Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімді жоспарлау жазбасы

412

 

Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімді жоспарлау жазбасы

Орта мерзімді жоспарды құруда стандартты, оқу бағдарламасын, ЖББОМ-нің 9 сыныбына арналған «Физика және Астрономия» оқулығын  (Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н. Бекбасар. Алматы «Атамұра» баспасы, 2013 ж.);

әдістемелік нұсқауды, логикалық есептер, деңгейлік есептер жинағын, дидактикалық материалдарды, «Мұғалімдерге арналған нұсқаулықты», «Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларды», «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі ресурстарды басшылыққа алып, бағдарламаның жеті модулінің идеясын ықпалдастыруды жобаладым.

Орта мерзімді жоспарды құру барысында оқушылардың жас ерекшеліктерін назардан шығармауға тырыстым.

Орта мерзімді жоспар құру барысында бірінші бетпе-бет кезеңінде теориялық түрде танысқан бағдарламаның негізгі идеяларын басшылыққа ала отырып, жеті модульдің біреуін жеке-дара бөліп алуға болмайтындығын түсіндім. Себебі, бір модульдің ішінде қалған модульдер орын табады, сондықтан сабақтың біреуін жалғыз бір модульге арнап жоспарлау мүмкін емес.  Жеті модульдің барлығы  оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдері деп санауға болатынына қарамастан, жаңа оқыту әдісі «диалог арқылы оқыту» мен «қалай оқу керектігін үйрену» екендігін білдім.

Сабақтың мақсатын қойып,  нәтижесіне жету үшін оқытудың топтық талқылау, жұптық диалог, зерттеушілік әңгіме, блум таксономиясының «ашық» және «жабық» түрткі болар сұрақтар т.б. жаңаша әдістер енгіздім.

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту, өзіндік пікір қалыптастыру, шешім қабылдап, тапсырманы талдап, бағалаулары үшін  тиімді кері байланысты, оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуын қамтамасыз ету, бағалау мақсаттарын ескере отырып, оқытуды өзгерту және оқушыларға өздерін — өздері бағалай алуы, өздерінің оқуын  қалай жақсартуға болатындығын түсінудің қажеттілігін айқындауға бағыт беру үшін өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, критериалды бағалауды орта мерзімдік жоспарыма енгіздім.

Білім беруде АКТ –ны қолдану модулі бойынша оқушылардың жоғары деңгейде  АКТ-ны пайдалануда құзыреттілігі артады  деп айта аламын. Барлық оқушыларды сабаққа тарта отырып, оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің, топтық, жұптық, үштікте жұмыстанудың тиімді жолдарын, оқушылардың оқып үйрену барысын бағалауды бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық білімімнің негізінде бағалаудың (суммативті, формативті) екі түрінде қолдануды жоспарладым.

Орта мерзімді жоспардың тиімділігі – қысқа мерзімді жоспарды жазған кезде көп көмегі тиеді. Себебі, онда тақырыпты меңгертудегі мақсатым, күтілетін нәтижем және қай тақырыпта қандай әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлерін қолданатыным анық көрініп тұрады.

Бұрынғы дәстүрлі оқыту формасында тақырыптық күнтізбелік жоспарда сабақтың тақырыбы, пайдаланылған әдебиеті, үй тапсырмасы, уақыты ғана көрсетіліп тұратын. Жаңа бағдарлама негізінде орта мерзімдік жоспарда сабақтағы барлық мақсат, нәтиже, әдіс-тәсілдер, оқушылар әрекеттері, бағалау формалары,  дарынды  және  әзірге кедергісі бар балаларды оқытуға арналған тапсырамалар, қосымша дереккөздер толық қамтылып  дайын түрінде көрініп тұрады. Бұдан әрі орта мерзімдік сабақ жоспарынан қысқа мерзімдік сабақ жоспарын құру өте тиімді және түсінікті. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, құзырлы оқушыны тәрбиелеп шығарамын деген сенімдемін.

 

 

 

 

 

 

 

Өтілу мер-

зімі

Сағ саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты     Күтілетін     нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
10 ІІ тарау.

«Динамика негіздері»

Мақсаты:   Ньютон заңдары, Галилейдің салыстырмалылық принципі, Бүкіләлемдік тартылыс заңы, Жасанды серіктердің қозғалысы, дененің салмағы, салмақсыздық туралы білім алу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А. Ньютон заңдарының өмірде алатын орны ерекше екенін біледі.

В.Ньютон заңдарына мысалдар келтіріп түсіндіреді.

С.Ньютонның заңдарын тұжырымдап, есептер шығаруда қолданады.

