Құмырсқа мен көгершін. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар.

62

Сабақтың тақырыбы: Құмырсқа мен көгершін. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар.

Сабақтың мақсаты:

                            а/ Оқушылардың еңбек  туралы алған білімі мен білігін оқушылар

есінде толық қалыптастыру және оны күнделікті өмірде талдау

барысында қолдана білуге үйретіп білімдерін толықтыру.

б/ Дыбыстар ,жұп дауыстылар туралы білімдерін толықтырып

оқушыны жан-жақты дамыту,өз бетімен ізденуге бағыттау.

в/Сабақ барысынды шапшаңдыққа,ұқыптылыққа,

жылдамдыққа,каллиграфиялық сауаттылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:  Жеке сюжетті суреттер,сызба плакат

Сабақтың әдісі:талдау,жинаұтау,пысықтау

 

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру бөлімі

-психологиялық дайындық

Әрбір адамТуысым,досым,жұрағат

Әрбір сабақҮйрену,ұғу,ұлағат

Әрбір ісімТалап,тілек,адамдық

Әрбір сөзім Шындық,бірлік адалдық

 І. Бағдарлау –мотивациялық кезең

Мына өлеңді тез жаттап көрейікші:

Ыбылжыған қимылы

Ығыр қылды сыйлы іні.

Ысқырығын жоғалтып

Ыдыс іздеп бір күні

Ал енді естеріңе сақтаған өлеңді дәптерлеріңе көшіріп алыңдар.

Өлең ішіндегі дауысты дыбыстардың астын сызыңдар.

Слаидпен жұмыс.

1.Дауысты    

Мысалы: а,і,ә,о,ө,ы,е,

       2.Жуан

Мысалы:а,ы,ұ,о

               3.Жіңішке

Мысалы:е,і,ә,ө,ү

                          4.Жұп дауыстылар

Мысалы:ы-і,ұ-ү,а-ә,о-ө

ІІ. Операционалдық- орындаушылық кезең

Оқулықпен жұмыс

61 жаттығу

А) Әңгімені мәнерлеп түсінікті етіп оқу

Ә) Оқушыларға тізбектеп оқыту

Б) Сөздік жұмыс                сусап— шөлдеп

В/Сергіту сәті

Г ) Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар мен тапсырмалар:

—  Әңгіме не жайында айтылған?

—  Құмырсқа қайда келеді?

— Көгершін құмырсқаға қалай көмектесті?

-Көгершін суға не тастайды?

-Талды не үшін тастады?

-Құмырсқа қандай жәндік?

-Құмырсқаның ұясын қалай атаймыз?

-Құмырсқа көгершіннің жасаған жақсылығын қайтарды ма?

Слаидпен жұмыс

 Сипаттау

Көгершін Екеуіне ортақ нәрсе Құмырсқа
Достық құс

 

 Жануар

Тірі

Қайырымды

Еңбекқор жәндік

 

62 жаттығу.

Бірінші қатарға «ы» әрпі бар ,екінші қатарға «і» әрпі бар сөздерді мәтінне теріп жазу.

№1 дәптермен жұмыс

лгіш

ы         рыс                                 і             рі

дыс

рым                                                ні

    Қосымша тапсырма/осы сөздерден сөйлем құрастыру/

1.Ырыс алды ынтымақ.Анама туған күніне ыдыс сыйладым.Қазақ халқы ырымшыл халық.Мараттың күртесі ілгіште ілулі тұр.Сиыр ірі қара малға жатады.Інісі бардың тынысы бар.

2 тапсырма         Өзіндік жұмыс         ы,і әрпінің тиістісін қойып жазу

4 тапсырма Слаидпен жұмыс

Ы:     ынтымақ,    ыдыс,ырыс

І: ілтипат, ілгіш, ірге

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі

  1. Толықтыру тесті Ұйқасын тап

Білмейтұғын ұзауды

Шақырамын …….. бұзауды

IV.Бекіту тапсырмалары

1.Жоғалған буынды тап:

Ас- ,,,,,,-нам,  оқу-,,,,,-лар,  мұ-,,,,,,,,лім,  кө-,,,,,,,-лек,  жа,,,,,,ра,

2.Сәйкестендіру тесті .Орындаған:                     

Бал        лам

Дәп        ға

Қа          тер

  1. 1.Тиістісін қой.Ұ-Ү,Ы-І,А-Ә

Жуан       с,,,,,,р,с,,,,,н,к,,,,,р

Жіңішке   с,,,,,,р,с,,,,,н,к,,,,,,р

Аралас дауысты дыбыстар Е,,,,,,,,,р,ем,,,,,,,,,,,,,,а,

2.Жоғалған әріптерді тап:1/қ,у,о,ы,ш-                           2/т,п,і,к,а-                            3/і,і,б,м,л-                          4/а,т,а,л,п-

  1. Үйге:44бет 63 жаттығу
  2. Сабақты қорытып,бағалау

«Ана тілім болашағым ертеңім,сен өркенде менде өсіп жетемін»