Булану және конденсация.

121

 

Сабақтыңтақырыбы Булану және конденсация.
Сілтеме Білім беру стандарты, жоспар
Жалпымақсаты Булану және оның түрлерін, конденсация жайлы мағлұмат алады.
Күтілетіннақтынәтиже

 

•Сұйықтардың  булануын,  булану кезіндегі салқындауын заттың молекулалық құрылымы тұрғысынан   түсіндіре алады.

•Тақырыптың  негізгі ұғымдарын тұжырымдай алады

•алған білімдерін практикада, өмірде қолдана алады.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

(А)

Теориялық білімін оқу үдерісінде қолданады, тақырыпқа байланысты есептер шығара алады.Теориялық білімін практикамен ұштастыра алады.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері

(В)

Негізгі ұғымдарға түсініктеме бере алады, сыныптасына «сыншыл дос» болу арқылы бағалайды, саралап, талдау жасау қабілетін дамыта алады,есептер шығарады.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері

(С)

Тақырыпқа байланысты өмірден мысалдар келтіре алады.
Негізгіидеялар Заттың агрегаттық күйлерінің ауысуы.
 

Әдіс — тәсілдер

«Ақылды доп»

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

«Алея»

Ұйымдастырукезеңі • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

• Оқушыларға «молекула, жел, бұлт, тамшы» сөздерін тарату арқылы топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру І. «Ақылды доп» сұрақ қою әдісі арқылы  топтар бір біріне өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақтар қойып, жауап береді
      Негізгі бөлім
Жаңа сабақ

 

Мағынаны тану

І. Мәтінмен жұмысты 4 топқа бөліп беріп, постер қорғау керектігі

айтамын.

1-топ  І. Булану.

2-топ  ІІ. Булану кезіндегі кинетикалық энергияның өзгерісі.

3-топ  ІІІ. Конденсация.Кебу.

4-топ  ІҮ. Тақырыпқы байланысты слайд дайындайды.

Ой толғаныс кезені

(бекіту кезеңі)

ІІ. А деңгейіне №897 есеп

В деңгейіне  10 жаттығу №2-3 есеп

С деңгейіне  10 жаттығу №1 есеп

٭ барлық деңгейлік тапсырмалар бір таратпада жазылып тұрады.

Таратпа

1.      Егер стакандағы суды жылы бөлмеден 00С-тағы суық жерге ауыстырса, онда ол буланама?

  1. Неліктен ыстық шай үрлегенде тез суиды?
  2. Неге адам құрғақ ауадағы ыстыққа қарағанда ылғал ауадағы ыстықта өзін ауыр сезінеді?
  3. Аудандары бірдей екі құтыға су құйылады (№1сурет) және оларды бірдей электр плитасының үстіне қояды. Қай құтыға құйылған су тезірек қайнайды? Неліктен?                                      № 1 сурет

 

 

ІІІ. «Алея»  әдісі бойынша оқушылар тақырып бойынша ойға түйгендерін бір сөйлемнен айтып шығады.

 

Бағалау

 

-Ынталандыру

Бармақпен,топтық бағалау (критерий бойынша)

-кері байланыс

Үйтапсырмасы 1)      5 құрделілігі жоғары сұрақтар ойлап жазып келу.

2)      §15-16, 10 жаттығу 6-8 және №5 эксперименттік тапсырма.

Пайдаланған әдебиет -Дүйсембаев «Физика және астрономия» оқулығы

— В. Лукашик есептер жинағы

-АКТ.