Ондық бөлшектерді қосу

Тақырыбы:   Ондық бөлшектерді қосу

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Математика пән  мұғалімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна

КОУЧ  тәлімгер қазақ тілімі мен қазақ әдебиет мұғалімі:

Өзбекова Қамар Әділгазиновна

2013-2014 оқу жылы

 

Оқыту/ оқытудағы тәсіл«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз

 

ТақырыбыОндық бөлшектерді қосу
Күні19.02.14 ж
Оқытудың нақты нәтижесіОндық бөлшетер тақырыбы туралы білімдерін тереңдету, мысалдар шығару  арқылы қосу амалын үйрену, алғант білімдерін жүйелеу, бекіту
Оқушылар үшін оқу нәтижелері(А)Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды өз еркімен шығару, өз ойны толық жеткізеді, деңгейлік тапсырманың барлығын орындау
Оқушылар үшін оқу нәтижелері(В) Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды өз шығару, өз ойын толық жеткізеді (біраз мұғалімнің көмегін қажет етеді)
Оқушылар үшін оқу нәтижелері(С)Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды шығару, өз ойны  жеткізуде мұғалімнің  жетекші сұрақтарына жүгінеді
Бағалау критериилеріқызыл- маған көмек керек, жасыл- мен жақсы білемін, сары- мен жартылай білемін (бағдаршам арқылы)
Оқытудың әдістеріБҮҮ кестесі, миға шабуыл, бірлесе оқу, талқылау, академиялық дау-дамай, жас ерекшеліктері бойынша әдіс
Қолданылатын материалдарПлакаттар, кесте, үлестірмелі дидактикалық материалдар.
 

Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар

1.     Саған сабақта бәрінен де не ұнады?

2.     Сен нені үйрендің?Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың?

3.     Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы?

4.     Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?

5.     Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізетін болса, нені өзгертер едің?Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?

  

 

 

Сабақтың барысы

 

1)Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық сәт

Қайырлы күн, әр қашан күн сөнбесін,

Күн нұрындай жылуын төге берсін.

Күндей жарық көңілді күй кешейік,

Бәріміз дос болып бөлісейік.

2)Үй тапсырмасын тексеру 

     І. Сұрақ – жауап:

  1. Сандар қалай бөлінеді?
  2. Ондық бөлшек дегеніміз не?
  3. сандарды салыстырыңдар

ІІ. «ББҮ» кестесі қолданылады.

ОқушыМұғалім
Оқушылар кестенің «білемін», «білгім келеді» бөлігін бірлесіп, пікірлесе отырып толтырады.Оқушылардан сұрай отырып тақтадағы кестенің «білемін», «білгім келеді» бөлігін толтырып шығамын.

БҮҮ кестесі

БілемінҮйрендімҮйренгім келеді

 

 

 

3)  Жаңа сабақ

І. Мақсат қою

1.Сабақтың тақырыбымен таныстыру.

2.Сабақтың мақсатымен таныстыру

 

ІІ. Топқа бөлу.

Оқушы Мұғалім
Оқушылар конвертті ашып, жетондарды бөліп алады да, өз топтарын тауып отырады. Алған тапсырмаларынан жетондарын қойып, гүлдің суретін құрайды1. Әртүрлі 4 конверттің ішінде натурал сан, ондық бөлшек,  аралас сан, дұрыс бөлшек жазылған жетондар бар, топта отырған оқушылар конвертті таңдайды, таңдаған конверт терін беремін.

2. Құралған гүлдің суретіне

қарап, орындарын дұрыс тап-

қандығын байқаймын.

ІІІ. Мағынаны тану, ажырату кезеңі

  1. Оқушыларға мысалдар таратылады. «Бірлесе оқу» стратегиясы бойынша мысалдарды  оқып талқылап, ережесін қорытып шығарады.

Мұғалім оқушылардың мысалдарды оқып, талдап, бір-біріне белсенді түрде түсіндіруіне бақылау жасайды, жандарына барып кейбір топтарды тыңдайды.

1-мысал:    2,12               2)    34,683                3)     5,243

+ 3,75                         8,564                      76,400

5,87                       43,247                      81,643

  1. Академиялық дау-дамай стратегиясы бойынша оқығандарын оқушыларға түсіндіріп, бір топ қорғайды.

 

ОқушыларМұғалім 
Бір топты өздері таңдайды, таңдаған топтың оқушылары, мысалдардың шығарылуына түсінік береді, сұрақтарға жауап қайтарады.Толықтырулар, түзетулер енгізеді.

 

  1. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
  2. Ондық таңбаларының саны әр түрлі ондық бөлшектерді қалай қосады?
  3. Ондық бөлшектерді қосуда қосудың қандай қасиеттері орындалады?

