Дос және Достық

78

Тақырыбы:   Дос және Достық

Мақсаты:

1.Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы,достықтың шынайы белгісі туралы түсіндіру;

2.Оқушыларды әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру,олардың өзін қоршаған ортасын дұрыс түсінулеріне,өмірге деген көзқарастарының қалыптасуына өз ойын,пікірін баяндай жеткізге білулеріне көмектесу;

3.Оқушыларды досытққа адал болуға,имандылыққа,сыйластыққа тәрбиелеу;

Түрі:Тренинг элементтері аралас танымдық сағат

Көрнекілігі:интереактивті тақта, нақыл сөздер,сызбалар.

Әдісі:Сын тұрғысынан ойлау страегиясы,сұрақ-жауап.

Барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі.

Психологиялық дайындық

Үлкенге де «сіз»,кішіге де «сіз».

Баршаңызға құрметпен,

Бас иеміз біз.

ІІ.Негізгі бөлім

-Кім достық туралы мақал біледі?

/Оқушыларды тыңдау/

 

Мұғалім:-Олай болса бүгінгі ашық сынып сағатымыз «Дос және Достық»деп аталады.

-Достық дегенді қалай түсінесіңдер?

1-оқушы: Достық-ізгі ниетті адамдардыңбір-біріне тек жақсылық жасауға серттесіп,ниет қосып іс-әрекетке ортақтасуы.Достық ізгі қасиет.

2-оқушы: Достықтың нәрі оның қадіріне жете білу.Достық киелі ұғым.

3-оқушы: Жаны таза,жүзі жылы,жөні түзу,ақылды,парасатты болу-нағыз достықтың белгісі.

4-оқушы: Достықтың сенімі адамдардың бір-бірін қажетсінуі мен шынайы құрмет тұтуы.

5-оқушы: Адал достық-өмірлік нұсқа,амал достықтың өрісі қысқа.

6-оқушы:  Достасу,серік табу адамның бақытына бақыт қосады.

Мұғалім:

-Дұрыс айтасыңдар,балалар.Достық-аспандағы жарық жұлдыз,теңіздегі гауһар тас.Жұлдызды да,гауһар тасты да ешкім кірлете алмайды.Достық адамды асқақтатады.

Нағыз достық адамға шабыт беріп отырады.Олар бір-бірініің қуанышында да.сәтсіздігінде де ортақтасып отырады.

Жалған достықтың-ғұмыры қысқа болады.Олар бір-біріне шынайы болмайды.Бір-бірінің кемшіліктерін түземейді.

Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты.Бірде замандастары шешеннен:

-Достық нешеу?-деп сұрапты.

Әйтімбет:

-Достықтың 2түрі болады. Бірі-адал достық,екіншісі-амал достық,-дейді.

 

-Дұрыс –ақ енді оларды қалай ажырата аламыз?

Шешен:

— Адал достық-өмірлік нұсқа,амал достықтың өрісі қысқа-деп жауап беріпті.

Осыны қалай түсінесіңдер?

/Оқушыларды тыңдау/

Мұғалім:

-Ал енді достықты бір нәрсеге теңеп көрейікші.Теңеген затымыздың суретін са лайық.Сосын сол бойынша түсіндірейік.

Мысалы:

                                                     Достық-адамдар арасындағы байланыс.

Айзат: «Дос болайық бәріміз» өлеңін оқиды.

Мұғалім:

-Дос деген кім?

Шарты: Бір сөйлеммен айту.

 

                                       Сыр бөлісетін адам.

                                 Мені өте жақсы түсінетін адам.

Сенімді адам.

 

Мұғалім:

-Дос қандай болу керек? /Топтастыру/

/Оқушыларды тыңдау/

 

 

 

 

 

 

Ән:Дос болайық бәріміз: Орындайтын: 3ә-сынып оқушылары.

                                 Адал дос (әңгіме )
ІІІ.Қорытынды.

3.Жағдаяттар шешу.

*Саған досың өкпелі.Неге екенін білмейсің.2күн болды сені көрсе қашқақтайды.Сен не істейсің?

*Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды Қандай шешім қабылдар едің?

*Сенің досыңды үлкен балалар қорқытып жатыр.Сенің әлің жетпейді. Не істейсің?

*Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды.Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің?

*Сенің жаңа досың бұрынғы досыңды тастауыңды өтінді.Өзімен ғана дос болғаныңды қалады. Не істейсің?

 

*Досың сенің қимас ағаң сыйлаған сувеиріңді ұнатып қалды.Қайта-қайта оны қызықтаумен болжы.Қимас досың сұраса берер ме едің?

Хор:

Мұғалім сөзі:

Қорыта келгенде,менің сендерге айтарым:

Достықты қадірлей біліңдер

Досыңның кемшілігін кешіре біл.

100сом ақшаң болғанша 100досың болсын дегенді ұмытпа