Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып

Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып

Дүниетану 2 сынып

Оқу жоспары бойынша барлығы 34 сағат.

Мерзімі1.Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса,бағалау6. Талантты,дарынды және бәрін қоса есептегенде7. Негізгі дерек көздер
 1Кіріспе1.        ЫАО.

2. ОБК. Топтарға бөліну.

3.СТО. Венн диаграммасы

4.ДТБО. Сұхбат алу

5.ЖЕСО. Жоспар құру.

1.        ОҮБ

Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру.бақылағыштықты,білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйретуБП,ЖБСұхбат алу 
 2Мен адаммын1.        ЫАО. Тренинг өткізу

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Сызбамен жұмыс

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау.адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыруФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беруғаламтор көзі
 3Адам және табиғат1.        ЫАО.Сәлемдесу

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеуАдам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыруБП;ЖБСызба құру, эссе жазуОқулық
 4табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі1.        ЫАО.Гүл сыйлау.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу.( түстер арқылы)

3.        СТО. Топтық жұмыс.

4.        ЖЕСО. Карточкамен жұмыс.

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтадыОқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыруБағалау парағы, суммативті бағалауЖоба қорғау,Жоспар құрастыруҒаламтор көзі, оқулық
 5Ата-аналарымыздың мамандығы1.        ЫАО. Тырс-тырс холодильник

2.        ОБК, Аман-Есен,Тұрар-Мекен

3.        ДТБО. Пікіпталас.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады маӨз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамытуБағалау парағы,

Жиынтық бағалау

Мамандық аттарын жазу, пікірталасбуклет, оқулық
 6Көкжиек. Көкжиект тұстары1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Үш топқа бөліну.

3.        СТО.Миға шабуыл.

4.        ДТБО. Сөзжұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау.Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйретуФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Сөзжұмбақ шешу, сурет салуҚұбыланама, ғаламтор көзі, оқулық
 7сурет және жергілікті жердің сұлбасы1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру.

4.        ДТБО. Сұлбаның суретін салу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау.Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйретуБағалау парағы, Жиынтық бағалауСұлба салуоқулық
 8Ауа. Ауаның қасиеті1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО.ROTITIONстратегиясы

4.        ЖЕСО. Топтастыру

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыруБП,ЖБТоптастыру,

Пікрлесу

Оқулық, ғаламтор көзі
 9Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ДТБО. Сурет салу.

4.        ЖЕСО. Пікірталас

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтауауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіруБП,ЖБ.Өз ойын жазу,

сурет салу

Оқулық, ғаламтор көзі
 10Су. Судың күйі1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі

4.        ЖЕСО. Топтық жұмыс

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтауТабиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыруФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

ББҮ, Топтық жұмыс,

Глобуспен жұмыс

Оқулық
                                                                                                                                                                ІІ-тоқсан. 7-сағат
 1Судың қасиеті.1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. ROTITION әдісі.

4.        ЖЕСО. Тәжірибе жасау

5.        ОҮБ.Бағалау парағы

Судың қасиетін анықтауТәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледіБП,ЖБROTITION әдісі,тәжірибе жасауОқулық
 2Суды қорғаңдар!1.        ЫАО. «Күншуақ»тренингі.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО, Түртіп алу әдісі

4.        ЖЕСО. Топтық жұмыс

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табуТабиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыруБағалау парағы, Суммативті бағалауәңгіме дайындау, Топтық жұмысОқулық, ғаламтор көзі
 3Топырақ1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ДТБО.Сурет салу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Топырақ деген не? Сұрағына жауап табуТопырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыруФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Топтастыру, сурет салуОқулық, ғаламтор көзі
 4Топырқаты қорғау1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Топтастыру.

