Қозы. Қошақан

61

 

 

Апта Күні  28.01.2013ж. Пәні           ана тілі
Сабақтың тақырыбы Қозы.Қошақан.
Жалпы мақсаты

 

Ж.Смақов туралы қысқаша әңгімелеу,өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұндау.Қозыға қамқорлық жасауға баулу.
Күтілетін нәтижелер

 

 Оқушылардың сауатты оқу дағдылары,ой-өрісі,тіл байлығы,үй жануарларына қамқорлық жасау керек екенін біледі.

 

Сабақ  түрі

 

 

Дәстүрлі
Керекті жабдықтар

 

 

Оқулық, жеке суреттер,флипчарт,маркер,қарындаш.
Сабақ барысы:

 

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.

 

 

Ұйымдастыру: Амандасу.

Күліп           Қол алысып

 

 

Құшақтасып             Жылы сөзбен

Психологиялық дайындық:

 

Бір,екі,үш

Бойға жинап күш,

Ана тілін бастаймыз

Білімнен біз қашпаймыз.

 

 

Топқа бөлу.Сыныптың оқушыларын сиырға,қойға,түйеге қатысты сөздер арқылы бөліну.

 

 

Орындарынан тұрып, таңдаған қима қағазда көрсетңлшен амалмен амандасады.

 

Оқушылар қолдарына таратылған сөздердің қай малға қатысты екендіктерін ойласып,топқа бөлінеді.

 

 

 

Шеңберге тұрып, өлең сөздерін қайталайды.

 

 

 

Суырған кеспе суреттеріне сәйкес бөлініп отырады.

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру.

 

 

 

Мағнаны тану.

 

 

 

1 –топ   «Сиыр »өлеңін жатқа айту.

2-топ    Жаңылтпашты жатқа айту.

 

3-топ  Мақалдарды оқу,мәнін ашу.

1.Қызығушылығын ояту.

Мұғалім сұрақ қояды,сол бойынша жаңа сабақ ашылады.

-Балалар аналарың сендерді еркелеткенде не деп еркелететін

еді?

Автор туралы мәлімет.

Слайд.

Ж.Смақов 1932 жылы Қарағанды обл,Жаңа арқа ауданы,Ынталы аулында дүниеге келген.Ж.Смақовтың «Сылдырмақ» Ойындар мен жұмбақтар,«Қаз,қаз бас»,«Ақ бұзау» т.б шығармалары бар.

 

 

 

Балалар жауап береді.Әр топта талдап өз ойларын айтады.Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

 

Оқушылар сұраққа жауап береді.

 

-Ботақаным,қозым,қошақаным,құлыным  деп еркелетеді.Оқушылар жаңа сабақтың мағынасын ашады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру.

 

 

 

—          Төрт түлік малға нелер жатады?

—          Есек төрт түлік малға жатады ?

—          Төрт түліктің пірлері қалай аталады?

Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқу.

 

Сергіту сәті:

«Қошақаны қойдың» әніне билету.

 

Сөздік жұмыс.

Слайд.

Қой- аша тұяқты.

Жылқы-тақ тұяқты.

Қой,ешкі-уақ мал.

Сиыр,жылқы,түйе-ірі қара.

 

Топтық жұмыс.

1-топ: Төрт-түлік малдан алынатын өнімдер.

2-топ: Төрт түлікке байланысты мақал-мәтелдер.

3-топ:Төрт түліктің пірлері.

Дәптермен жұмыс.

Жаттығулар орындау.

35-жаттығу.

Өлеңді мәнерлеп оқу.

36-жаттығу.

Жаңылтпашты көшіріп жазу.

 

 

 Қой,сиыр жылқы,түйе жатады.

 

Жатпайды

 

Қамбарата,Зеңгібаба,Шопаната,Ойсылқара.

 

Оқушылар мәтінді оқиды.

 

Бойларын сергітіп алады.

 

 

Оқушылар сөздердің мағынасын түсіндіреді.

 

 

 

 

 

Оқушылар әр топта талдап өз ойларын айтады.Әр топ өз жұмыстарын қорғайды,топта талқылап бір шешімге келеді,постер жасап қорғайды.

