Санның үлесін және үлесі бойынша санды табуға берілген есептер

602

Еспенбетова Зағира Нағметуллақызы

Бастауыш сынып мұғалімі

№ 211 А.Байтұрсынов атындағы орта мектеп

Қызылорда қаласы

Математика 3 сынып

Сабақтың тақырыбы: Санның үлесін және үлесі бойынша санды табуға берілген есептер

Мақсаты: санның үлесін табуға есептер шығару, үлесі бойынша санды табуды кесіндіні мысалға ала отырып түсіндіру;қалдықтың бөлгіштен кем болатындығын қателерді түзету арқылы ұғындыру; амалдардың орындалу ретін пысықтау; өзін өзі бағалауға және көшбасшылыққа баулу.

Құрал-жабдықтар: проектор, таратпа  дидактикалық материалдар.

Пайдаланылған қосымша материалдар: цифрлы білім ресурстары, математикалық тренажерлар.

 

Сабақтың барысы:

  1. Ой ширату

«Математика миды шынықтырады» деген тұжырым жасап, олай болса, сабағымызды ой ширатудан бастайық деп тренажер тапсырмаларын орындаймыз.  Көбейту кестесі мен амалдардың орындалу ретін пысықтау

  1. Жаңа ұғым Үлесі бойынша санды табу
  • Кесіндіні мысалға ала отырып түсіндіру

Мысалы, кесіндінің   бөлігі 2 см болса, кесіндінің жалпы ұзындығы қанша деген сұрақ қойылады. Қалай табу керектігі түсіндіріледі.

2 : 1  5  10 см     Демек, кесінді  10 см қорытынды жасалады.

  • Уақыт шамаларын мысалға ала отырып, үлесі бойынша санды табу арқылы түсіндіру

Мысалы, тәуліктің жартысы 30 мин болса, бүтін тәулік нешеге тең?

Сәуле жаттығу жазуға  6 минут жұмсады. Бұл сағаттың   бөлігіне тең. Бір сағатты табу үшін   6 : 1  10  60 мин

  1. Оқулықтағы есептер № 1

а)   Сабақ – 45 мин    Есепке —       Қайталауға —    Теңдеу —

45 : 3 45 : 5                  45 : 9

ә)     Үй тапсырмасы — 60 мин

Дүниетану —

Математика —        60 мин

Қазақ тілі —

60 : 6  1  10 мин (Д)        60 : 3  1 20 мин (М)    60 – 10 – 20

 

  1. Қалдықпен бөлу туралы білімін жетілдіре түсу

Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?

  • Қалдық бөлгіштен кем болуы керек. +
  • Қалдық бөлгіштен артық болады. –

 

Амалдардың орындалу реті дұрыс па?

 

2     1     3     5     4     6

 

  1. Ал енді, балалар,  өздік жұмыс жасайтын уақыт та келіп жетті. Сары конвертте алтын тапсырмалар, ал көк  конвертте  күміс тапсырмалар , қызыл конвертте қола тапсырмалар бар. Олай болса, әр оқушы қалаған тапсырмасын орындай алады. Іске сәт, балалар!

Деңгейлік тапсырмалар

«Алтын» тапсырма

1.      Қалдықпен бөлуді орында, тексер:

2.

3.      Аю бір жылдың    бөлігін ұйқымен өткізді. Сонда аю неше ай ұйқыда болды?  Есептеп шығар.

 

«Қола» тапсырма

1.     Теңдеулерді шеш:

2.    

3.     Берілген фигураның боялған, боялмаған бөліктерін бөлшек санмен жаз:

 

«Күміс» тапсырма

4.      Берілген фигураның боялған, боялмаған

бөліктерін бөлшек санмен жаз:

 

5.      Қалдықпен бөлуді орында, тексер:

 

6.

 

«Күміс» тапсырма

1.      Берілген фигураның боялған, боялмаған

бөліктерін бөлшек санмен жаз:

 

2.      Қалдықпен бөлуді орында, тексер:

 

3.

 

 

 

  1. Бағалау парағындағы жинаған ұпайларын санайды. Сондай –ақ

«Алтын тапсырманы» түгел дұрыс орындаса алтын медаль иегері атанады, яғни білім чемпионы. Оларға қошемет көрсетіледі.

  1. Рефлексия. Стикерге жазып тақтаға іледі
  • Бүгінгі сабақ сен үшін сәтті болды ма ?
  • Сабақ тағы да қалай өткенін қалар едің?

 

  • Сабақ соңында Мұратова Сания білім чемпионы атанды.