Барлығы-136 сағат аптасына -4 сағаттан

Пәні: Қазақ тілі               Сыныбы: 3                           Барлығы-136 сағат            аптасына -4 сағаттан

Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева     Алматы «Атамұра»2014

ТақырыптарСағат саныУақ -ыМақсатыОқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдеріОқу нәтижелеріЖоспарланған бағалауОқушылар-

дың сабаққа қатысы

Ресурстар
 I тоқсан         
І.Тіл және сөйлеу2 Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату

 

Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» , көрнекілік әдісі, рефлексия.Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытадыФормативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жұптық тапсырмалар орындауОқулық,  жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат

 

ІІ. 16+1Дыбыс және әріп
1-22-сыныпта өткенді қайталау2Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру«Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасыЖаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды.ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайдыТоптық, жұптық, жекеОқулық  http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты
3-4Э дыбысы2Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін  білу салыстыру«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы

 

оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды.Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады.ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық  жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
5-6В дыбысы2В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін  білу салыстыру«Автор орындығы» стратегиясы,

талда, салыстыр, ойлан

Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды.ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық
7-8Ф дыбысы2Ф  дыбысы мен әрібінің ерекшелігін  білу салыстыру «Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

 

шығармашылық қабілеттері артадыОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық  жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
9-10Ч, щ дыбыстары2Ч,Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін  білу салыстыруТалантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясыТанымдары кеңейеді,  өз ойын ашық айта алады.Өзін-өзі бағалауҰжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстарОқулық  http:// kk. Wikipedia.
11-12Ц дыбысы2Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін  білу салыстыруЭвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік  әдісі, СТО, өзін-өзі  бағалау әдісіТапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды.Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жұптық жұмыстарОқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
13-14Х, һ дыбыстары2Х,һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін  білу салыстыруОқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамидыОҮБТоптықОқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
15Диктант1 Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеруӨз бетімен жұмысОқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы
16-17Өзіңді тексер2Оқушылардың білімдерін есепке алуӨз бетімен жұмысОқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысТест
ІІІ.  Мәтін   7+2 
1Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту1Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату «Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

 

шығармашылық қабілеттері артадыОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
2-3Әңгімелеу мәтіні2Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйретуТалантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясыТанымдары кеңейеді,  өз ойын ашық айта алады.Өзін-өзі бағалауҰжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстарОқулық  http:// kk. Wikipedia.
4Мазмұндама1 Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамытуОқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе аладыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысМазмұндамалар  жинағы
5-6Сипаттау мәтіні2Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйретуСын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы»Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады.ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
7-8Пайымдау мәтіні2Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйретуДиалогтік оқыту «Ыстық  орындық»Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады.ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
9Шығарма1 Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру«Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасыБерілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза аладыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы
ІҮ.Сөйлем     22+6       
1-2Сөйлем туралы өткенді қайталау2Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру;Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады;ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
3-4Сөйлем мүшелері2Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамытуКөрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексияТоппен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке  тәрбиеленеді.Өзін-өзі бағалауТоптық, жеке, жұппен жұмысЖеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
5-6Бастауыш2Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексияОқушылардың  сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленедіФормативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жеке, жұппен жұмысЖеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
7-8Бақылау диктанты

 

2 Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеруӨз бетімен жұмысОқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы
II тоқсан        
9-10Баяндауыш2Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамытуЕкі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасыОқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне  сүйіспеншілік сезімдері қалыптасадыФормативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жеке жұмысЖеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
11-12Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша2Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгертуТоптау, талдау, жинақтау,  рефлексияОқушылар ұйымшылдыққа, достыққа,  адамгершілікке  тәрбиеленедіОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық
13Диктант1 Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеруӨз бетімен жұмысОқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы
14-15Тұрлаулы мүшелер2Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамытуТалантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясыОқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артадыФормативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жеке, жұппен жұмысЖеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
16-18Тұрлаусыз мүшелер3Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алуЭвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік  әдісі, СТО, өзін-өзі  бағалау әдісіТопта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады.Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жеке, жұппен жұмысЖеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
19Мазмұндама1  Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе аладыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысМазмұндамалар жинағы
20-21Сөйлем мүшелерінің байланысы2Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын жетілдіруСТО әдістері

Ақылдың 6 қалпағы,

Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленедіОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық
22Шығарма1  «Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы

 

Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза аладыСуммативті бағалау, оқуды бағалауҰжымдық, жұптық, жекеОқулық
23-25Жалаң және жайылма сөйлем3Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алу, оларға мысал келтіре алу«Автор орындығы» стратегиясы,

талда, салыстыр, ойлан

Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы  түсініктері қалыптасады.Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жұптық жұмыстарОқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат
26Диктант1 Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеруӨз бетімен жұмысОқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы
27-28Қаратпа сөз2Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін дұрыс қоя алу «Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

 

Оқушылардың сөздік қорлары молаядыФормативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау.Топтық, жұптық жұмыстароқулық
Ү.Сөз және оның мағынасы6+2 Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді табу«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы    
1-2Бақылау диктанты2 Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеруӨз бетімен жұмысОқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасадыСуммативті бағалау, оқуды бағалауӨз бетімен жеке жұмысДиктанттар жинағы