4.        ДТБО, сурет салу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеужер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыруБП,ЖБТоптастыру, пікірталас, сурет салуТәжірибе жасауға керекті құралдар,ғаламтор көзі
 5Өсімдік-тірі организм1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ДТБО. Сызба құру.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтауӨсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтауБағалау парағы, Жиынтық бағалауСызба құру, «Тауып көр»ойыныОқулық, кестемен жұмыс
 6Өсімдік мүшелері. Тұқым.1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке тұқым керектігін анықтауӨсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беруБП,ЖБЖұмбақтар шешу, Тәжірибе жасауОқулық, ғаламтор көзі
 7Тамыр1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Эссе жазу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу. 

Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері және өсімдік тіршілігіндегі маңызын ұғындыру

 

БП,ЖБ

 

эссе жазу

Демонстрациялық материал
                                                                                                                                                           ІІІ-тоқсан. 10-сағат
 1Сабақ.1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Эссе жазу.

4.        ЖЕСО. Сурет салу.

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке сабақ керек екенін анықтауОқушылардың білімге деген белсенділігін арттыру, мәтінмен жұмыс істеуге, жорамал жасауға үйретуБағалау парағы, Суммативті бағалауСурет салу, эссе жазу, тәжірибе жасауҒаламтор көзі, оқулық, дем-қ мат-л
 2Жапырақ.1.        ЫАО. Тренинг»Кел, балалар күлейік»

2.        ОБК. Гүл арқылы топқа бөліну.

3.        ЖЕСО. Жұмбақ шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке жапырақтың керектігін түсінедіЖапырақтардың өсімдіктер тіршілігіндегі және басқа жанды табиғаттағы маңызы туралы  білімдерін қалыптастыруБағалау парағы, Жиынтық бағалауЖұмбақ шешу, Попкорн ойыныҒаламтор көзі, оқулық,дем-қ мат-л
 3Гүл және жеміс1.        ЫАО.Тренинг «Ризамыз саған біз»

2.        ОБК. Жүрекшелер арқылы топқа бөлу.

3.        ДТБО. Топтастыру

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өсімдікке гүл мен жемістің керектігін ұғынадыӨсімдік тіршлігінде гүл мен жемістің маңызы және оның әртүрлілігі туралы білім қалыптастыруФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Сөзжұмбақ, Жемістерді топтастыруоқулық,қима қағаздар
4Өсімдіктердің көбеюі1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО. Тапсырмалар

4.        ОҮБ

Өсімдіктер әртүрлі жолмен көбеетінін анықтайдыӨсімдіктердің көбеетін бөліктерін атауға үйренедіБП,ЖБСөзжұмбақ шешу, ТоптастыруОқулық
5Бөлме өсімдіктері1.        ЫАО. Тренинг өткізу.

2.        ОБК. Топқа бөлу.

3.        ЖЕСО. Жұмбақтар шешу.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу.Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.Формативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

Топтастыру, пікірталас, сурет салуҒаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа
6Өсімдіктің өсіп-өнуі үшін не қажет?1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО.  Жұмбақтар шешу

4.        ОҮБ.  Бағалау парағы

 

 

Өз ойын еркін жеткізу. Топтағы басқа оқушыларға демеу беру

 

 

Оқушыларды ынтымақтастыққа, татулыққа тәрбиелеу.БП;ЖБЖұмбақтар шешу, Тәжірибе жасауҒаламтор көзі, оқулық
7Өсімдік шаруашылығы1.        ЫАО. Тренинг «Тілек айту»

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Жағдаят шешу.

4.        ЖЕСО. Жұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

ауа деген не сұрағына жауап ізденуӨсімдік шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастыруБП;ЖБЖұмбақ, «Сұхбат»дид.ойыны, жағдаят шешуҒаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа
8Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ДТБО. Ойын

4.        ОҮБ. БП

Инелік пен қасқырдың  ұқсастығын табадыЖануарлардың көптүрлілігі туралы білімдерін толықтыруБП,ЖБ«Дұрыс және дұрыс емес пайымдау»ойыныоқулық
9Мал шаруашылығы1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        ДТБО. Ойын

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Үй жануарларына, олардың төлдеріне сүйіспеншілікпен қарау.Малшаруашылығының адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру, малшаруашылығы мамандарының еңбегін бағалай білуге үйретуБП,ЖБ«Артығын тап»ойыны, «Кім қалай дыбыстайды?»ойыныҒаламтор көзі, оқулық
10Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК. Үш топқа бөлу

