Қазақ халқының қолөнері

47

Сабақтың  тақырыбы: Қазақ халқының қолөнері

 Сабақтың мақсаты: Оқушыларды қазақ халқының қолөнері,қазақ шеберлігін сұлулықты қабылдауға үйрету.                                                                           Дамытушылық  мақсаты:Оқушылардың ой-өрісін,сәндік  нақыштарды бейнелеуде өрнектерді  ретімен орналастырып үйрету,сабаққа деген қызығушылығын,шеберлігін дамыту.                                                            Тәрбиелік  мақсаты:Ұлттық өнерді қастерлеуге,дәстүрді сақтауға, ұқыптылыққа ,сұлулықты түсіне білуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу.       Көрнекіліктер:интерактивті тақта,ою-өрнек  суреттері.

Сабақ кезеңдері Мазмұны Ж Жеті   модульдің  қолданылуы
1. Білу

 «Жылы сөз» тренингін өткізу

Оқушылар бір-біріне жақсылық,сәттілік тілейді. Жұмбақтар шешу арқылы сабақтың  тақырыбын ашады.

Қанатын қазша жаяды,                                Үйрекше мойнын созады,                            Далаға құсша қонады.(Киіз үй)

 Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Жаңа сабақты ашу Болжау стратегиясы                                      -Балалар мына бейнеде не көріп тұрсыңдар?(киіз үйдің есігі)                                               -Бұл үйдің артында не болуы мүмкін? (оқушылардың жауаптары)                                        –Бұл бұйымдарды  кім жасауы мүмкін? (оқушылардың болжамдары)Қолөнер Диалогтік оқыту.
2. Түсіну 1.Ұсталар

2.Зергерлер                                    3.Шеберлер

4.Ісмерлер                                 Әр топ түсінектеме береді

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.                                                        Талантты және дарынды                                                                      балаларды оқыту Оқытуда                                                        ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды пайдалану.

3.Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оюларға сүйсініп,                                                  Қайран қалып тұрасың.                                       Көре білсең түсініп,                                                  Одан көп сыр ұғасың-демекші қазақтың тарихын,өмірін өрнектер бойынша оқып білуге болады.(Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі)                   Әр топ бір ою үлгісін қию. Оқытуда

ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды пайдалану,

4. Талдау Оюдың  түрлері бар,ассосация құрып топтастыру.

қосмүйіз

 

сыңарөркеш                арқармүйіз

 

 

 
құстұмсық

қошқармүйіз

түйетабан

Диалогтік оқыту,дарынды және                                               талантты балаларды оқыту
Сергіту сәті. Оқушылармен сергіту сәтін өткіздім Ақпаратты-коммуникациялық                                                                          технология
5. Жинақтау       Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

Айырмашылықтары

Өркеш мүйіз      Құстұмсық

Түйенің қос өркешін     Құстың  тұмсығын                                           бейнелейді                   тұспалдаудан туған

Ұқсастықтары

Ою.

Қазақтың ұлттық оюы.

 

 

 Дарынды  және  талантты                                                                 балаларды оқыту.
6. Бағалау «Менің өмірімдегі ою-өрнектің  маңызы» туралы эссе жазу Оқыту үшін бағалау және оқуды                            бағалау