Тарих деректері:  «Ондық бөлшектердегі үтірдің пайда болуы»

15 ғасырда Самарканд қаласында тұрған математик және астролог   Масуд Аль-Каши «Арифметикаға кілт» (1427 жылы) атты еңбегінде ондық бөлшектерге аламдар қолдану туралы жазады. Ол еңбекте ондық бөлшек сандарды қызыл сиямен немесе таяқшалар арқылы бөліп отырған. Мысалы: 8,6 санын  86  немесе 8 / 6.

ал, үтір қоюды 17 ғасырда орыс ғалымы Леонти Филиппович Магницкий  ойлап тапты.

4) Бекіту кезеңі:

№ 1  есептеңдер

1) 0,07                   9,02                   18,36

+13,23                 +4,28                            +7,14

=13,3;                 =13,3;                 =25,5;

 2) 85,07                 25,6                                     56

     +3,03              +0,41                            +0,37

     =88,1;            =25,46;                         =56,37; 

 

3)       9,2               0,1                                6,3

       +3,3              +9,9                              +2,5

       +1,6              +1,5                              +0,7

      =14,1;           =11,5;                           =9,5.

 

№2  Схеманы толтыр

 

8
2,6
1,8

+ 1,3                 +0,8               + 3,45               +1,95

6,05

0,5

 

3) сергіту сәті

 

№3. Сызбада тек дұрыс теңдіктерді өткізетін құралғы. Жоғарыдан төменге дұрыс теңдіктердің әріптерін жазып шық. Қандай сөз шығады

 

 

И. 3,89+0,256=

К. 0,256+3,146=

Н. 1,003+5,21=

Г. 5,21+6,213=

У. 2,03+13,137=

А. 14,211+5,08=

Р. 11,107+2,03=

 

4,14611,42313,13715,1676,2133,40219,292
ИГРУНКА

 

Шыққан  ат дүниедегі ең күшкентай маймылдың аты.  (ИГРУНКА) оның салмағы 0,05 кг, ұзындығы 0,23 м. Олай болса табиғаттағы әрбір нәрсе математикамен байланысы бар.

 

 

№ 4. Кестені толтыр:

+0,65,1312,4
7,88,412,9320,2
10,611,215,7323
1,331,935,7313

 

 

№ 957 өрнекті ықшамдаңдар

2)4,2x+5,3y+2,6y+1,8x=(4,2x+1,8x)+(5,3y+2,6y)=6x+7,9y;

4)12,75a+1,85b+9,55a+3,5b=(12,75a+9,55a)+(1,85b+3,5b)=22,3a+5,35b.

 

№ 958  Астанадан 85,3 км/сағ жылдамдықпен бір поезд шықты.

Сол уақытта оған қарсы Көкшетаудан 76,8 км/сағ жылдамдықпен

екінші поезд шықты. Олардың арақашықтығы бір сағатта қаншаға

кемиді?

Шешуі:

85,3+76,8=162,1.

№5 нүктенің орнына тиісті санды қой

  •  3,218                         2)   19,155

+ 6,781                     +3,326

9,999                      22,481

 

4)   8,378                  3)     5,589

+0,867                       +3,495

9,245                         9,084

 

969

6)

7)

8)

9)

 

№6 Өзіндік жұмыс

Н – 1                                                          Н – 2

 

  1. Есептеңдер:

9,7 + 0,1                                                             8,5 + 0,2

а) 1,6   б) 9,8  в) 5,3                                            а) 1,4   б) 5,2   в) 8,7

  1. Салыстыр:

19,6  и  15,4 + 2,3                                              16,3  и  14,5 + 2,1

а) <    б) >   в) =                                                а) >   б)  =   в) <

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

х — 6,3 = 9,8                                                        х — 2,3 = 7,4

а) 1,75   б) 4,38  в) 16,1                                       а) 18,1   б) 9,7   в) 9,3

  1. Мәселе есеп

I жәшікте — 10,6 кг конфет                              I жәшікте — 8,3 кг алмұрт

ал II жәшікте – ? 3,2 кг көп                       II жәшәкте  — ? 1,6 кг көп

а) 13,8   б) 1,8  в) 5,4                                           а) 3,9   б) 1,3   в) 9,9

 

 

Қорытындылау:  рефлексия

БілемінҮйрендімҮйренгім келеді

 

Бағалау:

Қызыл- маған көмек керек, жасыл- мен жақсы білемін, сары- мен жартылай білемін (бағдаршам арқылы)

Үй жұмысы: №953, №956, №969

Тексеріл