Кері есептер

64

Сабақтың тақырыбы: Кері есептер

Сабақтың мақсаты: Кері есептер жайлы оқушылардың білімдерін жетілдіру. Кері есептер құра білуге үйрету.
Оқушылардыңсабақтаалғанбілімдерінжүйелеу, пысықтау. Логикалықойынарқылыбаланыңқиялын ой-өрісін, естесақтауқабілетіндамыту.
Алғырлыққа, тапқырлыққатәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интер. тақта. плакаттар, гүлдер.
Пәнаралықбайланыс: дүниетану, музыка.

Сабақтыңбарысы:

  1. Алғашқыұйымдастырубөлімі:
    Психологиялықдайындық.
    Қуаншаттан,
    Қуаншаттан
    Қуанатынкүнбүгін.
    Қайырлытаң,
    Қайырлыкүн,
    Күліпшықшыкүнбүгін.

    II. «Бұлтыдыратуесептері» ойыны
    6+4
    9-2
    3+4
    8-5
    3+7
    5-3

III. «Наурыз» аттысөзжұмбақ
1. Бауырыменжорғалаушы
2. Киеліқұс
3. Биылғыжыл
4. Жыртқышқұс
5. Өзісары, ішітәтті.
6. Өзітәтті, сырты қатты.
«Наурыз» сөзіменбайланыстыраотырып, сабақтыңжүргізілубарысынхабарлау
— Наурызайындақарастынанжарыпшығатынгүлдердібілесіңдерме?
— Олайболса, балалар, бүгінөзбілімдеріңдікөрсетеотырып, алдарыңагүлжинайсыңдар. Сабақтыңсоңынақарайжинағангүлдерінебайланыстыбағааласыңдар.
— Олайболса, Дәптеріміздіашайық.
Қолғақаламалайық.
Салақтықтанқашайық.
Әдеміетіпжазайық.

IV. Жаңасабақ.
Керіесептер №1
а) көк шар – 5
қызыл шар – 3-еуі артық?
ә) қызыл шар-8
көк шар- 3-еуі кем?
б) Көк шар – 5 кем?
қызыл шар –8 артық?
№2Дәптерменжұмыс
а □ а + 9
b □ b – 3
с + 0 □ 3+с
9 – с □ 10 -с

V. Сергітусәті
Орнымыздантұрамыз
Мойынымыздыбұрамыз
Қолымыздыкөтеріп
Саусақтыашып-жұмамыз
Одансоңтөментүсіріп
Алақандысоғамыз.
Бастытөменсаламыз
Жаттығужасапосылай
Үлкенбопертеңшығамыз.
№3 Қиылысатын фигураларды тап

№5 Шығармашылық есептер
Үйлерде …, …, … тұрады. Үшбұрыш пен дөңгелектерезелеріүлкенүйлерде, ал дөңгелек пен шаршышатырыбиікүйлердетұрады .әр фигура қандайүйдетұрады?

  1. Сабақты қорыту
    «Қай қатар жылдам?» ойыны

VII. Үйге тапсырма: 153-бетте № 4
VIII. Бағалау.