Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі

251

Бекітемін

Мектеп директоры                           Ж.Сарсенғалиева

№3 қысқа мерзімді жоспар                                                           Пәні Дүниетану

Сынып 3 «А»
Мерзімі 18 қазан
Тақырыбы

 

Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі
Мақсаты Астың адам өміріндегі маңызы,адам ағзасындағы асты қорытып,сіңіруге қатысатын мүшелер,олардың үйлесімді қызметі туралы түсінік ұғым беру
  Ас қорыту ережелерімен таныстырып,оларды үнемі сақтау қажеттігін,ережелердіорындау тәсілдеріне жаттықтырып байқау
Күтілетін нәтиже А деңгейіндегі оқушылар астың адам өміріндегі маңызы,ас қорыту мүшелерінің үйлесімді қызметін ажыратып айтып бере алады

В деңгейіндегі оқушылар  ас қорыту жұмысы бұзылған жағдайдағы зардаптарды нақтылай біледі

С деңгейіндегі оқушылар  ас қорыту мүшелерін өз денесі арқылы пайымдай алады

Қажетті құралдар Проектор,флипчарт,стикерлер,презентация — таныстырылым, «Білім ағашы», смайликтер

бағдаршам макеті

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әректі Уақыты Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Білу

Психологиялық ахуал туғызу

«Шаттық шеңбері»

Топқа бөліну

Топ басшысын сайлау

Топ ережесін құру

Табыс критерийлерімен таныстыру

 

Өтілген сабақты пысықтау

«ӨРМЕКШІНІҢ ТОРЫ»

 

 

 

Топпен жұмыс «Ретке келтір»-тізбек жасау

 

 

Ауыз қуысы

 

Тоқ ішек
Ішек

 

 

 

 

Бауыр
Қарын
Жұтқыншақ
Өңеш

 

 

 

 

 

 

Ортаға шығып бір-біріне сәттілік тілейді

 

Суреттер бойынша 3 топқа бөлінеді

Топ басшысын сайлап,ереже құрады

 

 

 

Әр оқушы сұрақ қояды немесе өзіне қойылған сұрақтарға жауап береді

 

 

 

Оқушылар ас қорыту ағзаларының реттілігін анықтап,тізбек жасайды

 

1 мин

 

3 мин

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзге топтар бағалайды,топ басшысы бағасын қойып отырады

 

Жауаптар сол күйінде қабылданады

 

 
Түсіну және қолдану Миды ойландыру

Проблемалық жағдаяттан шығу

-Тамақтану гигиенасының  қандай ережелері бар деп ойлайсыңдар?

-Өзің қай ережені үнемі қолданып жүрсің?

-Тек қана лимонад және тәтті кәмпитті күнде-

лікті тұтынатын болсақ,ағзаға пайдасы тие ме?

Қалай ойлайсыңдар?

 

Жаңа материалды оқыту

«Түртіп алу» стратегиясы

 

 

«Кемпірқосақ» әдісі

Оқулықпен жұмыс

 

 

Слайд бойынша түсіндіру

 

Салыстыру

Топтардың өз құрған тізбегін оқулықтағы тізбекпен салыстыруы

 

 

Сергіту сәті

Оқушылар өз пікірлерін білдіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтағы оқушылар іштей көз жүгіртіп оқып шығады

Қажет нәрселерді дәптерге жазып алады

 

Әр жұптан екі-екіден 4 оқушы өзге жұпқа барып түсіндіреді.Қайта келіп өз топтарына әңгімелейді.Топ басшысы толық әңгімелеп айтып береді

 

 

Топтар тізбекті қаншалықты дұрыс орындағанын тексереді.

 

 

Іс-қимылды бірге орындайды

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

10 мин

 

 

 

1 мин

 

 

2 мин

 

 

1 мин

Айтылған жауаптың барлығы «дұрыс» деп қабылданады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар бірін-бірі бағалайды

 

 

 

 

 

Әр оқушы өз жұмысын тексеріп бағалайды

 

 

Талдау Графикалық диктант

 

 

«Иә», «Жоқ» деген жауаптарды графикаға түсіреді

 

4мин

 

Әр оқушы өз жұмысын тексеріп бағалайды
Жинақтау Деңгейлік тапсырма

 

А «Ойланып жауап бер»- 4ұпай

(Сұрақтарға жауап беру)

В «Жинақтау жүйесі»-3ұпай

(Кестелі тест)

С «Толықтыр» -2ұпай

(Толықтыру тесті)

 

Әроқушы өз таңдаған тапсырмаларын орындайды

 

3 мин Өзін-өзі бағалау

 

 

Бағалау Рефлексия «Бағдаршам»

Қызыл түсі-түсінбедім

Сары түс-әлі сұрақтарым бар

Жасыл түсі-маған бәрі түсінікті

 

 

Смайлик бойынша көңіл-күйді анықтау

 

Үйге тапсырма беру

 

Табыс критерийлері бойынша бағалау

Бағдаршам көздеріне стикерлер іледі

 

 

Көңіл-күйлеріне байланысты смайлик таңдайды

 

 

Мәтінді оқып келу

1 күндік ас мәзірін дайындау

 

1 мин

 

 

 

 

1мин

 

1 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

Топ басшысы бағалау парағы бойынша қорытындылайды