұмыс істей отыра, ньютон биномының формуласын қолдануды үйренеді, яғни биномды қосылғыштарға жіктей алады, биномдық  коэффициент ұғымымен танысады, биномның қасиеттерін біледі, орта мүшелерін таба біледі
Сабақ ұраны: «Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз»     Сенека
  Жұмыс түрі Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Уақыты Әдіс-тәсілдер Құралдар, ресурстар
І Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесемін

Топқа бөлу

«Мен осы сабақта…»

 

Әр топқа сабақ барысы жазылған ресурсты таратамын

Сәлемдеседі

Сурет таңдап алып, соған сәйкес екі топқа бөлінеді; топ ережелерін жазады

Өздерінің осы сабақтан не күтетінін, мақсаттарын жазады

Сабақ барысымен танысады

7мин Қызығушылықты ояту, мақсат қою (СТО), өзін-өзі реттеу Топқа бөлуге қажет суреттер, стикерлер, сабақ барысы жазылған ресурс
  Үй жұмысын тексеру Жұмыстың жүргізілу барысын ұғындырамын, әр оқушының жұмысын қадағалаймын, нұсқау беремін Топ мүшелері бір-бірінің жұмысын тексереді, орындамаған оқушы болса, есеп тақтада талданады 3мин Бағалау, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)

 

Жұмыс дәптері, бағалау парағы
ІІ Жаңа сабақ Тақырыппен таныстырып,

ҚКФ негізге ала отырып жалпы Ньютон биномы жайлы түсінік беріп өтемін;

Жұмыс барысын, топ мүшелерінің әрбірінің қатысуын қадағалаймын;

Жұмыс барысында көмек көрсетемін, түсіндіремін, бағыттаймын

Күнді, тақырыпты дәптерге жазады.

1-топ  №279 есептегі биномның қосылғыштарға жіктелуін қарастырады; 2-топ №281 есепте берілген биномдық коэффициентті табу формуласының қолданылуын қарастырады; әр топтан бір мүше екінші топқа барып, өздері қарастырған формуланың қолданылуын түсіндіреді

5мин

 

 

10+5мин

Баяндау,

мағынаны тану: ЖИКСО стратегиясы (СТО), жұппен, топпен жұмыс, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), бағалау

 

 

оқулық, 143-бет

3-формула;  144-бет 4-формула,

бағалау парағы

ІІІ Бекіту кезеңі Қосымша есеп

Биномның қасиеттерін қорытып шығаруға көмектесемін, нұсқау беріп, бағыттап отырамын

Сегізінші дәрежелі биномды қосылғыштарға жіктейді

Қосылғыштарға жіктелген биномды жан-жақты қарастыра отырып, биномның қасиеттерін қорытып шығарады

10мин Ой толғаныс (СТО), сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер) Дәптер, оқулық, тақта, бор
ІV Қорытынды Үйге: №279 есеп аяқтау,№282 есеп шығару

Бағалау

Рефлексия «Мен өз мақсатыма жеттім бе?»

Үй тапсырмасын жазып алады;

Топ мүшелері бірін-бірі бағалап, суммативті бағаны шығарады

Әр оқушы сабақтағы өз әрекеттеріне шолу жасап, қорытындылайды

5мин Оқытуды бағалау, диалог, өзін-өзі реттеу Бағалау парағы, күнделік

 

 

 

Сабақ барысы

Тақырыбы: Ньютон биномы

Сабақ кезеңі Бөлінген уақыт
1 Үй жұмысын тексеру 3минут
2 Жаңа сабақ 5минут
3 Топпен жұмыс 10+5минут
4 Есептер шығару 10минут
5 Бағалау 3минут

  

 

Сабақ барысы

Тақырыбы: Ньютон биномы

Сабақ кезеңі Бөлінген уақыт
1 Үй жұмысын тексеру 3минут
2 Жаңа сабақ 5минут
3 Топпен жұмыс 10+5минут
4 Есептер шығару 10минут
5 Бағалау 3минут

 


 


             

    

           


Бағалау парағы

Аты___________________________

Сабақ кезеңі Бағасы
1 Үй жұмысын тексеру  
2 Жаңа сабақ  
3 Топпен жұмыс  
4 Есептер шығару  
  Қорытынды бағасы  

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

Аты___________________________

Сабақ кезеңі Бағасы
1 Үй жұмысын тексеру  
2 Жаңа сабақ  
3 Топпен жұмыс  
4 Есептер шығару  
5 Қорытынды бағасы  

 

«Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз»    

Сенека