Көпбұрыштың периметірі

48

Тақырыбы: Көпбұрыштың  периметірі

Мақсаты: Көпбұрыштың  қабырғаларын  өлшейді  және олардың ұзындықтарының қосындысын табады  көпбұрыштың  переметірлерін   табу туралы   қортындыны талдау  және   жасау  топта алған білімге  сүйеніп  көпбұрыштың переметірін кесіндейді  және  анықтау

Әдісі: Түсіндіру  сұрақ- жауап

Түрі :  Жаңа сабақ

Көрнекілігі: Фигуралар

ІҰйымдастыру кезеңі : Оқушылар қонақтармен амандасып,   көңіл – күйлері  көтеріп, назарларын сабаққа аудару.

Күлім қағып қолымды, қошеметпен соғайын.

Қарап тұрған көршіме,қолымды мен бұлғайын

Жылы шырай жүзбенен маңдайыңнан сипайын

Жылы – жылы жүзбенен,жүрегімді сыйлайын,

Амандасып өзіңмен, құшақтап бір қысайын

 

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Сәлембердік  сіздерге

Құрметпенен біз

 

ІІ  Өткенді пысықтау:  Ойын түрінде өткен сабақты бекіту Сыныпты  үш топққа бөлу. Күнделікі  сабақтан  бүгінгі сабақтың өзгешелігі туралы айту.

Балалар қазір біздер  ойындар ойнаймыз . Аққалаға  қалпақтар кигіземіз. Ойыны  Қай топ  қалпақтарды бірінші кигізер екен.  Сол топтарды жұлдызшалармен марапаттаймын.Олай  болса бастаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

Өте жақсы балалар!

2 тапсырма «Парашутты жерге қондыр» ойыны.  Попшуттағы амалдарды орындап жерге қондырамыз.

3 тапсырма «Маиематикалық  диктант»  мен қосындыларды қосамыз және  азайтамыз.  Осы қосындылармен айырмалардың мәнін  сигнал карточкаларымен көрсетеміз.

Ең соңғы тапсырма бұл бұрыштар сызу .

І – ші топ  Тік бұрыш сызамыз

ІІ – ші топ Сүйір бұрыш сызамыз

ІІІ – ші топ  Доғал  бұрыш сызамыз

Бәрекелді , балалар  жарайсыңдар  енді  әрмен қарай сабағымызды  жалғастырамыз.

Балаларды жұлдызшалармен марапаттау.

 

ІІІ жаңа сабақ:  психалогиялық  дайындық.  Балаларға сұрақ  қою.

  • Балалар, 1- ші желтоқсан елімізде қандай мейрам болды?
  • Тұңғыш президент
  • Өте дұрыс
  • Осы президент күнін тойлауға Астана қаласына  алыстан ат терлетіп , қоноқтар кеді.
  • Келген қонақтарымыз бәрімізге белгілі орыс мультфильмінің кейіпкерлері. Олар кімд және не екен? Бұл мультфилім қалай аталады?
  • Маша мен Медведь
  • Дұрыс айтасыңдар. Олар Маша мен Медведь екен
  • Ал, мынанаы айтындаршы олар тойға үлгерді ме?
  • Жоқ
  • Олар кешікседе Астана қаласын тамашалап аралауға бел буған екен.
  • Маша мен Медведь саяхатқа жолға шықты.
  • Барлығымызда Астана қаласына барғанымызда ең алдымен қайда барамыз?
  • Бәйтереккке
  • Әрине Бәйтерекке
  • Сөйтіп Маша мен Медведь Бәйтерекке келеді . Оларға билеттің орнына мынадай тапсырмалар беріпті. Қане барлығымыз экранға қарайық.
  • Олар өздері көрмеген сәулетті, зәулім сарайлармен кеңселерді ң атауларын атаңдар депті.
  • Олар Астана қаласын бұрынсоңды көрмегесін  бұлардың не екенін білмейді.
  • Маша мен Медведь бізден көмек сұрайды.
  • Көмек көрсетеміз бе?
  • Ия
  • Ал онда алдымыздағы суреттердің не екенін айтайықшы.
  • Олар қандай геометриялық фигураларға ұқсайды?
  • Сәулетті үй тіктөртбұрышқа, келісім бейбітшілік сарайы үшбұрышқа, бәйтеректің самұрық құсның салып кеткен жұмыртұасы ше? шеңберге
  • Жарайсыңдар балалар!
  • Олай болса одан әрменқарай берілген тапсырмаларын орындайық мынау қандай фигуралар?
  • Тіктөртбұрыш, үшбұрыш, бесбұрыш, төртбұрыш, шаршы.
  • Бұлардың барлығы көпбұрыштар деп аталады.

