Қысым, қысым бірліктері

36

 

7сынып 28.01  
Сабақтың тақырыбы Қысым, қысым бірліктері
Мақсаты  Таным белсенділігін арттыра отырып, ынталандыру үшін, іс-әрекеттерін тиімді ұймдастыру арқылы тақырыпты ғылымилылығымен қатар, өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі   Қысым ұғымын  өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
Сілтеме  
Негізгі идеясы  Қысым, қысым бірліктері   бойынша мағлұмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Тест жұмысы

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Ресурстар Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут

 

 

Сабақ жоспары 1.     Ұйымдастыру:  топқа бөлу(түрлі –түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою

2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия

4.     Үйге тапсырма

Үйге тапсырма Жеке тапсырма        Бес жолды өлең құрастыру

 

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
Критерий

лер

Дескрип-тор Ұпай Жиын-тық баға
Білу Үй тапсырмасы

«.Масса мен күш » тарауы  бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

 

Тест 1-нұсқа

2- нұсқа

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

Сұраққа   толық жауап берді 3
Сұраққа жартылай жауап берді 2
Сұраққа  нашар жауап берді 1
Түсіну Оқулық мәтінін игерту

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолда

ну

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. Қысым тақырыбына постер қорғау

 

Сергіту  сәті

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Талдау  Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

1.     Қысымды қалай анықтайды?

2.     Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?

3.     Қысымды арттырп немесе кемітуге болама?

4.Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталас

қа түсу

диалог құрып,қорытынды жасай

ды

3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақ

тау

Бірлік болмай тірлік болмас. №1 топ. 100 см2 ауданға 50н күш әрекет етеді. Қысымды анықта.

№2 топ. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78 Н, оның шаңғысының ұзындығы 1,95 м, ал ені 6 см. Қар бетіне түскен қысымды тап

№3 топ 14 жатт 1

№4 топ 14 жатт 2

Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Класстер–құрастыру Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1