Қайрат Жұмағалиев «Мен соғысты жек көрем».

49

Бекітемін:

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мектебі Сыныбы Дәрісхана №
Қалданова Айгерім Кұдайбергенқызы № 123 Т.Жүргенов атындағы орта мектеп 4 «б» Бастауыш кабинеті
Сабақ тақырыбы: Қайрат Жұмағалиев «Мен соғысты жек көрем». 
Жалпы мақсаты: Оқушыларға Қайрат Жұмағалиевтің «Мен соғысты жек көрем»  атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, ақынның соғысты өте жек көретіні жайлы айту.

 

Міндеттер: 1.      Оқушылардың қызығушылығын ояту

2.      Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау

3.      Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4.      Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: 1.      Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығады

2.      Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отырады

3.      Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасайды.

Сабақта туындаған негізгі идеялар: 1.Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру

Сабақта қолданылатын материалдар: Постер, түсті қағаз, маркерлер, компьютер, проектор, желім, қайшы, бейне көрініс

 

Оқыту әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, жеке  және топқа тапсырмалар,

А,В,С деңгейіндегі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

 

Дерек көздері: Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-вебсайтынан алынған мағлұматтар.

 

 

 

 

 

 

Ой-

лау дең

гейі

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі

(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Психологиялық ахуал

«Шаттық шеңбері » арқылы бүгінгі күнге сіттілік тілеу

Топтарға бөлу » үшбұрыш ,шаршы, шеңбер» арқылы топқа бөліну

5 минут

Психологиялық ахуал орнатады.

Сыныпты 3 топқа бөледі.

Сабақтың  барысын түсіндіру

Бағалау түрін,шарттарын түсіндіру, бағалау парағын тарату.

 

Оқушылар шаттық шеңберін құрып,бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік тілеп, 3 түрлі геометриялық фигураларды таңдау арқылы

топқа бөлінеді.

Білу Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыc турaлы мaғұлмaт беру. Ұлы Отaн cоғыcынa қaтыcқaн бaтырлaрын таныстыру.

10 минут

Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыc турaлы мaғұлмaт, Ұлы Отaн cоғыcынa қaтыcқaн бaтырлaрын білeді Тапсырма әр топқа беріледі:

1. Соғыс кезеңдері бейнеленген суреттер көрсету

2. Соғыс сөзіне кластер құру

 

Суретпен жұмыс. Кластер қорғату

 

Әр топ берілген тапсырмасын ақылдаса отырып, кластер қорғайды.

 

 

Түсіну Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыcының бacтaлуының ceбeбі

 

Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыcының бacтaлуының ceбeбін түсінеді

 

Соғыс туралы бейне көрініс көрсетіп сабақты түсіндіру.

Сұрақтар қою:

•         «Соғыс» деген сөзді қалай түсінеміз?

•          Ұлы Отан соғысы қай жылдар аралығында   

   болды?

•          Ұлы Отан соғысы қай мемлекеттер арасында болды?

•          Ұлы Отан соғысы қай елдің жеңісімен аяқталды?

•          Ұлы Отан соғысының аяқталуына биыл неше жыл толады?

•          Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай батырларды  білеміз?

•          Өз ауылымыздан Ұлы Отан соғысына қатысқан 

   ардагерлер деп кімдерді атар едік?

 Соғыстың адамзат баласына әсері қандай болды?

 Кестелер арқылы жаңа сабаққа теориялық мағұлмат беру

Тапсырманы түсіндіреді,  А-В-С деңгейіндегі оқушыларды бақылайды Жұптасып жұмыс жүргізеді, Сұрақтарға ақылдасып жауап береді. Жаңа сабаққа ой бөліседі.

 

 

 
Сергіту сәті                                           (1 минут АКТ-ны қолданып сергіту сәтін

орындату

Оқушылар серігеді Бейнабаяннан іс-қимылдарды қайталату. АКТ-ны қолданып  қимыл -қозғалыс жаттығуларын жасату Оқушылар серігеді
Рефлексия                                             (1 минут) Сабақ басынан бастап ББҮ кестесін толтыру Соғыс туралы не білем? не білдім? не білгім келеді? кестесін түсініп толтырады. Бармақ, бағдаршам ар әдісі

Бармақ жоғары-ұнады.

Бармақ ортада-сенімді емеспін.

Бармақ төмен-ұнамады.

  Бармақ әдісі арқылы көрсетеді
Бағалау

2 минут

«Бағдаршам»  түстері арқылы Өздерінің осы сабақта қаншал Бақылайды, бағалайды Өз-өздерін бағалайды.
Үйге «Жырау» өлеңін жаттау;

Ережені жаттау;

Сырбай Мәуленов туралы мағұлмат жинау;

1 минут