Кез-келген бір таңбалы санды қосу және азайту

111

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі:  кестелік қосу  және азайту  тақырыбынан  алған білімдерін  пысықтай отырып, оңға кез-келген  бір таңбалы  санды қосу және азайту  тәсілдерімен таныстыру.

Дамытушылық: ойнай  отырып,  ойлай білуге,  тез шешім  қабылдап, қорытынды шығаруға,  ой – пікірлерін білдіре алуын дамыту.

Тәрбиелігі: сыйластыққа, татулыққа,  бірлікке, ізгілікке тәрбиелеу.

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру бөлімі.

а) Амандасу

ә) Тренинг

ІІ. Ой салар. Поэзия минуты.

Ұранымыз:

Балалар, жалқау болмай оқы сабақ.

Ашылмас оқымасақ көз бен қабақ.

  • Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
  • Көктем.
  • Көктемде қандай өзгерістер  болады?
  • Қандай жыл құстарын білесіндер?

ІІІ. « Күн мен Түн » ойыны.

Түн.

Әрбір оқушыға  жыл құсатырының суреттерін  таратамын.

(Үнтаспадан құстардың үні естіліп тұрады)

Күн.

  • Балалар нені байқадындар?
  • Құстардың дауыстарын.

Теледидардан трғай хабарлайды:

  • Балалар мен құстар құстар әлемінен хабарласып тұрмын. Сендерге  қонаққа құстар ұшып келді ме?  Ол құстар жәй ұшып  келген жоқ.  Өздерімен бірге тапсырмасын ала барды.
  • Ол тапсырмаларды орындасақ, құстарды өз тұғырларына қондырамыз.
  • Тапсырманы орындаймыз ба? (Иә)
  • Оларды біз қалай қарсы алуымыз керек? (Ұямен, жемшашармен).
  • Кімнің алдына қандай құстар ұшып келді екен? Қане жұмысқа кіріселік.
  • Міне, балалар бәріміз құстарды  тұғырларына  қондырдық. Жарайсыңдар.
  • Енді тағы нені  байқадындар? Күнді.
  • Күнге не болған? Бұлт басып тұр.

ІV. Оқулықпен жұмыс.

«Күнді бұлттан құтқару» ойыны.

Есеп 164-бет

Күннің әрбір  шуағында есепке берілген тапсырма жазылады және  әр шуағы  ашылған сайын  үнтаспадан күннің  күлкісі естіледі.

 

Қызыл жолақ – 10 см                                    Ш: 10-5 =5 (см)

Көк жолақ – 5 см               ? қысқа            Ж: 5 см қысқа.

  • Рахмет балалар.
  1. Ой қозғау. «Орамал тастамақ» ойыны.

3-топқа тапсырма

І топ. Азайғышы 10 болатын айырмаларды  жазындар.

ІІ топ.  10 санынын құрамын жаз.

ІІІ топ.  Қосылғыштардың  біреуі  10 болатын  қосындыларды жаз.

VІ. Сергіту сәті.

VІІ. «Мамандық  таңдау» ойыны. Тапсырма  4.64 бет.

3-0=3               8-3=5             8-1=7

6-2=4               10-4=6           5-2=3

VІІІ. Ой толғамы.

  • Балалар ұшып  келген  құстарға  байланысты өлендер, жұмбақтар, жаңылтпаштар білесіндер ме?
  • Қай топ әзір екен.

ІХ. Кубизм  стратегиясы.

І топ. Жұмбақтар

Қос қанатын иіп ап,

Жарға келіп қонады.

Қара киім киіп ап,

Балшықтан үй салады.  (Қарлығаш).

Көктемде ұшып келеді,

Жаздай концерт береді. (Бұлбұл)

Әрбір таңды көк орманда атырған,

Өмір бойы өзін-өзі шақырған. (Көкек)

ІІ топ. Жаңылтпаштар.

Көк тырна

Көп тырна

Тыраулар тек

Көп тұрма.

2) Бір ақ шымшық

Үш ақ шымшық

Төрт ақ шымшық.

3) Ала қарға қарға қонады.

Қара қарға қарға қонады.

  • Қарлығаш ұшқанына мәз

Қарындас  үш алғанына  мәз.

ІІІ топ. Санамақтар

Х. Электрлі тақтамен жұмыс.

5+2                        10-2

  • 4+2
  • 8+2

Бұл жұмысты жүргізу арқылы  дүниедегі  ең жақын  адамда білеміз және гүл құрастырамыз.

Ол кім екен балалар? – АНА

ХІ. Поэзия минуты

  • Балалар аналарға қандай өлен жолдарын жолдаймыз?

Ана деген ақылшын,

Анаң барда батырсың.

Қасында кім болса да,

Тек қана аңана жақынсын.

(Аналарға гүл силаймыз)

ХІІ. Бекіту сұрақтары

  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?
  • Неліктен.
  • Қандай әрекеттер жасадындар?
  • Бүгінгі сабаққа бәрің де жақсы қатыстындар.

ХІІІ.  Бағалау.

ХІV. Қорытынды