Ж дыбысы және әрпі

169

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау орта жалпы білім беретін мектебінің

мектепалды даярлық сыныбының

тәрбиешісі Уразова Данагүл Бірәліқызы

Күні:

Ұйымдастырылған  оқу  іс-әрекеттің  технологиялық  картасы

Білім  беру саласы: қатынас   .Түрі:   Сауат ашу және  жазу

 Тақырыбы: Ж  дыбысы және әрпі

Мақсаты1) Ж  дыбысының естілу, айтылу артикуляциясымен  таныстыру. Ж дыбысын  басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзге  дыбыстық талдау  жасауға, сөзді буынға дұрыс  бөлуге үйрету.

2)Ж  дыбысына суреттер арқылы заттың атауын білу,  сөйлем  құрастыру арқылы есте  сақтау қабілетін  дамыту.

3)  Ауызекі сөйлеу мәдениетін  қалыптастыра отырып,баспа әріпті  жазу  жолын үйрету, таза, сауатты жазуға  тәрбиелеу.

Көрнекілігі:   Ж  дыбысының  баспа түрі, суреттер,буындар,текшелер,ребустар, электронды оқулық,интерактвтік тақта          

Әдіс-тәсілдер:әңгімелеу, сұрақ- жауап,  түсіндіру,сөйлеу, жазу.   

Билингвалдік компонент: алма-яблоко-apple, мысық-кошка- cat,сиыр-корова- cow, түлкі-лиса- fox, ит-собака- dog

Іс-әрекет  кезеңдері Тәрбиешінің  іс-әрекеті Баланың  іс- әрекеті.
Ұйымдастыру, сезімді  ояту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушы , ізденуші

Амандасу

Оқу  іс- әрекет  барысы:

Ұйымдастыру кезеңіп Психологиялық  дайындық

А)Шаттық  шеңбері

Біз ерекше баламыз

Айтқан тілді аламыз

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз

Салем,салем,салем!

«Кім шапшаң» дидактикалық ойын.Ойынның шарты: доп лақтыра отырып сұрақ қою.

-Әріп дегеніміз не?

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Дауысты дыбыс қалай айтылады?

Дыбыстар әлеміне саяхат. Шарты: Әріптер мен суреттерді атау

-Балалар бүгін біз үш топқа бөлінеміз.

1-топ «Дауыстылар»

2-топ «Дауыссыздар»

3-топ «Әріптер»

II. Негізгі  бөлім

1) Жұмбақ

-Жер бетінде жатқан арқан

Ұстауға оны бәрі де қорыққан.

-Ағайынды бәрі

Шықса көк,түссе сары

2) Жылан, жапырақ,,   сөздерінде

қандай дыбыс естіп тұрмыз.

Иегіміздің астына қолымызды

қойып айтамыз

Ж-ж-ж-ж

-Қандай дыбыс

«Сөз ойла,тез ойла» дидакатикалық

ойын

Көрнекілікпен жұмыс

-Балалар мен сендерге Ждыбысын

айттым, енді Жж әрпімен танысайық

3)Электрондық  оқулықтан

 Ж  дыбысына  сөздер  тыңдату.

-Бейнежазба сендерге ұнады ма?

 

-Топпен жұмыс.Әр топ берілген кеспе әріптерден сөз құрайды.

-Жаға деген сөзде неше әріп бар?

-Жүзік деген сөзде неше дыбыс бар?

-Ж әріпі сөздің қай жерінде тұр?

Сергіту сәті.

4)Дәптермен  жұмыс

Жж дыбыстарын  жазу  жұмысы

Карточкамен  жұмыс.

Ж—-А,  ЖА, ЖА-ҒА

ЖА—Й,ЖАЙ,  ЖАЙ-ЛАУ

Жа—- Жа—-

7)«Ойыншықтар сөйлейді» 

дидактикалық  ойыны.

Шарты: ойыншықтарды ұстап

сөйлем құрап айту.Мысалы: Жолбарыс орманда мекендейді.

Кір жаю әдісі

-Бүгін біз қандай әріппен таныстық,стикерге жазып тақтадағы жіпке ілу

Балалар үш тілде амандасады

 

 

 

 

Шеңберге  тұрады.

-Балалар қимылмен көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

Интерактивтік тақтадан суреттерді орысша,ағылшынша айтып береді

Балалар топпен отырады

Жылан

 

Жапырақ

 

Жж дыбысы

 

Дауыссыз

 

 

 

Ж әріпі сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі

 

иа

 

Жаға, жүзім, жүзік сөз құрап жазады

 

Сұрақтарға жауап береді

 

Қайталанып, қимылмен көрсетіледі.

 

 

Тақтадан оқиды

 

 

 

Сөйлем құрап айтады

 

 

 

 

Ж ж әріпін стикерге жазып іледі.

Рефлексивті  реттеушілік. Оқу іс-әрекетін  қорытындылау

-Сұрақ жауап. Хабарласу арқылы сұрақ қоямыз

-Бағалау. Бас бармақпен өзімізді бағалаймыз

Балалар бір-біріне сұрақ қояды

Өздерін бағалап, себебін түсіндіреді

Күтілетін  нәтиже:

Нені  білу керек:Ж  дыбысы мен әрпін  танып  біледі.                                                                                                                                                 Нені игеру керек: Ж дыбысына сөздер айту, буын оқу арқылы тілі дамиды.                                                                                                                                                    Нені қолдана  алады: Ж  дыбысын  жазып  үйренеді.