Алмас қылышты ардагер. (Ел аузынан) Ақжолтай Ағыбай батыр. М.Әбсембет

180

Тақырып: Алмас қылышты ардагер. (Ел аузынан) Ақжолтай Ағыбай батыр. М.Әбсембет

Мақсаты: Елінің жақсы өмір сүруі үшін өз өмірін құрбан еткен батырлар өмірін    дәріптеу, түсіндіру;

«Үлкенге құрмет, кішіге ізет» көрсетуді оқушылар бойына сіңдіру.

Оқушылардың сөздік қорын, логикалық, шығармашылық ойлауын жетілдіру;

Әдіс – тәсілдері: Баяндау, түсіндіру, көрнекілік, сұрақ – жауап т.б.

Сабақ түрі: Аралас сабақ.

Көрнекілігі: Батырлар суреті.

 

Сабақ барысы:

Бағдарлау – мотивациялық кезең.

  1. Ұйымдастыру.
  2. Психологиялық дайындық.

3.Үй тапсырмасын тексеру,бекіту.

Операциялық – орындаушылық кезең.

  1. Ой шақыру.
  2. Еркін жазу стратегиясы.
  3. Оқулықпен жұмыс
  4. Сөздікпен жұмыс.
  5. Сұраққа – жауап.
  6. Сергіту сәті.

Рефлексиялық – бағалау кезеңі.

  1. Венн диаграммасы.
  2. Үйге тапсырма.
  3. Бағалау.
  4. Қорытынды.

 

Бағдарлау – мотивациялық кезең.

1.Ұйымдастыру.

2.Психологиялық дайындық.

Бет – пішінге қарап көңіл – күй туралы айту.

3.Үй тапсырмасын тексеру,бекіту.

 

Операциялық – орындаушылық кезең.

1.Ой шақыру.

 Ердің сыншысы – елі.

 

 Ел күйінгенде күйінген – батыр,

 Ел сүйінгенде сүйінген – батыр,

 Ерегесте мыңға татар.

 

2.Еркін жазу стратегиясы

М: Олай болса, балалар дәптерімізді ашып, күннің жадын және бүгінгі тақырып «Алмас қылышты ардагер. (Ел аузынан) Ақжолтай Ағыбай батыр. М.Әбсембет.»деп жазып алайық.

 

 

 

3.Оқулықпен жұмыс

«Алмас қылышты ардагер. (Ел аузынан)

Қиядан қиқу төгілсе,

Аттың басын тартпаған,

Қисапсыз қол көрінсе,

Қорқып жаудан қайтпаған.

Қазақ деген халқының,

Батыр шыққан даңқынан

Қарсыласқан асылдар

Қорғасындай балқыған.

Еңбек қылған ел үшін,

Жауда кеткен кек үшін,

Қазақтың абырой,арына

Сарп қылған бар күшін……

қазақ батыры             қолбасшы

 

кіші жүз батыры                    Бөгенбай            қазақ күшін біріктіруші

 

Исатайдың серігі

 

Ағыбай -Ұлытауда туған

-Шешесі Қайсона тәрбиеснде болады

-2 жасында әкеден жетім қалады

-Қоңырбай батырдың ұлы

-13 жасында атқа мініп жорыққа шығады

-Кенесарының құрдасы,1-ші әскер кеңесшісі болады

-Ұрыстың бәрінде жеңіспен келетіндіктен халық Ақжолтай атайды

 

 

4.Сөздікпен жұмыс.

Мәміле — келісім.

Тоқырау – қиын жағыдайға тап болу.

Уәж – сөз,пікір.

Ірігенді ширату – есі шыққан шұбырған елгеақыл, бағыт беру.

Буырқану – батылдану.

Кәрі құлақ – естігені,білгені көп.

5.Сұраққа – жауап.

  • Бөгенбай кім?
  • Бөгенбай неше жасында басшы болған?
  • Бөгенбайдың қайдан байқадыңдар?
  • Бөгенбайдың ерлігін жырлаған кім?
  • Ағыбай батыр туралы не білдіңдер?
  • Кенесары кім болған?
  • Патша үкіметі қазақтарға қандай қысым көрсетті?
  • Ағыбайдың даңқын, ерлігін халқы қалай шығарды?

 

6.Сергіту сәті.

Рефлексиялық – бағалау кезеңі.                   

1.Венн диаграммасы.                                                  2.Үйге тапсырма.

Алмас қылышты ардагер. (жаттау.)                                        3.Бағалау.

Ақжолтай Ағыбай батыр. (мазмұндау)                                                 4.Қорытынды

Халық қорғаны

Алмас қылышты ардагер