ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

69

ДҮНИЕТАНУ  ПӘНІНЕН  ОРТА  МЕРЗІМДІ   ЖОСПАРЛАУ 

Оқып-үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдер Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында  бағаны  қоса, бағалау    

     Барлығын  қосқанда

Негізгі  дерек  көздер
1 Тақырыбы: Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер

Мақсаты: Өсімдіктердің  өмір  сүру  ұзақтығы  жайлы  білуі тиіс

 

 

 

 

 1.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: диалог

2.Оқыту мен оқуда  АКТ- ды пайдалану Суреттер  көрсету , пікір  алмасу

Топпен  жұмыс

3.Сыни  тұрғыдан  ойлауға  үйрету: «Өсімдік  түрлері»- ой қозғау, топтастыру,

4.Оқыту  үшін  бағалау мен  оқуды бағалау. Өзара  бағалау. Өзін-өзі  бағалау

Өсімдіктерді  өмір  сүруіне   қарай  топтарға ажырата  алады;

Олардың  өсіп-өніуіне  байланысты  қажеттілігін  сипаттай  алады;

 

Формативті  бағалау,          «Бағдаршам»

 

Тренинг «Шаттық  шеңбері»,

Сұрақ — жауап – «Өсімдік  түрлері»,

«Суреттер сөйлейді» суреттер; «Өсімдіктер  көрмесі» -топтық,

мәтінмен    жұмыс

І – топ: Біржылдық  өсімдіктер  туралы оқиды, суретін салу;

ІІ – топ: Екіжылдық  өсімдіктер туралы  оқиды, сурет  салады;

ІІІ – топ: Көпжылдық  өсімдіктер  туралы  оқиды, сызбасын  толтыру;

Үй тапсырмасы: А – Мәтінді  оқу,әңгімелеу,  В  -Емен  мен  күнбағысты  салыстыру,  С— «Әр  топтан 10-нан  өсімдік  атауын  жазу » дерек;

« Бағдаршам»  арқылы  бағалау

Компьютер, оқулық, үлестірмелі материалдар,ватман, маркер
2 Тақырыбы: Жабайы және мәдени өсімдіктер

Мақсаты: Оқушыларда  жабайы және мәдени өсімдіктер туралы  түсінік  және  өсімдіктердің адам өмірдегі маңыздылығын  қалыптастыру

 1.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: Диалог «Кім  білгіш?»  ойыны.
2.Оқыту мен оқуда  АКТ-ды пайдалану: «Жабайы  және  мәдени» аудио –визуалды  демонстрациялау

3.Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету:

«Өрмекші»  әдісі. Топпен  жұмыс  істеу- коллаж

4.Талантты  және  дарынды балаларды оқыту : «Венн  диаграммасы»  толтыру.

5.Оқыту  үшін  бағалау мен  оқуды бағалау . Бағалау  парағы, жұптық  бағалау.

Оқушылар  жабайы және мәдени өсімдіктер  туралы  түсінік  алады.

 

Жұптық  бағалау,  Формативтік бағалау Тренинг «Тілектер елі», түрлі түсті  стикер  арқылы топқа бөліну;

«Кім білгіш?» ойын  ойнау арқылы үй  тапсырмасын тексеру; топтық  жұмыс

АКТ  арқылы  «Жабайы және мәдени өсімдіктер»  таныстырылым; әңгімелесу;

Топпен  жұмыс – І – топ- коллаж: «Жабайы өсімдіктер» — топтастыру

ІІ –топ – коллаж .« Мәдени  өсімдіктер»-топтастыру

С  оқушы — сызба  толтыру;

Үй  тапсырмасы : 81-83  бет мәтін  оқу, сұраққа  жауап  беру,  В  оқушы  5 мәдени  өсіімдік  жазу,  талдау

Жұптық  бағалау

Компьютер, оқулық, түрлі  суреттер, үлестірмелі  бағалау  парақтары,

тірек – сызбалар.

3 Тақырыбы:

Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Мақсаты: көгал, өсімдіктер  мен жануарлар  әлемі  туралы  түсінігін  қалыптастыру;

 

 

1. Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер:Диалогтік  оқыту

2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды  пайдалану: Көгал  суреттері, әңгіме ;

3. Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне  сәйкес  оқыту және оқу: деңгейлік  тапсырмалар

4. Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету: «миға шабуыл»

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Өзін  өзі  бағалау. Кері  байланыс

 

 

 

 

Оқушыларда  көгал, өсімдіктер  мен жануарлар  әлемі  туралы  түсінік қалыптасады, көк  шалғынның  сұлулығын  түсінуге  үйренеді Формативті  бағалау,

кері  байланыс- смайлик

Тренинг «Қара жорға» биі, жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді;

Тақырыпты  ашу – «Көгалдағы  жануарлар  мен  өсімдіктер»;

АКТ  арқылы    шолу  жасау; әңгіме;

А -шалғынның  маңыздылығын  атау;

В  -Орманның  рөлін  сипаттау, сызбаға  түсіру;

С- тіршілік  ортасын  сипаттап, сурет  салу;

Топ  арасында «Мен –саған, сен -маған»ойын жүргізу; Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.

Баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші сұрақтар дайындаймын.

Үй  тапсырмасы  83 – 86 бет оқу; 86 бет  тапсырма  орындау;

Смайлик  арқылы  бағалау.

Оқулық, үлестірмелі  қағаздар, компьютер, тақырыпқа  байланысты  суреттер,бағалау  парақтары.
4 Тақырыбы:

Өсімдікті қорғау қажет.

Мақсаты: Оқушылардың   білімін  тереңдетуге  және  пысықтауға, табиғатты  құрметтеуге  және  аялай  білуге  үйрету  .

1.Оқыту мен оқуда  АКТ-ды  пайдалану: суреттер  көрсету; «Константинополь»-ойын  шартымен таныстыру

2. Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: Диалогтік  оқыту: сұрақ-жауап.

3.  Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету: Ой  қозғау

4.Талантты  және  дарынды балаларды  оқыту: Әр  топ  өз  жұмыстарын  қорғайды

5.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Өзін- өзі бағалау. «Екі  жұлдыз, бір  тілек» .

Өсімдіктердің  өсіп-өну  ортасы жайлы  білімдерін  пысықтайды , табиғатты  құрметтеуге  және  аялауға  үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 формативті бағалау,  «Екі жұлдыз, бір тілек» «Сәлемдесу» ойыны.

Өсімдік  түрлеріне  қарай  топқа  бөлу,

АКТ  арқылы  таныстырылым «Табиғатты  аялайық!»  көрсету, пікірлесу;

«Константинополь» ойыны. Сұрақ-жауап  барысында  өздерін  көрсете  біледі.

Топпен  жұмыс  істеу  барысында  топ  мүшелері  өз  шығармашылықтарын  көрсете  алады: А  оқушы: сурет  салады, В оқушы: жұмбақ  шешеді, С оқушы: өлең  жазады;

Үй  тапсырмасы: 87-88  бет  оқу, мазмұндау;тапсырма  орындау

«Екі  жұлдыз, бір тілек»  арқылы  бағалау.

Оқулық, үлестірмелі  қағаздар, компьютер, суреттері, «Білім  ағашы», түрлі-түсті  маркерлер, ватман, бағалау  парақтары,