Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

70

Сабақтың тақырыбы:  Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

 

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға  жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді  оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып, меңгерту.

Міндеттері: 1.Ынтымақтастықта  жұмыс жасауға  үйрету

2.Әр оқушының бойында  өз ойын топ  ішінде  еркін жеткізу  дағдысын    қалыптастыру

3.Шығармашылық  қабілеттерін ояту

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары  «Миға шабуыл», Тест – бақылау.

Ресурстар: флипчарт, оқулық,компьютер, интерактивті тақта

Сабақтың  барысы :

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

Мақсаты Түрткі Нәтиже
1 Білу Жылулық құбылыстар туралы жалпы түсініктерін білу Тренинг

жүргізу

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2 Түсіну Жылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы  білімдерін анықтап, түсініктерін  кеңейту

 

АКТ ны  пайдалана отырып,электронды оқулықтан видео көрсету Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3 Қолдану Топтық жұмыстарын талдау І топ

Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді

ІІ топ

Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді

 

Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4 Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5 Жинақтау Жылулық қозғалыс туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Тест жұмысын орындайды

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6 Бағалау Жылулық қозғалыс туралы ой түйіндеу Оқушылар рефлексия  жазады Оқушылар тұжырым жасайды

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:  Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері

Мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: дененің ішкі энергиясы  ұғымын  беру және  ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру; оқушылардың сұрау, талдау жасау қабілеттерін дамыту;.
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

 

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары

Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация

Сабақтың  барысы :

 

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

Мақсаты Түрткі Нәтиже
1 Білу Дененің ішкі энергиясы туралы түсінік беру. Презентация

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2 Түсіну Оқушылардың бұрын алған білімін ескере отырып, төменде көрсетілген қысқа мерзімдік өзіндік жұмысты орындау АКТ ны  пайдалану Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3 Қолдану Топтық жұмыстарын талдау Тәжірибе жасайды Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4 Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5 Жинақтау Дененің ішкі энергиясы туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Есептер шығарады

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6 Бағалау Ішкі энергия туралы ой түйіндеу Өзара бағалау Оқушылар тұжырым жасайды

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:  Жылу берілудің түрлері

 

Мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: оқушыларды жылу берілудің бір түрі-жылу өткізгіштік құбылысымен таныстыру  және заттың молекулалық құрылымы  негізінде оның физикалық мәнін ашып кәрсету; оқушылардың бақылау, салыстыру және талдау жасау қабілеттерін дамыту;
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:СТО стратегиялары

Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация

Сабақтың  барысы :

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

Мақсаты Түрткі Нәтиже
1 Білу Жылу берілудің түрлерімен таныстыру Презентация

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2 Түсіну Жылу берілудің түрлерімен танысады.

Жылуөткізгіштік, конвекция және сәуле шығару ұғымдарымен танысады

АКТ ны  пайдалану Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3 Қолдану Топтық жұмыстарын талдау Тәжірибе жасайды Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4 Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5 Жинақтау Бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды Топтарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Есептер шығарады

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6 Бағалау Жылу берілу туралы ой түйіндеу Өзара бағалау Оқушылар тұжырым жасайды