Мәтіннің түрлері

А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған қазақ тілі   пәнінен қысқа мерзімді жоспары

 

 Күн 16.10.14жСабақ —2
Сабақтың тақырыбы:Мәтіннің түрлері
Ресурстар:Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі
Міндеті:
  • Мәтін туралы білімін кеңейту.
  •  Оқушылардың  салыстыру,талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту;
  • Қызығушылығын арттыру

 

Мақсаты:Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу
Тапсырмалар1-тапсырма. Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

 

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.

2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

 

 

Сергіту сәті: Қарлығаш3- тапсырма. «Менің сүйікті ауылым», «Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?» тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру

2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

 

 

 

Оқу нәтижесі:Сабақ аяғында оқушылар:

— Сипаттама бере біледі.

-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық ойлауын дамытады.

Түйінді сөздер:Ақылды болу,еңбекқор болу,жігерлі болу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың жүрісі:
Сабақтың этаптары:Мұғалім мен оқушының іс-әрекетіМодульдер мен уақыт
Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

 

 

 

Өткен сабақты еске түсіру

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

Сыныптың білім деңгейін анықтау

 

 

 

Жаңа сабақ  тақырыбына байланысты сұрақтар:

1.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Амансың ба Алтын күн!

Амансың ба Көк аспан»

Амансың ба Достарым!

Сендердікөрсемқуанам!

 

 

Үй тапсырмасын сұрау:                                             Өткен сабақта немен таныстық?

14-ж,Мәтін тақырыбына сай келмейтін бөлікті алып тастап,мәтінді қайта құрастыру?

Сонымен мәтін дегеніміз не?

 

Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді.

Сынып ережесін шығару.

-Мұғалімді тыңдау

-Бірін- бірі тыңдай білу,

-Уақытқа бағыну

-Қысқа-нұсқа сөйлеу

-Марапаттау

 

 

Мұғалім:

—          Сөйлем дегеніміз не?

—          Сөйлемнің неше түрі бар?

—          Мәтін дегеніміз не? Мысал

Оқушы:

Оқушылар білетін  ережелерін айтты.

— Сөйлемнің түрлерін атады.

-Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді

 

Мұғалім:

-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру оны ажырату.-Мәтінмен сөйлемнің қандай айырмашылығы бар?

 

Оқушы:Өз ойларын,білетіндерін ортаға салды

 

 

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

 

 

 

 

 

 

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

 

 

 

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

4 минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін

қызықтыру.

 

 

 

 

Сабақ мақсатын анықтау.

 

 

 

Оқулықпен

жұмыс

 

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/

Тұсаукесер .

Сөзжұмбақ шешу: Мәтін

-Оқушыларға суреттер беріп мәтін құрастырту.

-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыздың  қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

 

Оқушы:-Мәтінгеқатысты екенін айтады.

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау

Мұғалім мен оқушылар  бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.

Таза көркем жазу

-Жаттығуларды түсініп,қатесіз орындау

-Өз ойын жүйелі жеткізуі

-Топта белсенді жұмыс жасауы

-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

 

Ережелермен,жаттығу жұмыстарымен танысу

 

 

 

Мұғалім:

— Мәтін дегеніміз?

-Мәтіннің түрлерін ата?

— Сипаттау мәтініне мысал келтіру?

 

 

 

 

 

5-минут. АКТ   модулі.

Интерактивті тақта

 

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

 

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

 

 

 

 

 

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

 

Сабақ мақсатының жүзеге асуы

Түсіну кезеңі

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

 

Формативті бағалау:

 

15-ж,Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

 

Мәтінмен жұмыс.

16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға болады? Құрастырған мәтіндерін бір-бірлеріне айтады.

17-ж, І топ:«Менің сүйікті ауылым»,                          ІІ топ:«Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?»,ІІІ топ: «Мен ауылымды неліктен жақсы көремін?» І топ: «Өзің қалаған тақырып»тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру

 

Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді.

 

 

 

Түзету жұмыстары , сұрақтар

 

 

 

 

Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, мұғалімнің  жеке оқушыны бағалайды.

5-минут.5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

 

5-минут. 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

 

 

1минут.3- модуль. Оқыту үшін бағалау модулі.

РефлексияОқушылардың назарын сабақтың мақсатына және өздерінің жетістік деңгейін бағалауға аудару.Өз білімдерін смайликтер арқылы көрсету2 –минут.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.
Келесі тапсырма19- ж,ереже жаттау1 –минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.