Мәтіннің түрлері, жоспар құру

338

Сабақтың  тақырыбы:  Мәтіннің түрлері, жоспар құру

Сабақтың  мақсаты:

  1. Оқушылардың мәтін жайлы түсініктерін бекіту..
  2. Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып, қызығушышылық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  3. Өзара ынтымақтастыққа , қайырымдылыққа, жылдамдыққа, алғырлыққа баулу.

Көрнекі- құралдар: интерактивті тақта, компьютер, Microsoft PowerPoint презентациясы, дидактикалық материалдар, газет: Жасыл алма , шығармашылық тапсырмалар.

Сабақтың түрі:  шығармашылық  сабақ.

Сабақтың әдісі: интерактивті әдіс «газет».

Пәнаралық байланыс:  ана тілі мен дүниетану.

Сабақтың  барысы:

Кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі.

 

 

 

 

Көркем жазу

Сөздік диктант

Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын еске түсіру.

 

 

 

 

 

Мәтінтүрлеріне сәйкес мәтіндермен топ бойынша жұмыс жасау.

Мәтін құру, газетке жапсыру, басып шығару.

 

 

1-оқушы шығып сөздерді буынға бөледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

Сигналды карточкамен жұмыс

 

 

 

 

Бекіту.

 

 

 

 

Үйге тапсырма

Дұрысын тап:

 

 

 

 

Газет сендерге ұнады ма?

а) Психологиялық дайындық

Өлеңді оқу

Үлкендерге сіз

Кішіге де сіз

Құрметпенен сіздерге Сәлем бердік біз.

Әә

Аю, барыс, лашын, балық,газет.

Сабақтың түрін хабарлау.

Біз мектепте қандай газет алып оқимыз?

Онда не туралы жазылады, әңгіме  арқылы сұрау. Онда кімдер жұмыс жасайды, тілшілер, репотерлер, басып шығаратын жұмысшылар, редактор болады. Онда жарнама, жаңалықтар, әр түрлі хабарламалар ,шығармалар болады.

Ендеше мәтін дегеніміз не?

Оның қандай түрлері бар?

Құрамы қандай

Сұрақтары ше?

1-топ тапсырмалары.:

Әр суретке назар аударамыз, осыған әңгімелеу, мәтінін құрастыру(Оны сосын газетке жапсырамыз).

2-топ тапсырмалары Лашын мәтініне жоспар құру.

3-топ тапсырмасы

Итбалық мәтінінен пайымдау мәтінін дәптерге көшіру.

Итбалық, күрт, тыйым-сөздерін буынға бөл.

Жануар-сөзіне дыбыстық талдау жасау.

Көзге арнлаған жаттығу.Аққала жасау.

— келесі жұмыс жасау үшін ,бізге белгі керек

Әңгімелеу-сары

Сипаттау- жасыл

Пайымдау-көк.. Қай мәтіннің түріне жатса, сол түсті көтеру керек.

Мұғалім оқиды.

а)Газет әр түрлі болады. Біреуі 2-беттік, біреуі бірнеше беттен.Ал кейбірі балаларға арналады. Онда өте қызықты оқиғалар, шығармалар бар.(сипаттау).

б)Біздің мектепте Жыртқыш қоян деген спектеакль болды. Спектакль  балаларға ұнад, біз бің сыныптан 10оқушы барды. (әңгімелеу).

в)Спектакльде қасқыр өзіне дос іздеді.Қоян одан қорқады,өйткені қасқыр жыртқыш.  Қасқыр оны басқа аңдардан қорғаған соң ,олар екеуі дос болды.- -Балалар сендірдің ойларыңша неге мәтін түрлерін айра білу қажет?

(Сауатты әр мәтінді  әр уақтта пайдалану үшін).

— Біз сендірмен бүгін сөз шеберлеріміз, сондықтан  біз

1-топ жарнама біздің сыныпқа құрастырады.

2-топ Өткен аптада мектебімізде болған жаңалықты айтады.

3-топ

Әңгімені толықтырып басып шығарады.

210-жаттығу.

Дұрыс құрастырылған сөйлемге интерактивті тақтаға белгі арқылы анықтау

Бұл сендердің алғашқы баспаларың ,өте жақсы шықты. Рахмет!

 

Балалармен толық жапсырып қорытындылау

Сабаққа дайындық

 

Өлеңді жатқа айту

 

 

Дәптермен жұмыс

 

1-оқушы тақтада орындайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ бойынша тапсырманы орындау.

 

Газетке жұмыстарын жапсыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақтада орындайды.

 

 

 

 

 

Демалады.

 

 

Сигналды белгімен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

иә