Жұмыс , қуат, энергия тарауы бойынша есептер шығару.

101

 

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Жұмыс , қуат, энергия тарауы бойынша есептер шығару.

Сілтеме: оқулық, қосымша материалдар

Мақсаттары: оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін пысықтау, тақырып бойынша өтілген формулаларды бір жүйеге келтіру.

Оқыту нәтижесі: оқушылардың интеллектуалдық және  танымдық біліктері мен дағдыларын  жетілдіре отырып, сатылай кешенді талдау машықтарын анықтау.

Түйінді идеялар: физикалық шамаларды сатылай кешенді талдау. Слайд жасау. Ресурстар дайындау. Тірек сигналдары. Интерактивті тақтамен жұмыс. Синквейн.

Уақыты

 

Стратегиялар Ресурстар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
 

Топтастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сатылай кешенді талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сатылай кешенді талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сатылай кешенді талдау

 

Слайд

 

 

 

 

Тақырып бойынша плакаттар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)      Сыныппен амандасу, түгелдеу.

2)      Анықтамаларды  сәйкестендіре отырып топқа бөлу.

 

 

3)      Тарау бойынша  жұмыс , күш, қуат, энергия ұғымдарын пысықтау сұрақтары.

·         Күш дегеніміз не? Өлшем бірлігі. Анықталуы.

·         Дененің атқарған жұмысы деп нені айтамыз?

·         Қуат ұғымы нені білдіреді?

·         Энергия деп нені айтамыз? Түрлерін ата.

·         Кинетикалық және потенциалдық энергияларға анықтама беру.

 

4)      Физикалық шамаларды сатылай кешенді талдау жолдарын түсіндіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5)      Формулалардың сәйкесін табу

En=                          F*S

 

Ek=                         mgh

 

Fa=                         mv2/2

 

A=                         mg

 

 

6)      Есептер шығару жолдарын түсіндіру.

1)      Мұғаліммен амандасу, кезекшілер жоқ оқушыларды түгендейді.

 

2)      Оқушылар анықтамаларды  сәйкестендіре отырып, екі топқа бөлінді. («Қуат» және «Күш» тобы)

 

 

3)      Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4)      Оқушылар топтарымен «Энергия» шамасын сатылай кешенді талдайды.

Энергия
1.Анықтамасы:дененің  жұмыс істеу қабілетін нақты сипаттайтын шама
2.Таңбасы: W
3.Түрлері: потенциалдық және кинетикалық
4.Формуласы: W=Ek+En= mv2/2; En=mgh
5.Өлшем бірлігі: 1Дж, 1 Дкж=103кДж, 1МДж=106Дж

1мДж=10-3Дж, 1 мкДж= 10-6Дж

6.Түрленуі:  m=2Ek /v2; v=2Ek/m; h=En /mg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
5)      Оқушылар формулалардың сәйкесін табады.

En=                          F*S

 

Ek=                         mgh

 

Fa=                         mv2/2

 

A=                         mg

 

 

6)      Есептерді сатылай кешенді талдау.

6. Жауабы:180 Дж
Есеп
1.Мазмұны: массасы 500 г доптың 4м/с жылдамдықпен қозғалған кездегі кинетикалық энергиясы неге тең?
2.Берілгені: m=500 , v=4м
Есеп
1.Мазмұны:массасы 6 кг тастың, биіктігі -3метр үйдің төбесінен жер бетіне құлаған кездегі потенциалдық энергиясын тап
2. Берілгені: m=6кг, h=3м
3. Табу керек: Eр?
4. Қолданылған формулалар: W=Ek_+En ;  Ek=mv2/2; En=mgh
5. Шешуі: Eр=6 кг *3м*10н/кг= 180 Дж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Табу керек: Ek
5.Қолданылатын формулалар: Ek=0,5кг*16м22/2=4Дж
7. Жауабы: 4Дж
6. Шешуі: Ek=0,5кг*16м22/2=4Дж
4. БХЖ-не келтіру: m=0,5 кг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Синквейн

 

 

7)       Жұмбақтар оқиды.

·         Қозғалысқа келтіріп,

Жылдамдығын береді.

Өлшемдерін қарасаң,

Ньютонға ол келеді.(Күш)

 

·         Дүние жүзіне көп тараған сұйық. (Су)

 

·         Отқа салсаң жанбайды,

Суға салсаң батпайды. (Мұз)

 

·         Кең әлемді кернейді,

Көзің бірақ көрмейді. (Ауа)

 

 

8)      «Жұмыс» сөзіне грамматикалық талдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

9)      Топтарды бағалау

 

 

 

10)  Қорытынды .

 

 

 

7)      Оқушылар шешімін табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8)      Оқушылар «Жұмыс» сөзіне грамматикалық талдау жасайды.

 

Зат есім –не? – жұмыс

Сын есім –қандай? – жақсы, жаман

Етістік –не істелді? – жұмыс істелді

Сан есім – қанша? – 120Дж