Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар

57

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

«Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі» КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар

1.Оқыпүйренудің негізгі мақсаттары 2.Оқытуда қолданылатын  әдісәсілдер 3.Қазақ тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу 4.Оқып-үйренудің нәтижесі 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау 6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

 көздер

«Тіл және сөйлеу»
2 сағат  

Тақырыптар: Тіл және сөйлеу

Сөйлеу туралы берілген ұғымды кеңейту. Сөйлеу мәнерлілігі.

Ауызекі және жазба тілде сөйлеу ерекшеліктері

 

 

 

 

 

 

АКТ,

Ассоциация жинау,

постер құру

 

 

 

 

Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.

 

 

Сергіту сәті

 

қызықты ойындар.

 

 

 

 

Шығармашылық тапсырмалар.

 

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу)

1. «Алло, бұл кім?»

(телефон арқылы сөйлесу)

2. Мен жүргізушімін (теле бағдарлама)

3. «Мамандықтар» (әр мамандық жайында диалог құру)

Осындай тапсырмаларды топпен, жұппен, жекелей жұмыс жасау барысында өзінің ойын ашық еркін жеткізуге тырысады.

 

Күтілетін  нәтижелер:

  • Сөлей мүшелерін біледі.
  • Диалог құра алады.
  • Суретке қарап, кезкелген жағдаятты суреттеп әңгімелей алады.
  • Хат жаза біледі.

Оқушылар өз ойын жүйелі жеткізуге, сыни тұрғыдан ойлауға, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.

 

Топтардың жұмысын «2 жұлдыз, 1 тілек» бағлайды.

«смайликтер арқылы»

Мадақ сөздермен: «жарайсың», «өте жақсы»

 

Төмен  деңгей                     5-жаттығу-суретке 4 сөйлем құру.

11 жаттығу-жұмбақты көшіру

Орта  деңгей                         5-жаттығу-суретке 6 сөйлем құру.

11 жаттығу-сурет арқылы шешуін табу. Неліктен олай ойлайсың? себебін жазу

Жоғары  деңгей            5-жаттығу-суретке 8 сөйлем құру.

11 жаттығу-Сол суреттегі заттарға қатысты жұмбақтар құру.

 

Қазақ тілі оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)
Мақсаты:  Білу Сөйлеу үшін адамға не қажеттілігін біледі. Сөйлеу түрлері туралы мағлұмат алады.  Сөйлеу мүшелеріне тоқталады.
Түсіну Сурет арқылы диалог құрып, кезкелген тақарыпта айта біледі. Тақырыпты жүйелі түсінеді.
Қолдану Жаттығу жұмыстарын өзара талдау арқылы, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы оянады, сауатты жазуға, әр сөзді дұрыс сөйлеуге үйренеді.
Талдау Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың  сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады.
Жинақтау Тақырып бойынша  диалог құрып  өз ойларын дәлелдеп шығады.