3.        СТО. ЖИГСО әдісі

4.        ДТБО. Ойын

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Жануарлардың бәріне бірдей жарық керектігін түсінедіЖануарлар тіршілігіне керекті жағдайлар туралы түсінік беруСабақтың  басында  таныстырылған  критерий  бойынша  топтар  бір-бірін  бағалайды.  Сабақ   бойында  формативті  бағалауды  жүргізу.«Маған суық»ойыны, топтастыруОқулық, дем-қ мат-л
ІҮ-тоқсан 8-сағат
1Жануарлар қалай қоректенеді1.        ЫАО. Тренинг

2.        ОБК Топтарға бөлу

3.        СТО. Топтастыру

4.        ДТБО. Жұмбақ шешу

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Егер қасқыр мен түлкі қоянмен қоректенбесе, не болатынын біледіБүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастыруБП,ЖБЖұмбақ шешу,ТоптастыруОқулық,ғаламтор көзі
2Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. ББҮ әдісі

4.        ДТБО. Ойын

5.        ОҮБ. Бағалау парағы

Тығылған дұрыс па, әлде өз жауларын қорқытқан дұрыс па? Деген сұраққа жауап табадыЖануарлардың қоршаған орта жағдайына қарай әртүрлі жолмен бейімделуі туралы оқушылардың білімін қалыптастыруБП,СБББҮ әдісі, «Мені жасыр»ойыныОқулық, ғаламтор көзі
3Құстардың алуан түрлілігі1.        ЫАО. Тырс-тырс холодильник тренинг

2.        ОБК. Санамақ арқылы бөліну

3.        ДТБО. Кесте құру

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Құстардың барлық түрі ұша алмайтынын анықтайдыҚұстардың алуан түрлілігі жайында білім қалыптастыруФормативті  бағалау

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.Бағалау  парағы  арқылы  критерий  бойынша  ортақ  балын  шығарып,бағалау  парақтарын  толтыру

«Құс туралы білгіштер»ойыны, кесте құрастыруОқулық
4Құстардың көбеюі1.        ЫАО. Тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        ЖЕСО. Тапсырмалар.

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

Түйеқұстың жұмыртқасының салмағын анықтайдыҚұстардың өсіп-өнуі туралы білімдерін кеңейтуБП,ЖБПроблемалық сұрақтарға жауап беруОқулық, ғаламтор көзі
5Жануарлар қалай өсіп-өнеді?1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        СТО. Топтастывру

4.        ДТБО. Ертегі құрастыру.

5.        ЖЕСО.Сурет салу

6.        ОҮБ. Бағалау парағы

Көктемде неге аң, балық аулауға тыйым салынғанын біледіЖануарлардың өсіп-өнуі туралы білімдерін қалыптастыруБП,СБСызбаны толтыру, сурет салу, ертегі құрастыруОқулық, дем-қ мат-л
6Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы1.        ЫАО. «Гүл сыйлау»тренинг.

2.        ОБК. Топтарға бөлу.

3.        СТО. Топтастыру

4.        ДТБО. Ереже құрастыру

5.        ОҮБ

Қызыл кітап жөнінде білімдерін толықтыруҚР Қызыл кітабымен таныстыру, оған енген өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін кеңейтуБП,ЖБТоптастыру, ереже құрастыруҚызыл кітап, оқулық
7Топсаяхат1.        ЫАО.

2.        ОБК. Топтарға бөлу

3.        ЖЕСО. Тапсырма

4.        ОҮБ. Бағалау парағы

 

 

Өсімдіктер мен жануарларды бақылау үшін қай жаққа топсаяхатқа шығуға болатынын анытайдыТопсаяхат кезінде нақты мысалдар арқылы оқушыларды табиғат аясында өзін ұстаудың ережелерін сақтауға тәрбиелеуБП,ЖБТұжырымдамалық шеңберді толтыруОқулық