 

 

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

 

 

Жаңылтпашты көшіріп жазады.

 

 

 

Қортынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау.

Тест.

1.Қойдың төлі қалай аталады?

А бұзау

Ә құлын

Б қозы

2.Қой атасы

А Қамбарата

Ә Зеңгібаба

Б Шопаната

3. Қойды қалай шақырады?

А  пұшайт-пұшайт

Ә аухау-аухау

Б  құрау-құрау

4.Қой қалай дыбыстайды?

А маңырайды

Ә боздайды

Б мөңірейді

5. Қой қайтеді?

А лақтайды

Ә  қоздайды

Б боталайды

 

Топтық бағалау.

 

Слайдта көрсетілген тестті орындайды.

 

Сабақтың өзіндік талдауы:

Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып,қолдарына қағаздар бердім.Ол қағаздарда төрт-түлік малға қатысты сөздер жазылған.Қолдарындағы сөздерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы төрт-түлік малға қатысты екенін өздері болжады. Қошақаны қойдың әнімен биімен топтар бой сергітіп алды.Сонымен сабағымды ой шақырумен бастап кеттім.Мұндағы сұрақтар оқушыларды сыни ойлап,сындарлы пікірлер айтуға жағдай жасады.Одан кейін топтарға тапсырма бердім.Оқушылар төрт түлік малдан алынатын өнімдер туралы айтты.

 

 Балалар өзін- өзі реттей отырып, топқа бөлінді. Топқа бөліну үшін кепе суреттерден анар, жүзім, өрікті таңдады және сәйкесінше жүзім, өрік, анар тобы болып бөлініп отырды. Сабақтағы психологиялық оң ахуалды туындату үшін мектебін және өздерін мадақтап ұрандар айтты. Интерактивті тақтадағы бақ суретіне қарай отырып,  «Уақыт шеңбері»  стратегиясы арқылы сұрақтарға жауаптар алынды. Сұраққа жауап іздеу барысында балалар суретте көргендерін өмірмен байланыстырып, дәлелдеп әңгімеледі. Сабақтың негізгі бөлімі оқулықпен жұмыстан басталды. Оқулықта берілген мәтіннің алғашқы азат жолы балалардың өздерімен оқылды және оқыған жаңа ұғым бақтағы өздеріне таныс жемістер мен жидектерді салыстыру және ажырату барысында бекітілді. Осы бағытта топпен жұмыс жүргізілді.  Топ басшылары таңдап алған суреттерін топ мүшелері бірлесе талдап, жеміс немесе жидек екенін ажырата отырып, шынайы өмірмен байланыстыра оның дәмі мен пішіні, түсі туралы зерттеушілік әңгімелерін ортаға салды. Осы әңгіме негізінде балалардың жаңа сабақты түсінуі формативті бағаланды. Одан әрі оқулықпен жұмыс жалғастырылды. Балалар оқулықта берілген суреттерді бақтың достары мен зиянкестерін

«Жүзім» тобы: Құс пен құрт

  1. Суреттің талапқа сай боялуы.

ІІ-тапсырма: Дәптердегі жұмбақтарды оқып, танысу.

  1. «Жүзім» тобына бірінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Ара)
  2. «Анар» тобына екінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Көбелек)
  3.  «Өрік» тобына үшінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Кірпі)

Топтың әр мүшесі өзінің суретін сала отырып, қолының ұсақ моторикасын дамытады.

Топ мүшелерінің салған суреті қарсылас топпен смайликтер арқылы бағаланады.

Сабақ «Маша және аю» топтамасындағы  «Тосап күні» мультхикаясын тамашалаумен қортыланды. Балалар  Маша мен аюдың неден тосап жасағандарын талдап әңгімеледі.

Сабақ бойынша өзгертулер

 

 

Келесі сабақтарда жеке жұмысқа көбірек көңіл бөлу қажеттігі байқалды. Бейне фильмдер мен мультфильмдер талдау да алған білімді пысықтауға жақсы көмекші құрал болып, баланың қызығушылығын оятатындығы келесі сабақтарғада осындай материал іздестіру керек.