Қосу және азайту

60

Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға қосудыңжәне азайтудың жолдарын үйрету, түсінік беру.
  • Оқушыларға жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, шапшаң ойлау қабілеттерін, ой -өрісі кеңейту
  • Ұқыптылыққа, зеректілікке, ұйымшылдыққа және таза жазуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын сабақ

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын

Көрнекілігі:  Кітап, суреттер

     Кезеңдері                                         Өту барысы
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

Психологиялық дайындық

 

 

 

Математикалық диктант

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

 

 

 

 

 

    Жаңа сабақ

 

 

 

 

   Ойын:

«Бауырсақ ертегісі»

 

 

    №1 тапсырма:

 

 

 

 

 

    №2 тапсырма:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     №3 тапсырма:

 

 

 

 

     №4 тапсырма:

 

 

 

 

 

 

 

 

      Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

№5 тапсырма:

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Өздік жұмыс

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

   Үй тапсырамсы

 

     Бағалау

 

-Сәлеметсіздер ме, балалар.

-Көңіл күйлерін қалай?

-Көңіл күйлерінді көтеру үшін мен сендерге өлең шумақтарын айтамын ал сендер сол өлең шумақтарын қайталайсыңдар!

«5»-тік болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз

Өнер-білім көп тоқып

Өсе берсін санамыз.

-жарайсындар, балалар!

— Қай ай? Аптаның қай күні? Бүгін нешесі? Дәптерге бүгінгі күнді жазамыз, дәптердің сол жағына м.д. деп қысқаша жазамыз.

1)    50 мен 60тың қосындысы (110)

2)    80мен 100қосындысы (180)

3)46мен 34-тің айырмасы(12)

4)60пен 14 тің айырмасы (46)

5)88бен 16-ның айырмасы(72)

6)120мен 90 айырмасы (30)

-Балалар сендер бағалауды білесіңдерғой.Егерде мүлде  қате жоқ немесе бір қате болса,онда «5»қоямыз,2 және 3 қате болса «4»,ал 4-5 қате болса,онда «3,ал егер одан төмен болса,онда «2»деген баға қоямыз.Ендеше тексерейік.

-Жақсы, балалар .

-Үйге қандай тапсырма берілді?
№5,7 есеп бәріміз дәптерімізді ашып қоямыз үй жұмысын тексеріп шығамын.

-Балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз қосу және азайту.

-сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме?Ендеше балалар,ертегілер еліне саяхатқа барайық. «Бауырсақ»ертегісі

-Балалар бауырсақтың суретіне қарайықшы.Бауырсақ қандай геометриялық пішіннен тұрады?(дөңгелек,шеңбер)

-дұрыс,балалар.Бауырсақты суыту үшін терезеге қояды.Бауырсақ домалап қашып кетеді.Домалап келе жатса алдынан қоян шығады.Қоян бауырсақты жегісі келеді.

-қане балалар,бауырсақты қояннан құтқарып алайық.Тапсырманы орындасақ қоян бауырсақты жемейді. №1, №2 тапсырма.

 

2+3   =5                      20+30   =50                               200+300=500

2см+3см  =5см              20см+30см=50см                 200см+300см=500см

2бірл.+3бірл.  =5 бірл.     2онд.+3онд. =5онд.          2жүзд.+3жүзд.=5жүзд

 

 

Сандарды жүздіктердің,ондықтардың және бірліктрдің қосындысы түрінде жаз: 5,60,200,265.

 

-Жарайсыңдар балалар! Енді, алдынан қасқыр шығады,бауырсақты жегісі келеді.

-Балалар бауырсақты қасқырға жегіземіз бе?

Ендеше 212 беттегі 3-ші, 4-ші тапсырманы орындайық.

 

 

2ц 10кг=100кг                           1м 9дм 7см=197см

7м 8см=15см                           4м 0дм 8см=408см

1мин 10с=110с                       5м 6дм 0см=560см

1сағ.10 мин=110мин            3м 0дм 0см=300см

 

 

 

500+200=700     500+200=700-300=400

700-300=400     800+200=1000-300=700

 

-Өте жақсы балалар!

-жақсы,балалар.Енді орнымыздаң тұрып бір серігіп алайық:

Қане қызық ойын бар,

Қатарласа қойындар

Отырындар,тұрындар

Маған мойын бұрындар

Қолымызды жаяйық

Құстай қанат қағайық

-Жарайсыңдар! Бауырсақ орманда домалап келе жатса алдынан не шығады?

-дұрыс,аю шығады.

-Балалар аюға баурсақты жегіземіз бе?

-Ендеше 5, 6 тапсырманы орындайық

Мектептің ауласы тік төртбұрыш пішінді.Оның ені 100м,ал ұзындығы 200м.Мектеп ауласы қоршауының ұзындығын тап.100метрдің орнына 1см,200метрдің орнына2см алып,мектеп ауласы қоршауының жобасын дәптеріне сыз.Қандай фигура сыздың?

 

-өте жақсы балалар,аюдан бауырсақты құтқардық.

-Балалар ,бауырсақ орманда домалап келе жатса ,алдынан түлкі шығады.Түлкіден бауырсақты құтқару үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.

 

 

60+30 =90                    40+20 =60                 50-10=400

200+600 =800                85+60=145                600-400=200

900+200 =1100                 72+20 =92               200-40=160

-Балалар,сендер сабаққа жақсы қатысу арқыла бауырсақты құтқардыңдар.

 

-Бүгінгі сабақта қайда саяхатқа шықтық?

-Бүгінгі сабақта қандай есептер шығардық?

 

Бауырсақ сендерге алғысын білдіріп үй жұмысын бердіп жіберді.

-Үйге:№ 6

-Балалар сендерге сабаққа жақсы қатысқандарын үшін,бауырсақ сендерге сыйлықтар сыйлайды.

-Үй тапсырамсын жақсы орындаған және сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.