Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тақырыбын жалпылау

125

Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер мен  теңсіздіктерді шешу тақырыбын жалпылау(слайд-1)

Сабақтың мақсаты: (слайд-2)

Білімділік: логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбы

бойынша қайталау, білімдерін бекіту, жалпылау, тереңдету;

Дамытушылық: теориялық білімдерін практикада ұштастыра

отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін

дамыту;

Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыруға,

шығармашылық қабілетін дамытуға, уақытты ұтымды

пайдалануға тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, есептерді шешудің бірнеше тәсілдерін талдау.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, қосымша оқулықтар, бағалау парағы.

Сабақтың барысы:

I Ұйымдастыру кезеңі (оқушыларды түгендеу, сыныптың тақтаның тазалығын байқау, сәттілік тілеу)

«Білгісі келген адам білімді өмір бойы іздейді» А.Иүгінеки (слайд-3)

II Үй тапсырмасын тексеру (слайд-4)

2013 жылғы жинақ

1-нұсқа №14 В деңгейі  3-нұсқа  №4 А деңгейі

3-нұсқа №22 С деңгейі Туынды табу

Жауаптары: Е) -1;1.          Д) (1,5;6);             А)

 III «Өткенді қайталамай білім ширамас»

Әрбір дұрыс жауап 1 баллмен бағаланады

1.Логарифмнің  анықтамасы     (слайд-5) (қатесіз-2б, 1 қате-1б, 0-б)

2.Логарифмнің негізгі қасиеттері  (слайд-6) (қатесіз-2б, 1 қате-1б, 0-б)

3.Жаңа негізге көшу формулалары(слайд-7) (қатесіз-2б, 1 қате-1б, 0-б)

  1. Логарифмнің шығу тарихы (1-оқушы реферат оқиды) (слайд-8    Джон Непердің суреті)

 IV Логарифм грек тілінен аударғанда сандардың қатынасы деген екі сөзінен тұрады екен. Тарихи анықтама (слайд-9)

V Теңдеу шешу тәсілдері(слайд-10)

  • Потенциалдау тәсілі
  • Екі жақ бөлігін бірдей негізге келтіру тәсілі
  • Жаңа айнымалы енгізу тәсілі
  • Жаңа негізге көшу тәсілі

«Теориядан практикаға»                                                            

   3-тапсырма Теңдеуді шешіңіз(слайд-11)

 

№3 жауап-3б,   №2-2б,     №1-1б

Теңдеулерді шешкен кезде ММЖ анықтап алу керек.   Бөгде немесе бөтен түбірді соған қарап айыруға болады.Теңдеулерді шешкен кезде орнына қою арқылы тексеруге болады. Ал теңсіздіктерді түгел тексеру  көптеген қиындық туғызады.Сондықтан

1.ММЖ анықтап алу керек.2.Логарифмдік функцияның анықталу облысы R+,яғни логарифмнің мәні оң сан болу керек.3. Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны-R.  4.Графиктер сөйлейді(слайд-12,13)

4-тапсырма Анықталу облысын табыңыз(слайд-14)

        

№2-2б, №3-1б, ештеңе-0 б

VIЛогарифмдерді салыстырыңыз (слайд-15)

 және
 және     Тақтада оқушы орындап түсіндіреді.

Ал кішкене демалайық, көңіл көтерейік, ойланайық.

VIIЛогарифмдік комедия. (слайд-16) Софизм

  • Санды теңсіздікті «дәлелдеу» 2>3
  • Төмендегі теңсіздікті қарастырамыз
  • Келесі түрлендіруді жасаймыз
  • Үлкен санға үлкен логарифм сәйкес келеді, олай болса,
  • 2lg  >3lg
  • lg-ге қысқартқаннан кейін : 2>3
  • Дәлелдеудің қай жерінен қате жібердік?
  • Логарифмдік теңсіздіктерді шешу кезінде неге көңіл бөлу керек(слайд-17)

Математикалық сайыс  (3-оқушы тақтада орындайды) (слайд-18)

 VIII  «Білімді шәкіртті ҰБТ қинамас» (слайд-19)

 ҰБТ есептерінде кездесетін логарифмдік теңсіздіктер(слайд-20,21,22)

2013 жылғы жинақ

0003-нұсқа  А-деңгейі

  1. Теңсіздікті шешіңіз: Жауабы:(-2;7)

0004-нұсқа В-деңгейі

  1. Теңсіздікті шешіңіз:

0005-нұсқа В-деңгейі

  1. Теңсіздікті шешіңіз:

IX Қорытындылау

 Негізі айнымалы болып келген күрделі теңсіздіктерҰБТ-де кездесе қоймайды. Дегенмен авторы Никольский Ресейдің 10 сыныбына арналған оқулығынан теңсіздіктерді шешудің логарифмнің негізіне және логарифмнің мәндеріне байланысты шешудің оңай жолдарын факультатив сабақтарында қарастырамыз.

Енді балдарыңды жинақтап есептеңдер:

7,8 балл-«5» ;5,6 балл-«4»;3,4балл-«3»

 X Рефлексия

Алдарыңдағы парақ қағазға төмендегі түстердің бірімен кез келген логарифмдік функцияны өздеріңнің көңіл күйлеріңді істеген жұмыстарыңа қарай жазып беріңдер.
Қызыл – өте жақсы
Жасыл — жақсы
Көк – қанағаттанарлық

XI Үйге тапсырма §17-18    148-150 бет Өзіңді тексер