Диаграммаларды құру

213

 

№13 жалпы білім беретін орта мектептің информатика пәні мұғалімі

Боранова Ақкүміс Масабайқызының информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Сынып 8 «в»   сынып  (2-тізбектелген сабақ)
Өтілетін орны Мультимедиа кабинеті
Өтілетін мерзімі 16 cәуір 3 – сабақ     сағ. 10.30 — 11.15
Сабақтың тақырыбы Диаграммаларды құру
Мақсаты Excel бағдарламасының негізгі графикалық мүмкіндіктерімен танысып, берілген мәлімет бойынша диаграмма құру туралы білімінің кеңеюі.
Жұмыс нәтижесі Excel бағдарламасында диаграмма типін ажыратып, оны бағдарламада орналастыра біледі.

Диаграмма шеберінің жұмысын және қызметін түсінеді.

Берілген ақпаратты көрнекілік үшін диаграмма арқылы көрсетеді, көркемдей алады.

Сілтеме Н.Т.Ермеков, Н.Ф.Стифутина.

Информатика. 8 сынып. Алматы «Мектеп» 2004 ж.

Интернет материалдары

Әдіс тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқуды және оқыту үшін бағалау;

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

АКТ-ны қолдану;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ресурстар Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, компьютер, интерактивті тақта, проектор, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут

 

Сабақ жоспары 1.      Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою

2.      Сабақ барысы:  Блум таксономиясы бойынша

3.      Рефлексия

4.      Үйге тапсырма

Үйге тапсырма Диаграммаларды құру

1)Тақырыпты оқу

2) Банк қызметкерінің рөлін және мектеп бухгалтерінің рөлін сомдау

 

 

 

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
критерийлер дескриптор Ұпай Жиынтық баға
Білу Сыныпта жайлы атмосфераны қалыптастыру

 

Әр ел бойынша амандасу.

 

 

Әр елдің амандасу салтын жасайды

Оқушыларды топқа бөлу Мозаика әдісі арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Гистограмма

График  Дөңгелек

Өткен тақырып бойынша білімді еске түсіру Өрмекші торы «Өрмекші торы»арқылы оқушылар бірі-біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақ  қояды, білімін еске түсіреді. Білімін анықтау

 

Сұраққа толық жауап берді 3
Жауап беру кезінде қателесті 2
Сұраққа жауап бере алмады. 1
Бағалау Жарайсың! Тамаша!
Түсіну Диаграмма туралы түсіндіру және  оны сипаттау. Күту алма ағашы

 

Қос жазба күнделігі

1 топ – Гистограмма құру, көркемдеу әдістері

2 топ – Графиктік диаграмма құру, көркемдеу әдістері

3 топ – Дөңгелек диаграмма құру, көркемдеу әдістері

Диаграмма туралы түсінеді және сипаттайды. Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады, ізденді 3
Ауызша идея қосты, қателіктері болды 2
Тапсырманы орындауда қиналды 1
Өзін-өзі бағалау Бас бармақпен бағалау
Қолдану Тапсырма орындау барысында жаңа мәліметті қолдану Деңгейлік тапсырмалар

1-деңгей

Кестедегі мәтіндерді қазақшаға аударып, пайыздарына сәйкес гистограмма диаграммасын салып, сәйкес түстерге бояу

 

2-деңгей

№13 мектептің жылдар бойынша озат оқушылар саны

 

3-деңгей

Сыныптағы оқу үлгіріміне дөңгелек диаграмма құрыңдар.

Тапсырма орындау барысында жаңа мәліметті қолдана алады.

 

Тәжірибе жасау дағдысын дамыту Тәжірибені жоғары деңгейде жасады 10
Орташа деңгейде жасады 5
Тәжірибе жасауда қиналды. 2
Сергіту «Көңілді күн» әніне билейді
Талдау Тақырып бойынша алған білімдерін зерделеу. Диаграмма түрлерін топтастыру

 

 

Сұрақтарға жауап беру кезінде алған білімін зерделейді. Топтастыру арқылы ара-қатынасын белгілеу Диаграммаларды дұрыс топтастырып, толық мәлімет берді 3
Сызба құрастыруда топпен жұмыс жасады 2
Ауызша ой қосты 1
Бағалау Стикер арқылы бағалау
Жинақтау Білімді тиянақтау, өз болжамын ұсыну Көршінің сұрағына жауап Білімдерін тиянақтап, өз болжамдарын, ойларын ұсынады. Білімді жинақтайды Толық сұрақ құрастырды, толық жауап берді 3
Сөйлемдері толық құрылмаған 2
Сөйлем құрастыруда кедергілер туды. 1
Бағалау Ойды жинақтауға дағдыландыру Тест

 

Блоб ағашы

 

 

Ойлана отырып, шешім қабылдауға дағдыланады. Ойлау дағдысын кеңейту Барлық сұрақ дұрыс 5
Қателері бар 4
Тестілеуде шатасқан 3
Рефлексия Бес саусақ  әдісі

 

Сабақ бойынша кері байланыс жасау

 

 

Әр елдің амандасу салты арқылы бір- бірімен амандасу.