Сергіту сәті

  • Барлығымыз экранға қараймыз
  • Не көріп отырмыз?
  • Үшбұрыш пен төртбұрышты
  • Осы көпбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарына көңіл аударайық
  • Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын қосып көрейік

 

3см    3см

 

 

3+3+4 =10 см

4 см

  • Ал енді төртбұрыштың қабырғаларының ұзындытарын қосайық.

4 см

 

3+4+4+5 =16см

3см                                          4 см

 

 

5 см

Балалар сонымен көп бұрыштардың периметірлерін табу үшін не істейміз ? Балалар көпбұрыштардың периметірлерін  латын әрпі  Р мен белгілейміз.

Мысалы : Р = 3+3+4=10см    Р = 3+4+4+5 =16 см

Балалар  Маша мен Медведь  бәйтеректі тамашалап енді келесі келісім бейбітшілік сарайына  жол тартты.

Бұнда да жаңағыдай тапсырмалар ұсыныпты. Ендігі тапсырма 2 сыныптың  96 бетіндегі тапсырманы орыңдаңдыр депті.

ІV Оқулықпен жұмыс. Барлығымыз  №1 тапсырмаға назар аударайық.

№ 1 тапсырмада жоғарыдай орындағандай қане үшбұрышпен төртбұрыштың периметірлерін табайық. Пиреметірлерін табу үшін не істейміз?

Р= 2 + 2+ 3=7 см    Р= 3+3+4+2= 12 см

№ 1 тапсырманың  б) бөліміне назар аударайық. Оқимыз. Қабырғаларының ұзындықтары 8см,3см,4см,5см,2см көпбұрыштың периметірін тап.

 

Р = 8 + 3 + 4 + 5 + 2 =   22 см

Бұл  қабырғаларының ұзындықтарының   қосындыларын   қандай

Бұрыш деп айтуға болады?

Жарайсыңдар балалар !

Әріқарай оқулығымыздағы № 2 есепті оқимыз.

№ 2 есеп. Есеп құрастыр және шығар.

Қалам  —  50тг                                   ? теңге

Дәптер — ? 40 теңгеге арзан

Шешуі: (50 – 40) +10 = 60теңге

Жауабы:  Ол барлығына  60 теңге төледі

Арман  дүкеннен 50 теңгеге қалам және 40 теңгеге арзан діптер сатып алды?   Ол қалам мен дәптерге  қанша теңге төледі?

Балалар  қонақтар   сарайды  тамашалап болғанша. Бәріміз бір ойын ойнайық. Бұл ойын  телефонның тұтқасын тап. Тұтқаларында  берілген тапсырмаларын  орындау. Тендеулерді шеш.

Балалар, қонақтарымызда  келесі сарайға бет алмақшы.  Маша мен Медведьттің  қайда баратынын көрейік.

Ол екеуі хан шатырын тамашаламақшы бұл жерде қандай тапсырмалар ұсынылған  екен?

Оқулықтарыңдағы № 3 тапсырмаға назар аударайық.

№ 3 Өрнекті жаз және оның мәнін тап.

50 саны мен  а-ның  қосындысы, мұндағы  а = 9; 42

76 саны мен  а -ның  қосындысы мұндағы  а  = 4; 40

50+9 =59       50 + 42 = 92

76 – 4 = 72      76 – 40 =36

Әрменқарай № 4 тапсырма

№ 4 Теңдеулерді  шеш.

60 + а = 65                    49 – а = 43                     97 – а = 7

а= 65 – 60                      а= 49 – 43                     а = 97 – 7

а= 5                                а = 6                              а= 90

а = 60+5                          а= 49 – 6                      а = 97 – 90

65 = 65                            43= 43                           90 = 90

Балалар ендігі  № 5 тапсырмсаын  ауызша орындайық

№ 5 тапсырма  Тор көздерді толтыр .

9 + 8 = 16

8 + 8  =16

Балалар, сендерге көп- көп рахмет. Сандардің арқаларыңызда біз Астана  қаласының белгілі жерлерін аралап қалдық.  Енді  біз өз елімізге қайтайық.қазақстан мемлекеті одан әрі жайнай берсін деген тілек білдіреміз. Нұрсұлтан ағадай елбасшыларың бар бақытты ұлансыңдар. Өз елбасшыларыңдай үлкен азамат пен азаматшалар болыңдар.

Жарайды біз қайтайық.

Балалар орындалмай қалған бір тапсырма қалды. Сол тапсырманы үйден орындап келіңдер. Ол тапсырма №6  97 бет

Сау болыңдар балалар, сабақтарыңды  тек бестікке оқыңдар!

Қорытынды:Балалар, Маша мен Медведьпен қоштастық. Енді  олардың  жүріп шыққан жолдарының  периметірін табайық.

Әр топқа таратып беру.

Балалар  Маша мен Медведьттің жүріп шыққан жолдары көпбұрыштың  қай түріне ұқсайды?

Олардың периметірі нешеге тең екен? 41 см тең

 

 

Бағалау:  Балаларды мадақтап , оқушыларды бағалау.