Тамақтану гигиенасы. Дәрумендер

 

                                Қысқа мерзімді жоспар

3«а» сынып3 — апта5 — күн2 — сабақ
МұғаліміӘділбек Үмиткүл Ілиясқызы
Сабақтың тақырыбыТамақтану гигиенасы. Дәрумендер
СілтемеДүниетану 3сынып. 2014ж. Әдістемелік құрал. Интернет желісі. Менің алғашқы энциклопедиям. Сұрақ-жауап энциклопедиясы.
Жалпы мақсаты

 

Астың адам өміріндегі маңызын, тамақ сапасының адам денсаулығына және жалпы ағзаға әсерін білу.Тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып, мазмұнын ашу. Сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету.
Оқу нәтижесі
Негізгі идеяларОқушылардың бірлік, ынтымақтастықты  үйрену керек екендігін  ұғындыру.Оқу әрекеті арқылы топта достыққа, топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.
Тапсырмалар

 

 

1. Білу. Ой қозғау.

2.Түсіну. Оқулықпен жұмыс

3.Қолдану.»Бірлескен зерттеу»тәсілі

4.Талдау. Ой сергек тапсырмалар.

5. Жинақтау. Топтық жұмыс. постер әдісі

Дереккөздер,

жабдықтар

Интерактивті тақта, суреттер, бояу, қарындаштар, постерлер, үлестірмелі материалдар, маркерлер,  стикерлер,  АКТ желісі
Оқыту әдістеріЖаңа әдістер.

АКТ

СТО   Оқыту үшін бағалау.

1. Диалог

 

2 .Топтық жұмыс

 

Сабақ кезеңдері     Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіБағалау
I. Проблеманы айқындау  кезеңі:

 

 

Болжау стратегиясы

 

Жаңа  тақырыпқа бағытталу

 

Білу

 

 Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық «Сағат бойынша достар» ойыны.

Шарты: Оқушыларға сағат макеті беріледі. Сағаттың әр санына жеміс-көкеніс жазады және сол бойынша достарына жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Бүгін сабақ не туралы болуы мүмкін, қалай ойлайсыңдар?

 Пайдалы тағамдар. Сурет көрмесі.

Жемістермен топқа бөліну.

 

 

Суретті қорғау.

 

 

 

Крите-рий арқылы топ басшысы бағалауы

 

Ой қозғау.

Тамақтану не үшін қажет?

 

 

Оқушылар өз ойларын ортаға салады;

II.

 

«Проблеманы шешу» кезеңі:

 

Түсіну

 

 

Жаңа  мәліметтер , қажетті сілтемелер айту.

 

 

«Білім құмарларға » дерегін оқу, танысу.

 

 

III.

«Проблема шешімін қолдану» кезеңі:

 

Қолдану

 

 

 

«Бірлескен зерттеу»тәсілі

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

Тапсырмалар:

1-топ: Өсімдіктер мен ет тағамдарын атап, қаншалықты пайдалы екенін дәлелдеу.

 

2-топ: Суретке қарай отырып тамақтанудың қандай ережелері бұзылғанын анықтау.

 

3-топ: Жұмбақ шешу.

Тісіңді күте біл. Дәптермен жұмыс.

4-топ: Тамақтану ережесін құру.

 

 

«Қаңқалар» биі.

 

 

Оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;

 

Суреттерін,ой түйіндерін жазады;

 

 

 

 

 

 

Топты бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

Ой сергек

 

 

 

Ой-қиял

 

«Бәріде дәрумендер туралы»ой сергіту тапсырмалары.

 

Құнарлы тамақтану үшін; дәрумендерді , негізгі қоректік заттарды қалай пайдалануға болады?

Тамақтану пирамидасын құру. «Біз тамақ ішу үшін тіршілік етпейміз, тіршілік ету үшін тамақ ішеміз»

 

 

 

Оқушылар алдымен топ ішінде мәселені талқылап, өз ойларын ортаға салады.

 

Әр топ өз нұсқасын айтады.

 

 

 

Жинақтау

Шығармашылық жұмыс.

Әр топ бір күнге арналған ас мәзірін жасау.

1-топ: Таңғы ас

2-топ: Түскі ас

3-топ: Бесін ас

4-топ: Кешкі ас

 

 

Өзара бағалау

 

 

 

Бағалау

 

 

 «Ең дұрыс ас» деген ас мәзірін таңдау,мектеп медбикесі

 

Үйге тапсырма

 

 

 

 

 

 

«Денсаулығың өз қолыңда» шығарма жазу

Крите-рий арқылы бағалау

 

Кері байланыс

Рефлексия

 

 

Маған бүгінгі…………………..қызықты болды.

Мен…………………..меңгердім.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді,өз ойларын еркін баяндайды.Өзін-өзі бағалау