Жұптарын тауып, бір –біріне қарама –қарсы тұрады. Әр елдің амандасу салтын жасайды.

Қазақтар -қол алысады

Италияндықтар —   құшақтасады

Бразилиялықтар — бір бірінің  иығын қағады

Зимбабалықтар –арқасымен   амандасады

Македониялықтар –   шынтақпен

Никарагулықтар —  иықпен  амандасады

Австралиялықтар — шапалақ ұрып серкіреді

Француздар- бір бірінің маңдайынан сүйіп амандасады.

Үнді халқы- қос қолын біріктіріп, маңдайына тигізіп тағзым етеді.

Жапондықтар- бастарын иіп амандасады.

Кения- билей бастайды.

Американдықтар- қол алысады.

Практикалық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

1-деңгей. Сыныптағы оқу үлгіріміне дөңгелек диаграмма құрыңдар. Диагарамманы безендіріңдер.

Оқу озаты 4
Оқу екпіндісі 15
Орташа 7

 

2-деңгей.

Мирон НЖББ мектебінің жылдардағы оқушылар саны

Жылдар 2008 2009 2010
7-сыныпта 10 9 8
8-сыныпта 5 10 9
9-сыныпта 6 5 10
Барлық оқушы саны:
  1. Берілгендерді енгізу, редакциялау.
  2. «Барлық оқушы саны» деген жолды Автосумма арқылы қосып шығарыңыз.
  3. 7-сыныптың, 8-сыныптың, 9-сыныптың жылдар бойғы оқушы санын өзіңіздің қалауыңыз бойынша диаграммаға салыңыз

 

«Ағылшынға қалаймыз?».

3-деңгей. Мына кестедегі мәтіндерді қазақшаға аударып, пайыздарына сәйкес гистограмма диаграммасын салып, сәйкес түстерге бояу керек.

Түстердің қолданылуының пайыздары

blue 37%
red 20%
green 12%
yellow 10%
white 3%
brown 2%
orange 1%
black 25%

 

 

  1. Тест сұрақтары
    1. Microsoft Excel – электрондық кестесін қалай ашамыз?
    А) Іске қосу — программалар – MS Office – MS Office Microsoft Excel
    Б) Іске қосу — программалар – стандартты — Microsoft Excel
    В) Іске қосу — құжаттар — Microsoft Excel
  2. Диаграмма қою тәсілі:
    А) Файл – диаграмма   Б) Вставка – диаграмма       В) Формат – диаграмма
  3. Ұяшықтың дұрыс жазылған атын көрсет:
    А) А6, Ң12 Б) Д12 В) Ә15
  4. Ұяшық дегеніміз не?
    А) Бағанның жалпы атауы

Б) Жолдың жалпы атауы
В) Бағана мен жолдың қиылысқан орны.

  1. Диаграмма деген не?
    А) Мәтіндерді еңгізу үшін;
    Б) Мәліметтерді талдау мен салыстыруда көрнекі графиктік түрде бейнелеу;
    В) Эксперимент жүргізу үшін
  2. Диаграмма түрлерін көрсет?
    А) гистограмма, форматтық, графиктік, төртбұрышты

Б) гистограмма, конустық, графиктік, дөңгелек

В) дөңгелек, конустық, пирамидалық, төртбұрышты

  1. Бағана мен жолдар қалай белгіленеді?
    А) A, B, C, D, E, F, т. б. және 1, 2, 3, 4, 5, 6 т. б.

Б) А, И, С, М және 1, 2, 3, 4, 5, 6
В) A6, D12, F15, Q4 және 1, 2, 3, 4, 5, 6

  1. Дөңгелек диаграмма не үшін қолданылады?
    А) Бірнеше шамаларды салыстыру үшін
    Б) Бірнеше шаманы бірнеше нүктеде салыстыру үшін

В) Бірнеше шамаларды бір нүктеде ауысқандығын бақылауға

  1. Гистограмма не үшін қолданылады?
    А) Бірнеше шамаларды салыстыру үшін
    Б) Бірнеше шаманы бірнеше нүктеде салыстыру үшін

В) Бірнеше шамаларды бір нүктеде ауысқандығын бақылауға

  1. Графиктік диаграмма не үшін қолданылады?
    А) Бірнеше шамаларды салыстыру үшін
    Б) Бірнеше шаманы бірнеше нүктеде салыстыру үшін

В) Бірнеше шамаларды бір нүктеде ауысқандығын бақылауға