Достық өлкесінің заңы. Мұхтар Шаханов

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия  сыныптары бар»

№8  жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы:  2 «а»                Пәні: әдебиеттік оқу

Бастауыш сынып мұғалімі:   Кощанова Айна  Канаевна

Сабақтың тақырыбы           Достық өлкесінің заңы.    Мұхтар Шаханов            
Сабақтың  жалпы мақсатыОқушыларғаДостық өлкесінің заңы.    Мұхтар Шаханов жайлы түсінік бере отырып,  сабақтың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау; ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге ықпал жасау;  табиғат әсемдігін бақылай білуге, зер салуға  баулу.Зеректікке, білімділікке, жақсыдан үлгі алуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдерАКТ-ны пайдалану, СТО, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс
Күтілетін нәтижесіОқушылар сөйлем туралы өткенді қайталау туралы білімдерін толықтырады.

 

 

Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекілік-тер
12 минІ. Білу

Сапарғали Бегалиннің «Мейірім» әңгімесі кім туралы? Олар қайда барды ?Не көрді?Жылқышылар қандай озбырлық жасады? Шоқан не үшін арашаға түсті? Шыңғыс сұлтан қандай шешім жасады?

Табиғат — біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Әдебиеттік оқу сабағы.

 
22 минТопқа бөлу

  1. Күз
  2. Қыс
  3. Көктем
  4. Жаз
Оқушылар жыл мезгілдеріне қарай суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінедіЕл отан картиналары

суреттер

31 минБүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

Түрткі

болу

Сынақтан

өткізу

Қайта

бағыттау

Ой толғауБағалау
Бағалау шкаласы

«5»- күн суреті

«4»- бұлт суреті

«3»- тамшы суреті

45 минІІ. Түсіну.

«Түрткі болу» әдісі

Қалай ойлайсың жылқышылардың іс-әрекеті дұрыс па? Шоқанның ше? Шыңғыстың шешімі ұнады ма? Сен осындай жағдайға кезіксең не істер едің? Сенің пікірің?

«Туған ел»   топтастыру стратегиясы

Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу.   Іштей, тізбектей оқу. Бала ақын Мұхтар нағашысының үйіне кімді ертіп апарды? Досы не істеді?   Олар кімнен қорықты? Әжесінің мінезі қандай еді? Көзәйнекті сындырған кім еді, оны кім мойнына алды? Неге? Кім сыбыр етті, не деп? Балаларды жазалады ма? Неге жазаламады? Кім араша түсті?

Суреттегі табиғат құбылысындағы өзгерістер туралы айтады, сөйлем құрайды.

 

Жалпы сөйлем жайлы өз ойларын айтады

сурет
510 минІІІ. Қолдану.

«Сынақтан өткізу» әдісі

Теріп оқу:

1.Нағашы атасының сөзін тауып оқы.

2. Өлеңдегі оқиғаны қара сөзбен әңгімелеп көр.

Топтық жұмыс

Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.

 

Плакат

Маркер

 

62 минСергіту сәті Бейнероликтегі би қимылдарын жасайды
710 минІV. Талдау

«Қайта бағыттау» әдісі

а) Мәтіндегі осы сөздерге қатысты қандай оқиға айтылған?

б) Сен осы пікірмен келісесің бе? Өз пікіріңді айт. Әңгімені тағы қалай атауға болады?

Өз ойларын ортаға салады

Нелерден аулақ бол дейді?

82 минДәптермен жұмыс. Мәтіндегі ақыл сөзді дәптеріңе жаз. («Азықсыз аш адамға ат басындай алтыннан түк пайда жоқ.» )Оқушылар суреттен көрген көріністер жайлы өз ойларын ортаға саладысурет
95 минV. Жинақтау

Ой қозғау

Сабақты қорыту: Бүгін сабақтан не білдік? Дүниені көп көрген қария қандай әңгіме айтты? Не туралы? Сенің өз пікірің?

Жеке жұмыс

Оқушылар найзағай туралы өз түсініктерін айтады.

102 минINSERT” әдісі бойынша кері байланыс

+ — толық түсіндім

— жартылай түсіндім

V –  мен үшін қызықты болды

? –   мүлдем түсінбедім

INSERT әдісі бойынша кестені толтырады

  +  —v?
А4 парақшалары
113 минҮІ Бағалау

Балаларға таратылған күн, бұлт, тамшылардың суреттері арқылы бағалау

Мұнда «күн»-  5 ұпай (толық жауап)

«бұлт»-             4 ұпай (жеткілікті біледі)

«тамшылар»-  3 ұпай  (жеткіліксіз біледі)

Балалар сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды 
121 минҮйге тапсырма

Нағыз адам туралы ойланып кел..

ҮІІ Бағалау

 

Оқушылар стикерге «Не үйрендім?», «Не үйренгім келеді?» сұрақтарына жауап жазады. Стикерді плакатқа салынған ақ желкенге апарып жапсырадыСтикер

плакат