Өзіңді –өзің тексер

372
Апта: 20 Пәні: қазақ тілі
Сыныбы:   2 «Ғ» Күні
Сабақтың тақырыбы: Өзіңді –өзің тексер
Сілтеме: 2-сынып. Қазақ тілі оқулығы «Атамұра» баспасы 2013ж   111-115 беттер
Жалпы мақсаттары: Оқушылардың сөз құрамы туралы білімдерін қайталай отырып, жұрнақ пен жалғау  туралы  алған білімдерін тиянақтау. Оқушының білімділік танымын өмірімен байланыстыра отырып дамыту.  Оқушылардың білімге деген сүйіспеншілігін арттыру.
Оқыту нәтижесі: Оқушылардың  сөз құрамы туралы білімдерін қайталай отырып, жұрнақ пен жалғау  туралы  алған білімдерін тиянақталып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Қорытынды жасап үйренуге, топтық жұмыс жасауға  дағдыланады.
Негізгіидеялар Сөздің түбіріне жұрнақ пен жалғау туралы  алған білімдерін қайталау.
Пайдаланған әдіс- тәсілдер Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайликтер, сувинер теңгелер
Тапсырмалардың түрлері Уақыты

(45мин)

Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушылардың  іс-әрекеті
1)      Рефлексиялық ахуал туғызу 2мин Шеңбер жасатып тұрғызып, жұптап тұрғызады Бір –біріне амандасу түрлерін көрсетеді
2)      Топқа бөлу

«Малекула, малекула»

3мин «Малекула, малекула» 2 , …4, …5

«Ыстық орындық» анықтау

3топқа бөлінеді.

«Ыстық орындық» иесі анықталады

3)      Ой қозғау

 

Вен диаграмма құрастыру

10 мин Үй тапсырмасын тексереді

Өлеңді оқыту сөздерді таңдау арқылы таратады

Сұрақтар беру:- жұнақ деген не? Жалғау деген не?                 Еңбеккер        еріншек

 
ж9

 

Құраған сөйлемдерін оқып , қосымшалы сөздерді талдайды.

Өлеңді мәнерлеп түсініп оқып, қарамен жазылған сөздердің өздері таңдап алған сөздің құрамын ажыратады.

3. Миға шабуыл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

РАФТ

 8мин 2. мақалдарды құрап оқытады мағынасын сұрайды

4. Тематикалық карта

Түбір жалғау Түбір жұрнақ Түбір жұрнақ жалғау
Теңізге +
Балықшылар +
Жетекшісі +
Жақаннның +
Қасиетті +

 

7. Жағдаяттан шығуды ұсынады

6. «Орнын тап» ойынын ұйымдастырады

Сөздер топтамасын тақтаға іледі.

 

Әр топ 1 мақалдан құрап, мәнін айтып 3 оқушы тақтаға шығып мақалдағы сөздерге  жалғау қосып жазып талдайды

 

Әр топ берілген тематикалық картаны «+»  белгісі бойынша толтырып қорғайды.

 

 

 

2 оқушы жағдаят бойынша  қойылым көрсетеді, қалғандары сөз құрамы туралы алған білімдерін пайдаланып, жағдаяттан шығуға тырысады. Көл –үлкен су, көлшік-шұңқырға жиналып қалған шағын су. Сөздің мағынасы әртүрлі, яғни —шік- қосышасы жұрнақ екенін дәлелдейді.

Әр топ өздеріне берілген 3 сөзді талдап түбір сөзді көлге, қосымшалы сөзді көлшікке түсіреді.

4. Ой толғаныс 13 мин Тест тапсырмалаырын таратады

Топпен жұмыс жасауда қадағалайды

Дұрыс жауап парағын береді.

 Әр топ 3 тапсыомадан құрылған тест шешімдерін табады, парақшалар топтар арасында ауыстырылады берілген дұрыс нұсқалары бойынша топтар бір-бірін тексереді
Бағалау 1 мин 1.Әр топта жауап бергендер сувинер теңгелер арқылы топтық бағалау жүргізеді

Смайликтермен бағаланады

Оқушылар өз білімдерін өздері бағалайды.
7. Кері байланыс (рефлексия) 5 мин «Ыстық орындық» иесін тақтаға шығарады. Оқушылар мен ыстық орындық арасындағы сұрақ-жауапты қадағалайды.

 

Оқушылар Ыстық орындыққа сұрақ қояды.

Ыстық орындық сұрақ қояды:  —      Сабақта не білдіңдер?

-Не қызықты болды?

-Не қиын болды?

8 Үй тапсырмасы 2 мин  Күнделікке жаздыру         5-тапсырма 113-бет