Бала Тұрар

86

Тақырыбы  Шерхан  Мұртаза   «Бала  Тұрар»

Мақсаты:            Автор  туралы  түсінік  беру.  Мәтіннің  мазмұнын  ұғындыру.Мәтіннің  мағынасын  талдай  отырып ,Тұрар  Рысқұловтың  балалық  шағы  туралы  білімін  кеңейту.

                             Мәтінді  оқи  отырып , оқушыларды  өз Отанын  сүйетін  патриот  болуға  тәрбиелеу.  Адамгершілікке ,ұстамдыққа  тәрбиелеу

                             Өз  бетімен  жұмыс  жасау  дағдысын  жетілдіру.Ақыл-ойын  қиялын  дамыту.Зейінін  тұрақтату.

Көрнекілігі:       «Тұрар» сөзжұмбақ,  Венн диаграммасы,мақал  жазылған  плакат.

Әдісі:                 сұрақ-жауап,  түсіндіру,әңгімелеу,  талдау,  шынжырлап  оқыту  әдісі.

                                              Ұйымдастыру.

-Балалар ,үйге  не  берілді?

-Кім  айтады?(3-4 баладан  сұрау)

-Жақсы.Олай  болса ,мына  сөзжұмбақты шешіп  көрейік

                                               Плакатта:

1.Ағызған  қызыл  тілден  шекер  балды

2.Келтірген  сұлу өлең  ,сөздің  нарқын

  1. Қазақта кім білмейді  Біржан  салды

4.Кітап – білім бұлағы

5.Шерхан  атамыздың  тегі  Мұртаза

                                            Плакатта:

Т і л д е н
с ұ л у
Б і р ж а н
к і т а п
М ұ р т а з а

 

-Балалар  қандай  сөз  шықты?

-Тұрар

-Бүгінгі  әңгімеміздің  кейіпкері  осы  (суретін  көрсету)Тұрар.

-Авторы  Шерхан   Мұртаза.

-Сабағымыздың  мақсаты   осы  Тұрардың  балалық  шағы ,адамгершілігін, білімі туралы   оқып білеміз. Тұрардан  ақылдылықты ,ұстамдылықты     үйрену.

 — 1932  жылы Шерхан  ағамыз  Жамбыл  облысы  Жуалы  ауданында  дүниеге  келген.Халық  жазушысы. «Қызыл  жебе»  деген  үлкен  еңбегі  бар

Дәптермен  жұмыс.

Күн  жады

Ақпанның  он  алтысы

Шерхан  Мұртаза

Бала  Тұрар

-Балалар    кітапханаға  саяхат  жүргіземіз.Кітаппен  жұмыс  жасауды,кітап ұстау ,отыру  ережесін  үйренеміз.

-Бүгінгі  сабақта  жаңа  сөздер  кездеседі.Кім  қалай  түсінеді?

Дипроекторда-:

Ерен-….( өте,асқан)

Селсоқ-….( көңілсіз)

Кітаппен  жұмыс .             

Қаламды  ұстаймыз.

Дауыстап  1- оқушы  оқысын.Жүргіземіз.

Пысықтау  сұрақтарына  жауап  алайын:

1.Мұғалім  көңілі   неге  Тұрарға  ауды?

2.Тұрадың  сабаққа   селқостығы  неде?

3.Тұрар  жазғанын  қалай  түсіндірді?

4.Атамырза  Тұрарға  не  үшін  күлді?

-Мұғалім  оған  не  айтты?

-Атамырзаға  не үшін   күлді?(осы  жолды  тауып  оқу)

Венн диаграммасы:

Балалар   Тұрар  мен  Атамырзаға  мінездеме  берейік.

 

 

 

 

 

Дәптерге  шеңбер  сызамыз. Екі  шеңбер  де  бір-бірімен айқасады.

-Балалар , Тұрар  да  Атамырза  да  кімдер?

1)оқушы

2)бала

-Тұрардың  мінезі  қандай?  Кітапта  қалай  суреттелген ?  Тауып оқиық.

-Салмақты, ақылды, білімді

-Атамырза  ше?

-Бай, тентек,т.б.(кітаптан  оқу)

Тренинг.

-Мен сендерге  зат  есім  айтсам , оң  қолды  көтеріңдер,  етістік  айтсам сол қолды  көтеріңдер

Атамырза-күлді.

Тұрар  -жазды.

Мұғалім-шығарды.

Ломоносов-айтты.

Балалар-күлді.

-Жақсы, балалар  кітапхананың  картотекасымен  жұмыс  жасаймыз.

-Картотека деген  алфавит  бойынша  тұратын  тізбелер.Мұнда  бірнеше  картотека  бар.

-Кім    тапсырманы  орындайды  екен?

                   —  Мәтіннен  А  дыбысынан  келетін  сөздерді  теріп  жазу

 

 

Ломоносов  туралы  не  деліген?

 

                     -Қызыл  жебенің  суретін  салып  көрейік.Қарындашпен 

                      дәптерге  орындайық

Қорытынды.

-Балалар,  сонымен  Тұрар    белгілі  қоғам  қайраткері  Тұрар  Рысқұлов екен.Бейнеуде  Рысқұлов  көшесі  берілген. Өте  білімді,  салмақты,  байсалды үлкен  мінездің  иесі  болған  Тұрар  ө  з өмірін  өле-өлгенше  ұлтына  арнап  өткен  екен.

Мына маақалды  бірге  оқиықшы:.

                                              Атадан  асыл  ұл  туса

                                              Елінің  қамын  жейді.

 Атадан  жаман  ұл  туса

                                             Елінің  малын  жейді.

-Саяхат  ұнады ма?

Үйге  тапсырма

Мазмұндау

Бағалау