Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып

406

Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып

Дүниетану 2 сынып

Оқу жоспары бойынша барлығы 34 сағат.

Мерзімі 1.Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу 4. Оқып-үйренудің нәтижесі 5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса,бағалау 6. Талантты,дарынды және бәрін қоса есептегенде 7. Негізгі дерек көздер
  1 Кіріспе 1.        ЫАО.

2. ОБК. Топтарға бөліну.

3.СТО. Венн диаграммасы

4.ДТБО. Сұхбат алу

5.ЖЕСО. Жоспар құру.

1.        ОҮБ

Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру. бақылағыштықты,білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйрету БП,ЖБ Сұхбат алу  
  2 Мен адаммын 1.        ЫАО. Тренинг өткізу

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Сызбамен жұмыс

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау. адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беру ғаламтор көзі
  3 Адам және табиғат 1.        ЫАО.Сәлемдесу

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеу Адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыру БП;ЖБ Сызба құру, эссе жазу Оқулық
  4 табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі 1.        ЫАО.Гүл сыйлау.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу.( түстер арқылы)

3.        СТО. Топтық жұмыс.

4.        ЖЕСО. Карточкамен жұмыс.

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтады Оқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыру Бағалау парағы, суммативті бағалау Жоба қорғау,Жоспар құрастыру Ғаламтор көзі, оқулық
  5 Ата-аналарымыздың мамандығы 1.        ЫАО. Тырс-тырс холодильник

2.        ОБК, Аман-Есен,Тұрар-Мекен

3.        ДТБО. Пікіпталас.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады ма Өз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамыту Бағалау парағы,

Жиынтық бағалау

Мамандық аттарын жазу, пікірталас буклет, оқулық
  6 Көкжиек. Көкжиект тұстары 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Үш топқа бөліну.

3.        СТО.Миға шабуыл.

4.        ДТБО. Сөзжұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау. Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйрету Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Сөзжұмбақ шешу, сурет салу Құбыланама, ғаламтор көзі, оқулық
  7 сурет және жергілікті жердің сұлбасы 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру.

4.        ДТБО. Сұлбаның суретін салу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау. Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйрету Бағалау парағы, Жиынтық бағалау Сұлба салу оқулық
  8 Ауа. Ауаның қасиеті 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО.ROTITIONстратегиясы

4.        ЖЕСО. Топтастыру

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру. Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыру БП,ЖБ Топтастыру,

Пікрлесу

Оқулық, ғаламтор көзі
  9 Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ДТБО. Сурет салу.

4.        ЖЕСО. Пікірталас

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтау ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіру БП,ЖБ. Өз ойын жазу,

сурет салу

Оқулық, ғаламтор көзі
  10 Су. Судың күйі 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі

4.        ЖЕСО. Топтық жұмыс

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтау Табиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыру Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

ББҮ, Топтық жұмыс,

Глобуспен жұмыс

Оқулық
                                                                                                                                                                 ІІ-тоқсан. 7-сағат
  1 Судың қасиеті. 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. ROTITION әдісі.

4.        ЖЕСО. Тәжірибе жасау

5.        ОҮБ.Бағалау парағы

Судың қасиетін анықтау Тәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледі БП,ЖБ ROTITION әдісі,тәжірибе жасау Оқулық
  2 Суды қорғаңдар! 1.        ЫАО. «Күншуақ»тренингі.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО, Түртіп алу әдісі

4.        ЖЕСО. Топтық жұмыс

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табу Табиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыру Бағалау парағы, Суммативті бағалау әңгіме дайындау, Топтық жұмыс Оқулық, ғаламтор көзі
  3 Топырақ 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ДТБО.Сурет салу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Топырақ деген не? Сұрағына жауап табу Топырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Топтастыру, сурет салу Оқулық, ғаламтор көзі
  4 Топырқаты қорғау 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Топтастыру.

4.        ДТБО, сурет салу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеу жер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыру БП,ЖБ Топтастыру, пікірталас, сурет салу Тәжірибе жасауға керекті құралдар,ғаламтор көзі
  5 Өсімдік-тірі организм 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ДТБО. Сызба құру.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтау Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтау Бағалау парағы, Жиынтық бағалау Сызба құру, «Тауып көр»ойыны Оқулық, кестемен жұмыс
  6 Өсімдік мүшелері. Тұқым. 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке тұқым керектігін анықтау Өсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беру БП,ЖБ Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау Оқулық, ғаламтор көзі
  7 Тамыр 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Эссе жазу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу.  

Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері және өсімдік тіршілігіндегі маңызын ұғындыру

 

БП,ЖБ

 

эссе жазу

Демонстрациялық материал
                                                                                                                                                           ІІІ-тоқсан. 10-сағат
  1 Сабақ. 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Эссе жазу.

4.        ЖЕСО. Сурет салу.

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке сабақ керек екенін анықтау Оқушылардың білімге деген белсенділігін арттыру, мәтінмен жұмыс істеуге, жорамал жасауға үйрету Бағалау парағы, Суммативті бағалау Сурет салу, эссе жазу, тәжірибе жасау Ғаламтор көзі, оқулық, дем-қ мат-л
  2 Жапырақ. 1.        ЫАО. Тренинг»Кел, балалар күлейік»

2.        ОБК. Гүл арқылы топқа бөліну.

3.        ЖЕСО. Жұмбақ шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке жапырақтың керектігін түсінеді Жапырақтардың өсімдіктер тіршілігіндегі және басқа жанды табиғаттағы маңызы туралы  білімдерін қалыптастыру Бағалау парағы, Жиынтық бағалау Жұмбақ шешу, Попкорн ойыны Ғаламтор көзі, оқулық,дем-қ мат-л
  3 Гүл және жеміс 1.        ЫАО.Тренинг «Ризамыз саған біз»

2.        ОБК. Жүрекшелер арқылы топқа бөлу.

