Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

607

Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты:

1.Қарапайым теңдеуді шешудегі алған білімдерін тиянақтау, құрылымы күрделі теңдеуді шешу тәсілі жайлы білімді қалыстастыру.

2.Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, өзіндік іс — әрекетін,дүние туралы танымын кеңейту.

3.Өзгенің білімін құрметтеу, сын көзбен қарай отырып, адамгершілікке, шақыру, бір –біріне көмек көрсете білуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: топтамалар,геометриялық фигуралар, шығармашылық тапсырмалар.

Сабақтың түрі:аралас сабақ

Сабақтың формасы: ұжымдық,жеке

Сабақтың барысы

 

І.Бағдарлау – мативациялық кезең

1.Ұйымдастыру кезеңі

-амандасу,түгендеу, сабаққа назар аудару.

2.Үй тапсырмасын тексеру.

-Теңдеу дегеніміз не? (Құрамындағы әріптің мәнін табу)

А) №6

Ә) Теңдеуді қалай шешеміз?

С * 6 =180                         250 + Х = 735

60  :х =3                             а – 432 = 547

Х : 4 =8                              684 – Х = 322

 

ІІ.Операциялық – орындаушылық кезең

1.Жаңа сабақ.Құрлымы күрделі теңдеулерді шешу.

Х +2 = 7*9                    56-х =48:6                 х-9:3= 128                     5*6+х=306

Х+2=63                         56-х=8                       х-3=128                         30+х=306

Х=63-2                          х=56-8                       х=128+3                        х=306-30

Х=61                              х=48                          х=131                            х=276

61+2=7*9                      56-48=48:6                131-9:3=128                  5*6+276=306

63=63                             8=8                           128=128                          306=306

2-тапсырма.Тақтада орындту

№1

Ерлан -3мин 150м

Нұрлан – 3мин 168 — ? м артық

Ш:150:3=50м

168:3=56м

56-50=6м

Ж: нұрлан 6м артық жүгірді

№2

6 вагонда -50 ж

Қалғанында – 45ж  16 в -?

Ш:6*50=300ж

16-6=10в

10*45=450ж

300+450=750

Ж:барлығы 750 жолаушы

3 – тапсырма. (Ауызша)

Геомериялық фигуралардың перимерін қолайлы тәсілмен есептеу.

Р= 3*3= 9 см             Р= (2+4) *2 = 16 см                     Р = 2*4 = 8 см

ІІІ.Сергіту сәті

А) 9- дан 81 –ге дейінгі сандардың ішінен 9 –ға бөлінетіндерін теріп айт.

Ә) 10 –нан бастап 18 –ге дейінгі сандардың әрқайсысын 9- ға бөліп, қалдықты тап.

Шыққан қалдықты 9 –бен салыстыр. Не байқадың?

10:9=1 (1)                 13:9= 1 (4)            16: 9= 1 (7)

11:9=1 (2)                 14:9= 1 (5)             17:9 = 1 (8)

12:9=1 (3)                 15:9= 1 (6)              18:9= 2

 

  1. IV. Рефлексиялық бағалау кезеңі

1.Математикалық диктант

А) Ойлаған санды 20 –ға кмітсе, 63 – тің 9 ға бөліндісіне тең сан шығады.

Х -20 = 63: 9

ә) Ойлаған санды 6 есе арттырса,20 мен 22 –нің қосындысына тең сан шығады.

Х*6 = 20+22

  1. Шығармашылық тапсырма

Бос дөңгелекшелерге 1,2,3,4,5,6,7 сандарын дұрыс орналастырсаң шеңбер бойынша қосындысына әрбір кесінді де 12 –ге тең болады. Жауабы: 4,3,5. 4,2,6. 4,7,1.

3.Тапсырма №7

3*7=21                         63*7=441

13*7=91                       73*7=511

23*7=161                     83*7=581

43*7=301                     93*7=651

53*7=371

4.Үйге тапсырма: №6. Шығармашылық тапсырама.

5.Оқушы еңбегін бағалау.