 

Жаңа тәсілдер: «Қораптағы хат», сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме»,

«Стоп кадр», оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , «Он сұрақ»,«Соңғы бес минут», «Ойлан.Жұптас.Бөліс», кезбе тілші, «Стикердегі диалог»,

ТВшоу,»кезбе тілші»,

«Театрдағы іс-әрекет»,

«Сұрақтары бар қорап»; Суреттерді топтастыр,

АКТ арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар, сәйкестендіру,

кесте,топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

маршруттық карта, постер дайындау.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, баспалдақ, температураны өлшеу,рефлексия парағы.

Суммативті:Тест (сәйкестендіру, толықтыру) өзіндік жұмыс, физикалық диктант,эссе,

пысықтау сұрақтары

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы,МАН, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

1 §10. Ньютонның бірінші заңы. Инерциялық санақ жүйелері.

Мақсаты: Санақ денесі, санақ жүйесі, инерция, Ньютонның бірінші заңы туралы түсінік алуға жағдай жасау.

Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.

 

А.  Инерциялық санақ жүйесі, Ньютонның бірінші заңы туралы біледі.

В. Ньютонның бірінші заңы орындалатын санақ жүйелері инерциялық санақ жүйелері екенін өмірмен байланыстыра отырып мысалдар келтіріп, түсінеді.

С. Ньютонның бірінші  заңы қандай санақ жүйесінде орындалатынын анықтап есептер шығарады.

 

 

Жаңа тәсілдер: «Стикердегі диалог», Жаңа тақырыпты өздігімен меңгеру барысында маршруттық картамен беру, сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалог, зерттеушілік  әңгіме; «Стоп кадр», «Ойлан. Жұптас.Бөліс», топта,  жұпта пікір алмасу;

Сыни ойлау: жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, кезбе тілші.

АКТ: ноутбук арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

Топтық және жұптық жұмыстарды ұйымдастыру, жоғары және төмен сұрақтар,  Маршруттық карта. Формативті:

«екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау, «Бағдаршам» арқылы бағалау, рефлексия парағы.

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы,МАН, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

 

 

 

2 §11,12. Күш. Ньютонның екiншi заңы. Масса.

Мақсаты: Денелердің механикалық қозғалысын зерттеу барысында ауырлық, серпімділік, үйкеліс күштері туралы түсіндіру. Механиканың  заңдарының бірі Ньютонның екінші заңын тұжырымдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А. Оқыған материалды айтып береді.

В.Күштердің түрлерін, күш пен үдеудің арасындағы байланысты қорытып, мысалдар келтіреді.

С.Ньютонның екінші заңын тұжырымдап, есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: «Қораптағы хат», сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме» Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , «Соңғы бес минут», ойлан,  жұптас, бөліс,   АКТ: ноутбук арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

постер дайындау.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

3 §13,14 Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалы-лық принципi.

Мақсаты: Ньютонның

ІІІ заңын тұжырымдап,

өмірмен байланыстырып қарастыру.

 

 

 

 

 

 

 

А. Ньютонның ІІІ заңын тұжырымдап, айтып береді.

В.Денелердің өзара әрекеттесуі кезінде туындайтын күштердің табиғаты туралы мысалдар келтіреді.

С.Ньютонның ІІІ заңын өмірмен байланыстырып есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал», сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме» Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , «Соңғы бес минут», ойлан,  жұптас, бөліс,   АКТ:электрондық оқулық.

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

Тест (сәйкестендіру, толықтыру)

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, бас бармақ, температураны өлшеу, мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, , бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

4 §15 Механикадағы күштер. Бүкiләлемдiк тартылыс күші. Бүкiләлемдiк тартылыс заңы.

Мақсаты:

Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдап, қандай жағдайда қолдануға болатынын білу.

 

 

 

 

 

 

А. Бүкіләлемдік тартылыс заңының ережесін еске сақтап, айтып береді.

В.Бүкіләлемдік тартылыс заңын өмірмен байланыстырып, өз сөзімен қорытындылайды.

С.Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдап, есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: «Қораптағы хат», сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме» Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , «ойлан,  жұптас, бөліс».   АКТ: ноутбук арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

постер дайындау.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, «крестиктер-ноликтер»,   қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

5 Динамика негіздері тарауына есептер шығару.

Мақсаты:

Ньютон заңдарын тұжырымдап,

есептер шығару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А. Оқыған параграфтың материалдарынан анықтамаларды еске түсіреді

.В.Ньютон заңдарының есептеу формуласын қорытып, мысалдар келтіреді.

С.Ньютонның заңдарын тұжырымдап, сапалық есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу; ойлан,  жұптас, бөліс,  «Театрдағы іс-әрекет»,

АКТ:

электрондық оқулықтар,

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар, сәйкестендіру тесті.