3.        ДТБО. Топтастыру

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке гүл мен жемістің керектігін ұғынады Өсімдік тіршлігінде гүл мен жемістің маңызы және оның әртүрлілігі туралы білім қалыптастыру Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Сөзжұмбақ, Жемістерді топтастыру оқулық,қима қағаздар
4 Өсімдіктердің көбеюі 1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО. Тапсырмалар

4.        ОҮБ

Өсімдіктер әртүрлі жолмен көбеетінін анықтайды Өсімдіктердің көбеетін бөліктерін атауға үйренеді БП,ЖБ Сөзжұмбақ шешу, Топтастыру Оқулық
5 Бөлме өсімдіктері 1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу. Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру. Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Топтастыру, пікірталас, сурет салу Ғаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа
6 Өсімдіктің өсіп-өнуі үшін не қажет? 1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО.  Жұмбақтар шешу

4.        ОҮБ.  Бағалау парағы

 

 

Өз ойын еркін жеткізу. Топтағы басқа оқушыларға демеу беру

 

 

Оқушыларды ынтымақтастыққа, татулыққа тәрбиелеу. БП;ЖБ Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау Ғаламтор көзі, оқулық
7 Өсімдік шаруашылығы 1.        ЫАО. Тренинг «Тілек айту»

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Жағдаят шешу.

4.        ЖЕСО. Жұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

ауа деген не сұрағына жауап іздену Өсімдік шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастыру БП;ЖБ Жұмбақ, «Сұхбат»дид.ойыны, жағдаят шешу Ғаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа
8 Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі 1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Ойын

4.        ОҮБ. БП

Инелік пен қасқырдың  ұқсастығын табады Жануарлардың көптүрлілігі туралы білімдерін толықтыру БП,ЖБ «Дұрыс және дұрыс емес пайымдау»ойыны оқулық
9 Мал шаруашылығы 1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        ДТБО. Ойын

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Үй жануарларына, олардың төлдеріне сүйіспеншілікпен қарау. Малшаруашылығының адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру, малшаруашылығы мамандарының еңбегін бағалай білуге үйрету БП,ЖБ «Артығын тап»ойыны, «Кім қалай дыбыстайды?»ойыны Ғаламтор көзі, оқулық
10 Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай 1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО. ЖИГСО әдісі

4.        ДТБО. Ойын

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Жануарлардың бәріне бірдей жарық керектігін түсінеді Жануарлар тіршілігіне керекті жағдайлар туралы түсінік беру Сабақтың  басында  таныстырылған  критерий  бойынша  топтар  бір-бірін  бағалайды.  Сабақ   бойында  формативті  бағалауды  жүргізу. «Маған суық»ойыны, топтастыру Оқулық, дем-қ мат-л
ІҮ-тоқсан 8-сағат
1 Жануарлар қалай қоректенеді 1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК Топтарға бөлу

3.        СТО. Топтастыру

4.        ДТБО. Жұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Егер қасқыр мен түлкі қоянмен қоректенбесе, не болатынын біледі Бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастыру БП,ЖБ Жұмбақ шешу,Топтастыру Оқулық,ғаламтор көзі
2 Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. ББҮ әдісі

4.        ДТБО. Ойын

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Тығылған дұрыс па, әлде өз жауларын қорқытқан дұрыс па? Деген сұраққа жауап табады Жануарлардың қоршаған орта жағдайына қарай әртүрлі жолмен бейімделуі туралы оқушылардың білімін қалыптастыру БП,СБ ББҮ әдісі, «Мені жасыр»ойыны Оқулық, ғаламтор көзі
3 Құстардың алуан түрлілігі 1.        ЫАО. Тырс-тырс холодильник тренинг

2.        ОБК. Санамақ арқылы бөліну

3.        ДТБО. Кесте құру

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Құстардың барлық түрі ұша алмайтынын анықтайды Құстардың алуан түрлілігі жайында білім қалыптастыру Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

«Құс туралы білгіштер»ойыны, кесте құрастыру Оқулық
4 Құстардың көбеюі 1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ЖЕСО. Тапсырмалар.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Түйеқұстың жұмыртқасының салмағын анықтайды Құстардың өсіп-өнуі туралы білімдерін кеңейту БП,ЖБ Проблемалық сұрақтарға жауап беру Оқулық, ғаламтор көзі
5 Жануарлар қалай өсіп-өнеді? 1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        СТО. Топтастывру

4.        ДТБО. Ертегі құрастыру.

5.        ЖЕСО.Сурет салу

6.        ОҮБ. Бағалау парағы

Көктемде неге аң, балық аулауға тыйым салынғанын біледі Жануарлардың өсіп-өнуі туралы білімдерін қалыптастыру БП,СБ Сызбаны толтыру, сурет салу, ертегі құрастыру Оқулық, дем-қ мат-л
6 Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы 1.        ЫАО. «Гүл сыйлау»тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Топтастыру

4.        ДТБО. Ереже құрастыру

5.        ОҮБ

Қызыл кітап жөнінде білімдерін толықтыру ҚР Қызыл кітабымен таныстыру, оған енген өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін кеңейту БП,ЖБ Топтастыру, ереже құрастыру Қызыл кітап, оқулық
7 Топсаяхат 1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО. Тапсырма

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

 

 

Өсімдіктер мен жануарларды бақылау үшін қай жаққа топсаяхатқа шығуға болатынын анытайды Топсаяхат кезінде нақты мысалдар арқылы оқушыларды табиғат аясында өзін ұстаудың ережелерін сақтауға тәрбиелеу БП,ЖБ Тұжырымдамалық шеңберді толтыру Оқулық