Құмырсқаның қанағаты

66

Сабақтың тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты

   Сабақтың мақсаты:  Ертегімен таныса отырып,  мазмұны мен негізгі идеясын

түсінеді.

   Міндеті: 1. Мәтіннен негізгі ойды ажыратуға, еркін сөйлеуге үйрету.

  1.     Өз ойын көркем тілмен жеткізе білуге дағдыландыру,

шығармашылық  қабілеттерін дамыту.

  1.          Оқушыларды ауызбірлікке, ұйымшылдыққа, еңбекқор, қанағатшыл

болуға, жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу.

   Күтілетін нәтиже: Мәтіннің негізгі идеясын ажыратады. Өз ойын көркем тілмен

жеткізе білуге дағдыланады, шығармашылық қабілеттері

дамиды.

   Қолданылған модульдер:   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан

ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды

бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-

коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

Талантты және дарынды балаларды оқыту.  Оқушыларды

жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды

басқару және көшбасшылық.қыту мен оқудағы жаңа

тәсілдер;

 

   Әдіс-тісілдері: Миға шабуыл, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс,

топтастыру,  диалог әңгіме, әңгімелесу, сұрақ-жауап.

 

   Сабақтың типі: Жаңа білім беру

   Сабақтың түрі: Аралас сабақ

   Көрнекілігі: Алтын ереже, күн,бұлт, сөзжұмбақ, бағалау парақшалары,

А3 формат,  түсті  қағаздар , түрлі-түсті маркер,  стикер.

 

 

 Сабақ кезеңдері    Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушыларды топқа бөлу.

  1-топ  «Еңбек»

  2-топ  «Қайрат»

3-топ  «Қанағат»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Кедергі болып тұрған бұлттарды алып, күннің көзін ашу арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын сұрау «Енші үлесу»,   «Тоқымқағар»

Сөзжұмбақ

1. Бала ержетіп, жеке үй болып, бөлек шыққанда ата-анасы беретін мал-мүлік қалай аталады?

2. Ат әбзелі не?

3. Жасөспірім алғаш рет жолаушы жүргенде берілетін жолаяқ, кәде қалайаталады?

4. Енші үлесу мәтінінің авторы кім?

5. Аттың үстіндегі ерге не арқылы мінеді?

6. Нәресте дүниеге келгенде жасалатын алғашқы той.

 

Е н ш і
Е Р т о қ ы м
  Т о қ ы м қ а ғ а р
А х м Е т
Ү з е ң Г і
Ш і л д е х а н а

 

-Ертегі дегенімізне?

-Ертегінің қандай түрлерін білесіңдеі?

-Ертегі арқылы халықтың несін білуге болады?

 

 

Үйге берілген тапсырмаға байланысты сөзжұмбақты шешеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ертегі туралы білетіндерін айтады.

Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту

Жұмбақ жасыру

Екі басыжұдырықтай,

Ортасы қылдырықтай.

(Құмырсқа)

-Құмырсқа туралы не білеміз?

Құмырсқа туралы бейнекөрініс көрсету.

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс:

1-топ  Оқымыстының құмырсқаға кездесуі

2-топ  Оқымыстының құмырсқаға сұрақ қоюы

3-топ  Бір жыл өткен соң

 

 

Сергіту сәті: «Қара жорға» биі

 

Шығармашылық тапсырма:

1.     «Құмырсқа» сөзінен сөз шығару

2.     «Құмырсқа» сөзіне ребус құрастыру

3.      Құмырсқаның суретін салу, қасиеттерін жазу

 

 

Жұмбақты шешеді.

 

 

Құмырсқа туралы білетіндерін айтады.

Бейнекөріністен не көргендерін айтып, құмырсқаның бойындағы қасиеттерге сипаттама береді.

 

 

 

Әр топ ертегінің өздеріне берілген  бөлігін оқып,  топта талқылайды.

Әр топтан бір оқушы ортада түсіндіреді.

 

 

 

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, ортада қорғайды.

Жаңа сабақты бекіту Әр топ топтарының аттарына байланысты мақал-мәтелдер айту, мағынасын түсіндіру. 1-топ  еңбек туралы,

2-топ қайрат туралы,

3-топ  қанағат туралы

мақал-мәтел айтады, мағынасын түсіндіреді.

Бағалау

 

Топ басшысы бағалау парақшасындағы крийтерилерге байланысты балын есептеу.

Жұлдызшалар беру.

Мұғалім оқушылардың жинаған баллдары бойынша бағалайды

Қорытынды баллды есептеп, өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма

 

Ертегіні түсініп оқу, мазмұндау.

«Қанағат қарын тойғызар» тақырыбына эссе жазу.

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

 

Кері байланыс Бүгін мен не үйрендім?

Не ұнады?

Не ұнамады?

Оқушылар өз ойларын стикерге жазып, плакатқа жапсырады.