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

 

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау,

температураны өлшеу.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

6 §16. Денелердiң ауырлық күшiнiң әрекетiнен қозғалуы. Тiреумен қозғалатын дененің салмағы. Мақсаты: Ньютон тұжырымдаған қозғалыс заңдары мен бүкіләлемдік тартылыс заңы денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуының себебі екенін түсіну.

 

 

 

 

 

 

 

А. Ауырлық күші қандай күш, қандай шамаларға тәуелді екенін айтып береді.

В. Еркін түсу үдеуі қандай шамаларға тәуелді екенін түсіндіреді.

С.Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуын тұжырымдап, есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: «Қораптағы хат», сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме» Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , «Соңғы бес минут», ойлан,  жұптас, бөліс,   АКТ: ноутбук арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

постер дайындау.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

7 §17,18. Салмақсыздық. Жердің жасанды серiктерінің қозғалысы. Мақсаты: Жасанды серіктердің қозғалысы, дененің салмағы, салмақсыздық туралы білім алу.

 

 

 

 

 

 

 

 

А. Жердің жасанды серіктері туралы біледі.

В.Жердің жасанды серіктерінің дөңгелек орбита бойымен Жерді айнала қозғалуы кезіндегі жылдамдығы мен үдеуі арасындағы байланысты тұжырымдайды.

С.Дененің дөңгелек орбита бойымен қозғалысы жүзеге асатын ғарыштық жылдамдықтарды қолданып, есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, жауапты толықтыру; диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу; «Зерттеушілік әңгіме» Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін « Миға шабуыл» , ойлан,  жұптас, бөліс,   АКТ: ноутбук арқылы Википедия сайтынан бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

постер дайындау.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, «Физика және Астрономия» журналы, флипчарт, маркер, стикер, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

8 Практикалық жұмыс №2 Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері.

Мақсаты:

Күшті өлшеудің практикалық тәсілдерін еске сақтау.

 

 

 

 

 

 

 

А. Күштердің түрлерін еске түсіреді.

В.Күшті өлшеудің практикалық тәсілдерін анықтайды.

С.Күшті өлшеудің практикалық тәсілдерін қолданып, эксперимент жүргізеді.

Жаңа тәсілдер: диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме», «Ойлан,  жұптас, бөліс»,

АКТ: электрондық оқулықтар,

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру,маршруттық карта, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

Өздік жұмыс.

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, постерге критерий, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, ,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы

 

 

9 №2 лаборатория-лық жұмыс .  Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын зерделеу.

Мақсаты:

Горизонталь бағытта лақтырылған дененің бастапқы жылдамдығын анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

А. Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын анықтайды.

В.Өлшеулер жүргізіп, алынған нәтижені кестеге толтырып, қорытынды шығарады.

С.Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын есептеп, өлшеу қателігін  көрсетеді

 

Жаңа тәсілдер: диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме» «Соңғы бес минут», «ойлан,  жұптас, бөліс».

 

 

 

 топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

 

 

 

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау,  бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау, рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013ж, рефлексия парағы

 

 

10 Практикалық жұмыс №3. Жердің ауырлық өрісіндегі дене қозғалысының параметрлерін есептеу. Мақсаты:

Жердің ауырлық өрісіндегі дене қозғалысының параметрлерін есептер шығаруда қолдану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А. Тарау бойынша оқыған материалды айтып береді.

В.Жердің ауырлық өрісіндегі дене қозғалысының параметрлері арасындағы байланысты қорытып, мысалдар келтіреді.

С. Тараудың түйінді мәселелерін тұжырымдап, есептер шығарады.

Жаңа тәсілдер:  диалогтік әңгіме; топта, жұпта пікір алмасу;  «Зерттеушілік әңгіме», «Соңғы бес минут», ойлан,  жұптас, бөліс,   АКТ: ноутбук арқылы бейнеролик, таныстырылым (Microsoft Power Point)

 

 

 

Талантты және дарынды балалар үшін қолжетімді, кеңейтілген тапсырмалар,

топтық және жұптық жұмыс ұйымдастыру, Оқушылардың жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқытуды ескеру.

Физикалық диктант

Формативті: «Бағдаршам»  «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий арқылы бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау, бас бармақ, Мадақтау, сенім білдіру, қолпаштау,

«Бағалау ағашы»,  рефлексия парағы.

 

 

 

Физика және астрономия:

Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық,авторлары:   Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова, Н.Бекбасар.

Алматы: «Мектеп», 2013. Есептер жинагы, дидиктикалық материалдар, бағалау парағы,

электрондық оқулықтар, рефлексия парағы